Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joilla on nuorempi mies!

Vierailija
18.05.2022 |

Paljonko teillä on ikäeroa, minkä ikäisenä tapasitte ja onko ikäeroa huomannut suhteessanne? Itse olen tavannut miehen joka on neljä vuotta minua nuorempi (minä 32 ja mies 28). Jostain syystä asia häiritsee minua vaikka tiedän ettei kannattaisi miettiä jos kaikki muu toimii. Olemme tosin vasta hyvin alkuvaiheessa tutustumista.

Mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksista kun ikäero onkin näin päin eikä "perinteisen" mallin mukaan jossa mies on vanhempi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuahan tätä on miettiä kun asia ei tuntuisi yhtään erikoiselta jos sukupuolet olisi toisin päin. Mulla ei vaan tuttavapiirissä ole yhtään pariskuntaa joilla ikäeroa olisi enemmän kuin se 1-2v naisen ollessa vanhempi niin varmaan senkin takia tuntuu vieraalle. Ap

Vierailija
22/85 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani ja hänen miehellään 5 v ikäero ja miehelläni ja minulla 7 v ikäero. Me naiset siis vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta 4v ole edes mikään ikäerosuhde. Vasta n. 10 vuoden ikäerosta voi alkaa puhumaan ikäerosuhteena. Meillä miehen kanssa 5 vuotta ikäeroa (melkein 6 kun minä olen syntynyt alkuvuodesta ja mies loppuvuodesta) eikä vaikuta suhteeseen mitenkään. 

Vierailija
24/85 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tavattiin muutama vuosi sitten, minä 42 mies 32. Ikäero ei näy parisuhteessa, ehkä mies henkisesti vähän vanha ja minä taas vähän lapsellinen. Toki oma ikääntyminen vähän huolettaa vaikka mies ei ole mitenkään pinnallinen tai ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
25/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaisevaa, kiitos! en olisi ikinä voinut kuvitellakaan katsovani nuorempia sillä silmällä. nyt en käsitä, että näin on tapahtumassa.

Vierailija
26/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aviomies 12 vuotta nuorempi. Ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä ja kaksi lasta on. En ole huomannut asiassa ongelmia.

Vierailija
27/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on miehen kanssa tosi iso ikäero, mutta tulemme hyvin toimeen keskenämme. Ikäero tottakai tuntuu jo niin monissa vuosissa välillämme ja siitä voi halutessaan  kehittää ongelmankin. Tosin täytyy muistaa se parisuhdevinkki, että jos suhteeseen ei keksi yhtään mitään muuta ongelmaa kuin ikäero ei suhteessa todellakaan ole silloin ongelmia. 

Elämässä pitäisi olla tärkeää olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, joista vilpittömästi pitää ja voi olla oma itsensä. Jos sitä ei synny kahden ihmisen välillä lähtisin välittömästi kävelemään suhteesta. Mites ap:lla?

Vierailija
28/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v ei edes ole mikään ikäero. On sullakin murheet. Oma on 13v nuorempi enkä huomaa mitään ikäeroa. Enempi hällä harmaita kuin mulla.

Vierailija
29/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus. En voisi edes kuvitella itselleni esim 5-10 vuotta vanhempaa naista. Suurin osa omankin ikäisistä on jo aivan ikäloppuja.

M50

Vierailija
30/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa 7 vuotta, tapasimme netissä kun mies oli 20v.

Ei huomaa mitenkään eikä vaikuta mihinkään.

Vierailija
31/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhistus. En voisi edes kuvitella itselleni esim 5-10 vuotta vanhempaa naista. Suurin osa omankin ikäisistä on jo aivan ikäloppuja.

M50

Oletko harkinnut ikänäkölasien hankkimista? Voisit katsoa peiliin ja nähdä ruman totuuden itsestäsi.

Vierailija
32/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasimme olin 35v (ja vielä yh!) ja mieheni 30v.

En osaisi edes kuvitella itselleni samanikäistä miestä! Nyt kun katsoo kuuskymppisiä ukkoja niin ajatuskin hirvittää! Oma mies on vielä nuorekas ja reipas, eibollenkaan ukottunut. Hyvin jaksaa mun perässäni:)

On se jännä, että tätä yläpeukutetaan, mutta seuraavalla sivulla olevassa vastaavassa kommentissa on peukut täsmälleen päinvastoin, kuten sukupuoletkin. :D

Vierailija
33/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erosin juuri 23 vuotta vanhemmasta naisesta. Sekään ei koskaan päässyt eroon ikäerosta stressaamisesta. Kai se on niin että ikäero toimii vain toiseen suuntaan.

