Lue keskustelun säännöt.
Härregyyd millainen PPH!!!
11.10.2006 |
SS sunnuntain liitteessä joku pph (en muista nimeä) kertoi, kuinka hyväksyy kasvatuskeinoiksi mm. tukistamisen. Lisäksi hän kertoi, kuinka ei opeta lapsille(en?) anteeksipyytelyä tai " ei saa ottaa toisen kädestä" , koska ne kasvattavat lapsista nössöjä. Oikeasti?!!? Ei ihme, että maailma on näin kylmä paikka, jos tuollaisia aikuisia on kasvattajina!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko minkä ikäinen ihminen, joku vanhempi?
Siis ihan laillahan on kielletty lasten ruumiillinen kuritus!