160-165cm paljon painat?
Paljon painat ja kuinka usein harrastat liikuntaa?
Kommentit (133)
tämähän on silmiä avaava ketju. Tämän otannan perusteella alle 60kg harrastavat lähinnä kävelyä, jos sitäkään ja runsaammin liikkuvat taas painavat enemmän. Lisääkö liikunnan harrastaminen ruokahalua, vaan mistä mahtaa johtua. Kumoaa ainakin yleisen käsityksen siitä, että sporttinen= hoikka
Aika moni laskee nykyään kotihommat (siivoilu, järjestely, kokkaus, kaupassa käynti) liikunnaksi. Miksi ihmeessä?
Ymmärrän kyllä halon hakkuun tai pidemmät lumityöt sellaiseksi mutta milloin kaupassa käynnistä on tullut urheilusuoritus?
Vierailija kirjoitti:
tämähän on silmiä avaava ketju. Tämän otannan perusteella alle 60kg harrastavat lähinnä kävelyä, jos sitäkään ja runsaammin liikkuvat taas painavat enemmän. Lisääkö liikunnan harrastaminen ruokahalua, vaan mistä mahtaa johtua. Kumoaa ainakin yleisen käsityksen siitä, että sporttinen= hoikka
Kertoo vaan huonosta ruokavaliosta. Viisaammat aina sanovat: "you cant out train a bad diet"
Vierailija kirjoitti:
On juotu vähän liikaa siideriä lenkin päälle.
162cm - 74kg.
Liikun jonkin verran ja tavoitteena saada painoa pois n. 10kg. Kilot tulleet raskauden aikana v. 2020. Kunhan saan ruokavaliolla laskettua painoa vielä jonkin verran, palaan takaisin vanhoihin harrastuksiin eli juoksuun ja kuntosalille. Tässä painossa polvia särkee jos yrittää hölkätä pienenkin matkan.
20-30v - 45-50kg
55v - 75 kg
Vähän on nyt ylipainoa, mutta ikäiselläni naisella saa olla vähän rasvaa. Olen mallia tiimalasi, joten paino on jakautunut suht ok.
Vierailija kirjoitti:
162cm - 74kg.
Liikun jonkin verran ja tavoitteena saada painoa pois n. 10kg. Kilot tulleet raskauden aikana v. 2020. Kunhan saan ruokavaliolla laskettua painoa vielä jonkin verran, palaan takaisin vanhoihin harrastuksiin eli juoksuun ja kuntosalille. Tässä painossa polvia särkee jos yrittää hölkätä pienenkin matkan.
Mulla oli ennen tuo ongelma ja minulla auttoi polvien venyttely, kunnon juoksukengät ja se, etten juokse asvaltilla.
Vierailija kirjoitti:
20-30v - 45-50kg
55v - 75 kgVähän on nyt ylipainoa, mutta ikäiselläni naisella saa olla vähän rasvaa. Olen mallia tiimalasi, joten paino on jakautunut suht ok.
Vain kävelen, vähän salia.
Nuorena alle 20 liikuntaharrastuksia ja liikuntalukioo etc . Nuorena aikuisena ei paljon mitään. Liikunta on jees, mutta ruokavalio on kaiken alku. Vv tuo useammille naisille useita kiloja. Itselleni tuli8kh vuodessa, vaikka ruokavalio olisama 🤪
Mitä väliä kilo sinne tai tänne, eikö elämässä ole tärkeämpää tekemistä kuin vertailla kiloja? Joku anorektikkojen ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-30v - 45-50kg
55v - 75 kgVähän on nyt ylipainoa, mutta ikäiselläni naisella saa olla vähän rasvaa. Olen mallia tiimalasi, joten paino on jakautunut suht ok.
Nuorena alle 20 liikuntaharrastuksia ja liikuntalukioo etc . Nuorena aikuisena ei paljon mitään. Liikunta on jees, mutta ruokavalio on kaiken alku. Vv tuo useammille naisille useita kiloja. Itselleni tuli8kh vuodessa, vaikka ruokavalio olisama 🤪
Sama homma. Kiloja alkoi kertyä, kun vaihdevuodet alkoivat. Nyt pitää tarkkailla syömistä ja tehdä kotijumppia, ettei tämä paino lähde ihan käsistä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kilo sinne tai tänne, eikö elämässä ole tärkeämpää tekemistä kuin vertailla kiloja? Joku anorektikkojen ketju?
No noiden kilojen perusteella ei tässä ketjussa ole kyllä yhtään anorektikkoa.
Laskin kaikki painot yhteen ja jaioin ilmoitetulla määrällä. 160cm AV-mamma painaa keskimäärin 92kg.
Olisi hyvä kun ihmiset kertoisivat myös pituutensa. 5 cm on kuitenkin aika paljon eroa pituudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-30v - 45-50kg
Nuorena alle 20 liikuntaharrastuksia ja liikuntalukioo etc . Nuorena aikuisena ei paljon mitään. Liikunta on jees, mutta ruokavalio on kaiken alku. Vv tuo useammille naisille useita kiloja. Itselleni tuli8kh vuodessa, vaikka ruokavalio olisama 🤪Sama homma. Kiloja alkoi kertyä, kun vaihdevuodet alkoivat. Nyt pitää tarkkailla syömistä ja tehdä kotijumppia, ettei tämä paino lähde ihan käsistä...
Syöpähoidot kolmekymppisenä toi vv:t, eikä kroppa tunnu niistä palautuvan. Painoakin kertyi hoitojen aikana, eikä ne niin vain tipukkaan, kuin joskus ennen. Saa todella urheilla ja laskea kaloreita, että pientä pudotusta tapahtuu.
166cm ja 68kg. Imetyksen loppuminen noin vuosi sitten nosti itsellä painoa noin 8 kiloa, tietenkin kun energiaa ei enää kulu imetykseen. Noita kiloja yritän pikkuhiljaa saada pois, olo oli parempi siinä 58-60kg painossa.
No aikaisemmin olin työssä, jossa päivitäin tuli käveltyä 10-15 km päivän aikana, päivästä riippuen. Olin silti ylipainoinen silloinkin, 165cm/75kg. Kestävyys kunto sensijaan oli hyvä,sain kuntotesteistä hyviä arvosanoja. Ei se pulska aina ole missään rapakunnossa. Kykkyjäkin tein yli oman iän keskiarvon,samoin käsivoimat olivat hyvät koska nostelin painoja. Nyt olen vaihtanut työpaikkaa, nykyään kolmivuoro työ.Kunto ei enää ole niin hyvä, toki nykyisessä työssäkin askelia tulee, mutta ei läheskään noin paljoa.Paino edelleen ylipainon puolella, 73kg
72kg mutta olen 180cm amatsooni. ylimäärästä on vielä joku 5kiloa.
Aikamoista akrobatiaa..