Kyllä se meillä on toiminut jo vuosikymmeniä. Ikäeroa 13 vuotta.

Siis kymmenen vuotta vähemmän kuin teillä oli, mutta silti jotkut varoitteli että ei tuo kauan kestä. No kyllä on kestänyt, nyt ollaan jo eläkkeellä.

Sulla on hyvin stereotypinen asenne, miehille tyypillinen, että ikäero toimii siis vain niin päin, että naisen on oltava nuorempi. Koska se olisi miehestä parempi niin, tietenkin.

Ja miksi ikäeron pitäisi yleensäkään "toimia?" Näinä aikoina kun joka toinen liitto kariutuu, niin harvemmin se syy on ikäerossa, vaan kaikessa muussa, mikä ei toimi. Suurin osa eroavista pareistakin on kutakuinkin samanikäisiä.

Kahden ihmisen välinen kiintymys syntyy seikoista, joista on itsekin joskus vaikea saada selkoa.

Minulle miehen nuoruus ei ollut mikään itseisarvo, en etsinyt nuorempaa miestä. Se vain osui kohdalle ja kaikki se, mistä syntyy sopuisa ja miellyttävä kokonaisuus, meni kohdalleen, meissä molemmissa. Elämä on ollut meille hyvä.

Vierailija
34/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuahan tätä on miettiä kun asia ei tuntuisi yhtään erikoiselta jos sukupuolet olisi toisin päin. Mulla ei vaan tuttavapiirissä ole yhtään pariskuntaa joilla ikäeroa olisi enemmän kuin se 1-2v naisen ollessa vanhempi niin varmaan senkin takia tuntuu vieraalle. Ap

Tässä ei ole kuin yksi mutta, eli jos se mies alkaa haluta lapsia nelikymppisenä niin itse olet silloin 44.

Vierailija
35/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Oletko harkinnut ikänäkölasien hankkimista? Voisit katsoa peiliin ja nähdä ruman totuuden itsestäsi.

Naiset rakastuvat lähinnä miesten mielestä rumiin miehiin. -ohis-

Vierailija
36/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhteessa jossa mies 4 vuotta nuorempi. Tuntuisi vieraalta, jos mies olisi yli 5 vuotta nuorempi. Mutta alle 5 v ikäerossa on ainoastaan positiivisia puolia.

Vierailija
37/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua 3 vuotta nuorempi, 35-vuotias. Molemmat näytetään ikäistämme nuoremmilta. Hyvin menee.

Vierailija
38/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja sen takia olet sinkku. Jostain syystä ne miehet, jotka on itseään muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, on hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
39/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ja sen takia olet sinkku. Jostain syystä ne miehet, jotka on itseään muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, on hyvässä parisuhteessa.

Mistä sinä kenenkään parisuhteet tiedät.

Vierailija
40/85 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Tulee mieleen yksi puolituttu mies vuosien takaa, eronneena etsiskeli netistä itselleen uutta naista. Ei löytynyt kuulemma, mutta olisihan se yksi viisikymppinen ollut tulossa, mutta ei hän niin vanhaa halua. Mies oli yli 60 v.

Siitä on nyt joitakin vuosia, mies piti itseään "kunnossa" sitä vielä löytyvää nuorta naista varten. Sai siellä lenkkipolulla kohtauksen ja ei saanut ajoissa apua, nyt kökkii kotonaan kuihtuneena, sairaanhoitaja käy kaksi kertaa päivässä jne. Rollaattorin kanssa käy joskus kaupassa. Kummilapselleen valittelee yksinäisyyttään.

Varmaan olisi nyt kelvannut se viisikymppinen, mutta kun oli liian vanha.

Naisen puolesta Luojalle kiitos ettei kelvannut.

Joillakin miehillä sitä todellisuudentajua ei tunnu olevan yhtään.

Minulle, sitä miestä monta vuotta nuoremmallekaan, se ei olisi terveenäkään kelvannut kultaiselta lautaseltakaan. Jollekin oikein nuorelle naiselle olisi mielestään pitänyt. Missä järki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän