Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä järkyttyi parisuhdefilosofiastani

Vierailija
17.05.2022 |

Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja käytiin nyt viikonloppuna keskustelua siitä mitä molemmat odottavat suhteelta, tulevaisuudelta jne. Olemme hieman eri kartalla...

Mies itse olettaa, että seurustelu itsessään on merkki siitä että suhde on vakava. Hänen mielestään tämän enempää ei tarvitse sitoutua, mutta haluaisi muuttaa yhteen nyt kesän aikana. Itse taas olen vähän eri linjoilla.

Minulle seurustelu on ns. tarkasteluajanjakso, jolloin nautitaan tietty ensihuumasta, mutta myös pidetään ehdollisena että onko tämä nyt ihminen johon on hyvä sitoutua tosissaan.

Otan itse seurustelun aika kevyesti, pettäminen ei tietenkään koskaan tule kuuloonkaan, mutta jos toisesta paljastuu epämiellyttäviä puolia, suhde alkuhuuman laannuttua latistuu liian arkiseksi tms niin seurusteluvaiheessa on sopivaa nostaa niinsanotusti kytkintä matalalla kynnyksellä. Oletan, että seurustellessa ei aktiivisesti etsitä muita, mutta mikäli jotain parempaa kävelee eteen, on ok päättää suhde ja aloittaa uusi. En siis näe seurustelua vielä varsinaisena sitoutumisena, enemmänkin suhteen koeaikana. Seurusteluvaiheessa näen, että kumpikin hoitaa oman kotinsa ja taloutensa, ne pidetään erillään.

Sitten taas jos päätetään sitoutua oikeasti pariskunnaksi, niin sitten sitoudutaan kunnolla ja molemmat panostavat suhteeseen enemmän. Sitten vasta muutetaan yhteen ja aletaan elämään yhteistä elämää johon kuuluu mm naimisiinmeno ja sen jälkeen vasta ollaan siinä oletuksessa että yhdessä pysytään loppuun asti ja ongelmat pyritään ratkaisemaan sen sijaan että lähdetään kävelemään suhteesta.

Jos olen tyttöystävä, otan suhteen kevyesti, jos olen vaimo otan suhteen vakavasti. Mielestäni tämä on hyvä ja selkeä filosofia.

Mies on nyt kiukutellut tuon keskustelun jälkeen, koska oletti saavansa vaimoasteisen sitoutumisen antamalla itse minulle vain poikaystävä-asteisen sitoutumisen. Hän ei osaa sanoa mikä tuossa on niin väärin ja ahdistavaa. Hän ei halua että voin erota hänestä "liian kevyin perustein", mutta hän ei myöskään halua kenties koskaan sitoutua virallisesti enempää kuin se yhteenmuutto, johon hänellä taas tuntuu olevan hirveä kiire. Itsehän siis koen että seurustelun olisi hyvä kestää ainakin se 2-3 vuotta jotta selviää, onko alkuhuuman jälkeen mitään jäljellä.

(Lapsia ei ole tulossa, joten ei biologisia aikarajoja)

Kommentit (562)

Vierailija
441/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä muuta tuo sinun viestittely on kuin yksinkertaisen ihmisen leimakirveen heilutusta?

Oletko Uncle Red Pill itse ja näillä lainaus+levitys kommenteillasi varmistat, että nuo vuodatukset jäävät palstalle, vaikka alkuperäiset poistettaisiin? Mikään muu ei selitä logiikkaasi.

Vierailija
442/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

En seurustelisi sinun kanssasi, koska voit mielestäsi lähteä millonka vaan.

En voisi luottaa sinuun.

Olen miehen kanssa sanaa mieltä, että seurustelussa sitoudutaan toiseen ja halutaan luottaa. Ja siinä on tavoite pidemmälle kuin vaan seurustella.

Sinä et luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään tietoa vaimopalveluista. Ap on katkera kun on joutunut tarjoamaan vaimopalveluita. En vain ymmärrä mitä ne ovat. Ap mitä palveluita miehellesi tarjosit ja miksi eväät ne suhteen ulkopuolelle? Ilmeisesti vaimopalveluilla ei ole rakkauden kanssa tekemistä.

