Listataan narsistien ja psykopaattien kieltä, mitä normaalit ihmiset eivät käytä
Aloitan: minulle sanoi psykopaatti kerran: Minua et voita, tuhoan sinut! Tämä täysin ilman syytä, en ole kilpailuhenkinen ihminen millään elämän osa-alueella ja ilmeisesti pelkkä pärstäni ärsytti psykopaattia.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Hyvien puolella. Feeeministi.
Parempaa tasa-arvoa, silmät kiiluen. Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
- olet hirveän herkkä
- sinulle ei voi sanoa mitään
- tarvitset terapiaa/ mene hoidattamaan ongelmasi
- miten jaksat jauhaa samasta asiasta
- olet vaativa/ tarvitseva
- olen tällainen mikä olen
Kaikki yllä olevat suoraan äitini suusta. Aikani jaksoin ja yritin, kunnes laitoin välit poikki. Sitten alkoi itku ja haukkuminen ympäri kyliä. Monta syyllistämispuhelua hänen lähipiiriltään sain esim. "Sehän on sun äitis, sitä pitää ymmärtää." Jotkut menivät niin pitkälle että olisin voinut kunnianloukkaus syytteen nostaa.
Nyt voin hyvin, olen saanut itseni kasattua ja löytänyt sen oman persoonani - aikaa se vei ja kaikki äidin puolen sukulaiset.
Et pärjää ilman minua. Ei sinua voi päästää mihinkään yksin, et osaa etkä pärjää.
"Hän on RIKKINÄINEN tapaus. On se säälittävää, ei voi muuta sanoa. "
Tässä on ymmärrettävä, että 1. narsistin mielestä ihmiset ovat kuin tuotteita. Hän on kiinnostunut vain eheistä paketeista, joita pääsee sitten rikkomaan. Hän ei ymmärrä että kaikki ovat jotenkin "rikki", ei ole täydellisiä tuotteita. Sitten on ymmärrettävä, että narsisti 2. haluaa noin sanoessaan pelkästään häpäistä ja loukata ja saada yleisön halveksimaan myös kohdettaan ja laskemaan tämän "arvon" alas, lisäksi narsisti ohjaa huomion uhrin taakaksi, vaikka tietenkin narsisti on se joka on pahempi kuin rikkinäiset tavan ihmiset, koska hän on täynnä pahantahtoisuutta ja pimeyttä.
Varokaa siis jos kuulette loukkaamisia, joihin kuuluu "rikki" sanan käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- olet hirveän herkkä
- sinulle ei voi sanoa mitään
- tarvitset terapiaa/ mene hoidattamaan ongelmasi
- miten jaksat jauhaa samasta asiasta
- olet vaativa/ tarvitseva
- olen tällainen mikä olenKaikki yllä olevat suoraan äitini suusta. Aikani jaksoin ja yritin, kunnes laitoin välit poikki. Sitten alkoi itku ja haukkuminen ympäri kyliä. Monta syyllistämispuhelua hänen lähipiiriltään sain esim. "Sehän on sun äitis, sitä pitää ymmärtää." Jotkut menivät niin pitkälle että olisin voinut kunnianloukkaus syytteen nostaa.
Nyt voin hyvin, olen saanut itseni kasattua ja löytänyt sen oman persoonani - aikaa se vei ja kaikki äidin puolen sukulaiset.
Ihan järkyttävää miten oma äiti voi tehdä tuollaista omaa lihaa ja verta kohtaan :(((
Vierailija kirjoitti:
"Hän on RIKKINÄINEN tapaus. On se säälittävää, ei voi muuta sanoa. "
Tässä on ymmärrettävä, että 1. narsistin mielestä ihmiset ovat kuin tuotteita. Hän on kiinnostunut vain eheistä paketeista, joita pääsee sitten rikkomaan. Hän ei ymmärrä että kaikki ovat jotenkin "rikki", ei ole täydellisiä tuotteita. Sitten on ymmärrettävä, että narsisti 2. haluaa noin sanoessaan pelkästään häpäistä ja loukata ja saada yleisön halveksimaan myös kohdettaan ja laskemaan tämän "arvon" alas, lisäksi narsisti ohjaa huomion uhrin taakaksi, vaikka tietenkin narsisti on se joka on pahempi kuin rikkinäiset tavan ihmiset, koska hän on täynnä pahantahtoisuutta ja pimeyttä.
Varokaa siis jos kuulette loukkaamisia, joihin kuuluu "rikki" sanan käyttäminen.
Mä haluan tähän vain huomauttaa sen, että vähän näitä narskuja voi myös sääliä. He eivät ikinä saa onnellista elämää, he eivät saa oikeaa rakkautta, eivätkä pysty antamaan rakkautta. Näillä ihmisparoilla on käytännössä aina ihan hirveän paha olla.
Siellä syvällä oleva syy tuohon käytökseen on täysin rikkinäinen ihminen, jota ei voi edes korjata. Vaikka narsisti ymmärtäisi terapian seurauksena olevansa narsisti, hän ei voi koskaan parantua. Hän voi oppia käyttäytymään normaalimmin, jos halua riittää, mutta ikinä hän ei voi tuntea todellista, pitkäkestoista onnea. Vain lyhyitä mielihyvän ailahduksia.
Itsellä esimiehenä ihan täysi narsku, valehtelee, vääntelee puheita, hyökkäilee, vaatii täyttä kuuliaisuutta ja kiitollisuutta. Yhtään poikkipuolista sanaa mistään ei saa sanoa, utelee työkavereilta toisten työntekijöiden sairauslomien syitä, lyö vyön alle aina kun vaan voi. Yrittää parhaansa mukaan lyödä kiilaa työporukan väleihin, ja on todella nyrpeänä kun ei onnistu. Tämä narsku-pomo on meillä aika uusi, olemme tehneet samassa porukassa töitä yli 10 vuotta. Ei ole helppoa saada kauan sopusoinnussa elänyttä porukkaa hajoamaan riiteleväksi massaksi, kun tyypin hulluus oli nopeasti huomattu. Kaikkia sitä leipä elättää.
Hyvien puolella. Feeeministi.