Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160-165cm paljon painat?

Vierailija
17.05.2022 |

Paljon painat ja kuinka usein harrastat liikuntaa?

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne näyttää vastaavan pääasiassa laihat eli kun katsoo katukuvaa, niin kaikki hoikkia pitäs olla mikäli vastausprosentti ois totta

Vierailija
42/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 cm, 60 kg. Käyn kiipeilemässä, ja lenkillä kerran viikossa kumpaakin, suunnilleen. Lisäksi kävelyä/pyöräilyä työmatkalla ja lasten kanssa jotain liikehdintää tai kävelylenkkejä muuten vain. Tuon pari kertaa viikossa pyrin tekemään hikiliikuntaa omaan tahtiin, pienten lasten kanssa liikkuminen on niin tuurista kiinni, joskus pyöräilevät pitkään, joskus ajetaan ekalle leikkipaikalle ja jumahdetaan siihen. Uimahallissa matkaa tulee lähinnä metrejä, toisaalta joskus huomaa kannatelleensa puoli tuntia kymmentä kiloa veden pinnan tuntumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm/ 69 kg/55 vuotta.

Pyöräilen kahdesti viikossa 20 km, huonolla säällä ja talvisin pyöräily vaihtuu 7 km. kävelylenkiksi.

Neljänä iltana viikossa kuntopyörää tai crosstraineria vartin spurtti. Muuten liikunta on kotitöitä, puutarhanhoitoa ym. kevyttä.

Syön terveellisesti, mutta olen myös herkuttelija, kunto mielestäni hyvä.

Vierailija
44/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm 75 kg. Liikun joka päivä.

Vierailija
45/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne näyttää vastaavan pääasiassa laihat eli kun katsoo katukuvaa, niin kaikki hoikkia pitäs olla mikäli vastausprosentti ois totta

Ai, mun nähdäkseni moni vastauksista alkaa vähintään kutosella, mikä on toki normaalipainoinen monelle, mutta ei mielestäni hoikka. Minäkin olen normaalipainoinen, mutta hoikkaa minusta ei kyllä saa. Lihaksia on ja niiden päällä tasainen rasvakerros.

Vierailija
46/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm, 100 kg, en harrasta liikuntaa

Vierailija
47/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm 52-54 kg. Hyötyliikun ja harrastan hiihtoa, suunnistusta, pyöräilyä, rullaluistelua, juoksua, polkujuoksua-mitä milloinkin.

Tukalin olo oli 62 kg. Nyt paino on ollut pitkän aikaa vakio.

Vierailija
48/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Luvut vääristyvät, kun vain hoikat vastaavat. 30 vuotta täyttäneistä miehistä 72 prosenttia ja naisista 63 prosenttia oli vähintään ylipainoisia. Lihavia miehistä oli 26 ja naisista 28 prosenttia.

165/53

Vierailija
49/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, että miksi noin korkeat kilomäärät, kun kertoo liikkuvansa joka päivä, on hikitreeniä ym.

Ehkä olisi pitänyt kysyä myös paljon ja mitä syöt päivässä..

Vierailija
50/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta päinvastoin, tuhteja naisia vastaajat.

Vierailija
51/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm /57kg

3-4 kertaa viikossa kickboxing-treeniä noin 1h-1,5 h.

muina päivinä joogaa ja tai trx-treeniä.

Vierailija
52/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/63, N40+

Liikun lähinnä liikkuvuuden ylläpitämisen vuoksi eli ulkoilutan koiran 3 krt päivässä, käyn kävelyllä tai pyöräilemässä 2-3 krt viikossa, uin tai suppailen kerran viikossa, huonolla säällä käytän soutulaitetta tai nyrkkeilen kotona.

Putkirullaan/venyttelen muutamana iltana viikossa.

Vierailija
53/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg. Käyn kävelyllä 3-5 km useasti viikossa ja pyöräilen 1-3 kertaa viikossa 5-15 km kerrallaan. Syön liikaa herkkuja. Olen suunnitellut, että laihduttaisin 5 kg. Eniten tyytyväinen olen ollut painooni, kun painoin 54 kg. Jos laihduttaisi 100g viikossa, se tekisi -5kg vuodessa. Ei kuulosta pahalta, mutta en ole vielä saanut aloitettua, kun rakastan herkkuja. Olen sokerikoukussa...

Ps. Liikunta ei juurikaan laihduta, mutta kiinteyttää ja pitää muuten hyvässä kunnossa. Painonhallinnassa syömisillä on enemmän väliä.

Vierailija
54/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, että miksi noin korkeat kilomäärät, kun kertoo liikkuvansa joka päivä, on hikitreeniä ym.

Kiinteä ja lihaksikas voi painaa paljon enemmän kuin isomman kaliiperin sohvaperuna. Lihakset painaa. Mittanauha olisi kätevämpi kuin vaaka.

Itsellä vyötärönympärys jää kevyesti 66cm, vaikka paino on normaalipainon ylärajoilla.

Vierailija
55/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi niistä, joilla paljon liikuntaa ja korkeat kilot. Syön myös terveellisesti. Kilot tulivat kun lapset olivat pieniä, yöunet ja oma aika minimissä. Nyt ne ei sitten lähde. Olen kuitenkin terve, pirteä ja hyvinvoiva niin se on pääasia.

Vierailija
56/133 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 54, harrastan kerran viikossa reilun tunnin ajan. Muuten en juuri liiku, askelia alle 5000 päivässä viimeisen parin vuoden ajan, koska korona = etätyö kotona.

Vierailija
57/133 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä painoa on noin 75 kg, ikää on pian 50 vuotta.

Työni on keskiraskasta fyysistä työtä ja askelia tulee helposti 10 000 päivässä. Sen lisäksi kävelen luonnossa koiran kanssa, joskus hölkkään osan matkaa, pyöräilen ehkä kerran viikossa 10-15 km, joskus pitempiäkin retkiä ja teen normaaleja piha- ja puutarhatöitä. Kuntoni on hyvä ja terveyteni myös, en ole ikinä edes flunssassa. Painoni on ollut suurinpiirtein sama jo 20 vuotta.

Vierailija
58/133 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

67kg. Liikuntaa harrastan joo päivä jossain muodossa. Kehonpainotreeniä, kuntosalia, maastopyöräilyä tai juoksua yleensä.

Vierailija
59/133 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 kg. Kävelen työmatkat (n. 2,5 km yhteen suuntaan) ja muutenkin olen aika paljon jaloillani, mutta muuta liikuntaa ei tule harrastettua.

Vierailija
60/133 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/69kg. Tavoitteena tiputtaa 10kg