Selittihän se tuolla aikasemmin, että oli tarjonnut exälle edullisen asunnon (juoksevien kulujen puolittamisella), kesämökin vapaan käyttöoikeuden, ruoanlaittopalveluita, varmaan siivoustakin yms.

Siis mies sai käydä hänen kesämökillään? Eikö tuo ole ihan normaalia suhteissa? Tarjonnut edullisen asunnon? Eikö se asunto tullut myös hänelle edullisemmaksi? Ruuanlaitto kai on ihan normaaliin elämään kuuluva asia ja muuttuuko tämä johonkin kun mennään naimisiin, siis onko naisilla velvollisuus alkaa silloin tekemään ruokaa ja siivoamaan? Tahtoisin vähän selvyyttä näihin kun kuullostavat melko erikoisilta asioilta. Minusta nämä asiat selvitetään ENNEN kuin mennään naimisiin, mieluiten jo tapailuvaiheessa.

Hetkinen! eihän ap ole tarjonnut mitään asuntoa tuolle miehelle, kun ei suostunut muuttamaan tämän kanssa yhteen?

Ap puhui sittemmin kommentissaan exästään, jolle hän tarjosi vaimopalveluita. Näihin palveluihin hän viittasi siivoamisella, mökin lainaamisella, edullisella asumisella, ruoanlaitolla ja seksillä.

Mutta se suhde loppui kun aapeestä ei tehtykään vaimoa. No ring, no vaimopalvelut sanoo ap.

Itselleni toki täysin vieras ajatusmaailma että suhde määritellään jonain palveluksina, mutta niin olemme erilaisia.

Ohis

Mä luulen että ap ajatteli suhteen johtavan avioliittoon, ja oli siksi valmis panostamaan itsekin suhteeseen. Sitten tulikin märkä rätti vasten naamaa, ja se mitä hän itse teki suhteen eteen alkoi tuntua hyväksikäytöltä miehen puolelta. Täytyy sanoa että itsekin, jos tämä suhde päättyisi, ottaisin ihan samanlaisen asenteen, riippumatta siitä mikä on just se mitä itse suhteelta haluan. Tärkeää on saada myös itse omat halut tyydytetyksi suhteessa, eikä vain toisen. Esim. jos joku haluaa suhteeltaan sitä että muutetaan yhteen, olisi hullua käyttää aikansa seurustellen vuosia ihmisen kanssaj oka ilmoittaakin yhtäkkiä ettei halua ikinä yhteen muuttaa. Tai jos itse haluaisi seksiä suhteessa, olisi tympeää jos toinen ilmoittaisi vuoden päästä että ei tulekaan seksiä ikinä tähän suhteeseen. Kannattaa tosiaankin puhua etukätteen omat toiveet ja halut selväksi, ja jos ne eivät kohtaa, tai kumpikaan ei pysty kompromissiin, niin päästä mahdollisimman pian aikaa tuhlaamasta.

Vierailija
444/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on varmaan se vika että se on harva mies kenen kanssa voin edes ajatella seurustelevani ja aina lähden asiaan täydellä sitoutumisella. Lämmittelyaika ennen minkäänlaista suhdetta voi olla pitkäkin, koska haluan luottaa mahdolliseen kumppaniini. Jolloin näen että asiat johtavat suurempaa. Omat asunnot kannattaa pitää erillään ainakin vuosi ja syventää suhdetta ja tarkkailla esim. toisen rahankäyttöä. Muuttaa yhteen kun molemmista aika on oikea. Ymmärrän myös tuon kevyinperustein lähdön, koska tulkitsen siten että sinulla on ovi jatkuvasti raollaan. Keskity yhteen jos todella häntä rakstat, jos ovi on raollaan et ole vielä edes valmis seurustelemaan.

Vierailija
445/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee haluaa vaan hengailla ja mies on tavoitteissaan vakavissaan.

Ihan erilaiset tilanteet teillä. Turha roikkua.

Vierailija
446/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menet rapakon taakse niin kytkös alkaa olla jo aika vahva. Ja itsekin käyttelet samaa tuontitavaraa olevaa retoriikkaa punaisine pillereinesi.

