160-165cm paljon painat?
Paljon painat ja kuinka usein harrastat liikuntaa?
Kommentit (133)
62kg. Pyöräilen töihin 5x viikossa, muuten käyn lähinnä kävelyillä ja joskus uimassa.
87 kg, liikuntana joka arkipäivä 12 km reipasta pyöräilyä / 40 min. Työmatka siis.
79 kg, liikuntaa joka päivä. Hililiikuntaa 4-5/vko.
Painoa tietty liikaa, mutta reisissä ja takapuolessa. Vyötärönympärys suositusten mukainen.
54 kiloa. Lenkkeilen joka päivä, joogaan 4 kertaa viikossa ja yhtenä päivänä viikossa kahvakuula-treeni.
68kg tällä hetkellä, harrastan painonnostoa, salilla 4-6x vko
87,3 kg kertoi vaaka tänä aamuna. Kävelen koiran kanssa 2-8 km/päivä, en tällä hetkellä mitään muuta. Saman verran painoin silloin, kun kävin 2-3 x viikossa kuntosalilla + 2 x viikossa vesijuoksussa + 1 x viikossa pelasin sulkapalloa +kävelin pitkiä lenkkejä. Pandemia lopetti kaikki nuo harrastukset.
164cm, kävelen 3-5 km lenkkejä 3 x viikossa ja teen lihaskuntojumppaa 20 ja 40min viikossa .paino 60.5 kg ja ikä 73v.
Olen 165cm pitkä ja painan 54kg. En pysty juurikaan liikkua, muutaman metrin vain kerrallaan. Olen petipotilas. Syön kuitenkin 5 kertaa päivässä mutta pieniä annoksia. Kun olin vielä terve vuosia sitten, painoin 62-64kg. Harrastin liikuntaa mutta söin aivan liikaa herkkuja.
52kg, en harrasta juurikaan liikuntaa
51kg. Pari kertaa viikossa käyn kävelyllä, kesäisin välillä pyöräilen.
64kg. Harrastan liikuntaa 5 pv viikossa. Pitäisi saada 5kg pois mutta olen vähän väliä kipeä niin ei ole onnistunut.
Olen 163 cm pitkä. Olen elämässäni painanut 52 kg, 59 kg, 60kg - 70 kg. Kaikkein tyytyväisin olin silloin kun painoin 65 kg. Täytyy alkaa tähdätä siihen, nyt painan vähän yli 70 kg.
165cm/73kg. Pyöräilen työmatkat 7km/pvä ja liikun muutenkin kävellen/pyörällä kauppareissut ym. Salilla tai uimassa käyn 1-3krt/kk. Lenkkeilen joitain kertoja viikossa 4-5km lenkkiä. Koronan vuoksi hävisi säännöllinen saliharrastus ja siitä on ollut vaikea saada tauon jälkeen kiinni.
71 kg, eli jokunen kilo yli normaalipainon ylärajan. Liikuntaa harrastan vähintään 2 krt viikossa, mutta tiedän myös, että liikunta on vain pieni osa painonhallintaa. Paljon suuremmassa roolissa on ruokavalio.
57 kiloa, muutama kävelylenkki viikossa.
162 cm - 75 kiloa. Kävelen päivittäin useamman kilometrin.
Painan liikaa. En harrasta liikuntaa. Mutta itsehän painoni kannan.