Lääkäritkin lähtevät Siltasairaalasta
Kommentit (12)
Ortopedi Kankare sanoo, että asia ei ratkea ilman merkittäviä poliittisia päätöksiä.
”Ensimmäisenä pitäisi myöntää, että tilanne on katastrofi. Titanic on jo uponnut, tässä yritämme lähinnä pelastaa edes jonkun pelastusrenkaan varassa kelluvan ennen jäätymiskuolemaa”, hän sanoo.
Rohkea tohtori kun uskaltaa noin sanoa.
Lääkäreitä ei saada pysymään Suomen kaatopaikalla HELLsingissä edes rahalla.
Se on huono merkki työpaikasta kun työntekijät lähtee menee. Mäkin lähin Stoc kalta meneen.
Ei ole parkkitilaa henkilöstölle. Mikä siinä on, että kaikki työpaikat pitää työntää Helsingin keskustaan? Sairaala voi hyvin olla syrjemmällä.
Sodassa olevasta köyhästä Ukrainassakin saa hoitoa nopeammin kuin Suomessa. Miettikääpä sitä ja yrittäkää olla sairastumatta.
nykysairaalat on megalomaanisia keskittymiä, joissa on usein sokkeloiset tilat. parkkipaikkoja ei ole ja kaikki kiristetty jo vuosia liian tiukalle. ihmettelen että ovat lääkärit pysyneet näinkin kauan.hyvä palkka ja asema pitänyt paikalla.
HUS:ssa on huonot palkat, huonot johtajat ja liian vähän pysäköintipaikkoja henkilökunnalle. Eikö tässä ole jo tarpeeksi?
Olen paraikaa osastolla täällä Siltasairaalassa.
Todella tympeää henkilökuntaa. Kukaan ei toivottanut tervetulleeksi eikä ole kertonut mitään. Huone kuin tropiikki, mutta ei saa kuulemma viilemmäksi.
Todella paska fiilis olla täällä.
Kuinka pitkään olette jonottaneet tutkimuksiin Siltasairaalaan? Lähete on.
-Myy
Huhuu, onks täällä elämää? Kokemuksia?
Eli miten kauan olette jonottaneet tutkimuksiin Siltasairaalaan? Itse oon menossa ortopedin pakeille + magneettikuvaukseen. Tiedän, että hoitajapulan takia ko. sairaalaan on pitkät jonot mutta mua kiinnostaa tietää, miten kauan teillä meni jonossa? Ois myös kiva tietää, mikä vaiva oli kyseessä.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009517581.html
Hoitajia jo lähti.