Onko näin? Ihan rehellisesti: en ole koskaan kuullut ensimmäistäkään poliittista julistusta, miltään kanavalta. Yhtään poliittista edustajaa ei ole, eikä yhtään puoluetta, eikä kukaan aio asettua ehdolla gynosentristä systeemiä vastaan. Siinä menee viistoista sekuntia, ja joku cancelloi jonkun ihmisen ja vaaditaan miesten kastraatiota. Nythän itse asiassa menehtyi aika merkittävä Red Pill kaveri nimeltään Kevin Samuels Yhdysvalloissa äkillisesti. Hän oli mustaihoinen, ja alan pioneeri ja iso nimi. Voitte tutustua Kevin Samuelsin videoihin YouTubessa, jos haluatte tutustua. Kevin Samuels oli hieno mies. Oli aika tiukka tummaihoisille naisille, ja haastoi heitä melko railakkaasti.

Ennen kuin kukaan nyt alkaa syyttämään, että allekirjoitan kaikki Kevin Samuelsin näkemykset, ja jokainen sana, minkä Kevin Samuels on sanonut, on pahuudesta.....käykää kurkkaamassa. Kevin Samuels sanoi pahimmillaan "you're average at best" ja kun hän kuoli internet täyttyi naisista, jotka juhlivat hänen kuolemaansa samana päivänä.

Se vaan yksityiskohtana tästä valkoisen ulivallan liikkeestä. Käykää kurkkaamassa, niin saatte kuvaa.

Red Pill Uncle

Se on hassua että sen vastapuolen puheet ovat kamalaa "cancelointia" (jälleen yksi tuontisana jonka tähän keskusteluun tuot) mutta omaa mielipidettä tukevan mielipiteen esittäminen on vain "railakasta haastamista". Et nyt ehkä ihan näe tätä keskustelua kovin objektiivisesti.

Vierailija
447/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menet rapakon taakse niin kytkös alkaa olla jo aika vahva. Ja itsekin käyttelet samaa tuontitavaraa olevaa retoriikkaa punaisine pillereinesi.

Onko näin? Ihan rehellisesti: en ole koskaan kuullut ensimmäistäkään poliittista julistusta, miltään kanavalta. Yhtään poliittista edustajaa ei ole, eikä yhtään puoluetta, eikä kukaan aio asettua ehdolla gynosentristä systeemiä vastaan. Siinä menee viistoista sekuntia, ja joku cancelloi jonkun ihmisen ja vaaditaan miesten kastraatiota. Nythän itse asiassa menehtyi aika merkittävä Red Pill kaveri nimeltään Kevin Samuels Yhdysvalloissa äkillisesti. Hän oli mustaihoinen, ja alan pioneeri ja iso nimi. Voitte tutustua Kevin Samuelsin videoihin YouTubessa, jos haluatte tutustua. Kevin Samuels oli hieno mies. Oli aika tiukka tummaihoisille naisille, ja haastoi heitä melko railakkaasti.

Ennen kuin kukaan nyt alkaa syyttämään, että allekirjoitan kaikki Kevin Samuelsin näkemykset, ja jokainen sana, minkä Kevin Samuels on sanonut, on pahuudesta.....käykää kurkkaamassa. Kevin Samuels sanoi pahimmillaan "you're average at best" ja kun hän kuoli internet täyttyi naisista, jotka juhlivat hänen kuolemaansa samana päivänä.

Se vaan yksityiskohtana tästä valkoisen ulivallan liikkeestä. Käykää kurkkaamassa, niin saatte kuvaa.

Red Pill Uncle

Vaikka sinä et ole tavannut äärimmäisiä mielipiteitä keskustelussa ei tarkoita ettei sitä siellä olisi paljonkin. Netin algoritmit ovat siitä erikoisia että ihminen saa eteensä yleensä sitä samaa mitä on alunperin hakenutkin mutta muuta osa-alueet jäävät pois.

Vierailija
448/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red Pill Uncle

Taas yksi omaa tietään kulkeva mies omistanut elämänsä naisten asioihin puuttumiseen Youtubessa.

Yllättyneitä olivat..

Vierailija
449/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä muuta tuo sinun viestittely on kuin yksinkertaisen ihmisen leimakirveen heilutusta?

Valkoisen miehen ulivaltaa? :D Ainoa kysymys kuuluu, entä sitten? Ihminen on todellisuudessa yhtä tärkeä kuin peruna, joten minulla ei ole tarvetta olla mitään muuta kuin yksinkertainen. Ketä varten minun olisi oltava muuta kuin yksinkertainen? Odottaako hyvin älykkäitä ihmisiä jokin palkinto tuonpuoleisessa? Onko se vähän kuin Onnenpyörässä?

Red Pill Uncle

Ei mutta he saavat paljon todennäköisemmin sen palkinnon jo ihan tällä puolella.

Vierailija
450/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta tarvitaan! Ei vain alkuhuumaa, vaan perustavaa laatua olevaa johon rakentaa.

Ja uskollisuuden tärkeyttä ei voi liikaa korostaa! Vuosi olisi hyvä aika seurustella ennen yhteen muuttoa. Sitten näkee onko edelleen rakastunut ja kiintynyt toiseen.

Liian kepeällä asenteella mennään tänä päivänä. Eihän siitä seuraa kuin ero. Keski-ikäisenä ja vanhana vielä haahuillaan sitä oikeaa.

Ei kai siinäkään mitään, jos ei halua lapsia. Silti ei saisi leikkiä toisen tunteilla.

"Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää".

Vierailija
451/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Taas yksi omaa tietään kulkeva mies omistanut elämänsä naisten asioihin puuttumiseen Youtubessa.

Yllättyneitä olivat..

Ihan hyvä heitto. Haluan kuitenkin sanoa, että kyse on miesten asioista, ja siitä, miten meidän miesten ei pidä yrittää juosta biologisten tarpeiden perässä. MGTOW tarkoittaa nimensä mukaisesti miehiä, jotka menevät omia polkujaan. Pyrimme kertomaan totuuden siitä, että meistä tavallisista miehistä, johon itsekin kuulun, meidän ei kannata uhrata koko elämäämme saadaksemme tavoitteita naisen kautta. Ei, me emme vihaa alfa-miehiä, me emme vihaa naisia, me toteamme, että elämä voi olla ihan hyvää toisin.

Mutta se, että rähjään täällä feminismistä on kyllä ihan suoraa kritiikkiä naisille. Aikani kuluksi rähjään. Minun rähjäämiseni ei liity MGTOW-liikkeeseen, eikä MGTOW-liike liity minuun. Teillä naisilla on yhtä kova tarve lokeroida, leimata kuin minullakin. Minä tosin sallin sen, mutta mielellään argumentit MGTOW-liikkeestä voisivat perustua todellisuuteen eikä valheisiin, jos puhutaan MGTOW liikkeestä. En edusta mitään liikettä, eikä voisi vähempää kiinnostaa. Me vaan elellään, ja opitaan ja kattellaan ja opiskellaan.

Yleensä keskustelussa on hyväksi se, että pidättäydytään siinä, mitä toinen sanoo. Eli jos puhun feminismin vaikutuksesta teihin naisiin, se ei tarkoita, että jokainen teistä olisi feministi. Puhuin vain siitä vihan pohjavirtauksesta, jolla feminismi liikkuu. Sen vastavoimana syntyi (ehkä) MGTOW ja ei se ole mikään uskonto, toisin kuin feminismi. Ei meillä ole kuin ulivaltaa, eikä mitään valtaa ole edes tiedossa, eikä sitä haeta. Meidän "valtamme" on täysin henkilökohtaista, lakien ja asetusten sisällä.

Walk away, brother. Siinä sun valtasi.

Red Pill Uncle

Tuo on se mitä teissä MGTOW-miehissä en vain tajua. Ihan hienoa että haluatte kulkea omia polkujanne ja elää tyytyväisinä ilman naisia. Mutta jos se on se tavoite niin miksi silti puhutte naisista koko ajan?

Vierailija
452/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen miehen ulivaltaa? :D Ainoa kysymys kuuluu, entä sitten? Ihminen on todellisuudessa yhtä tärkeä kuin peruna, joten minulla ei ole tarvetta olla mitään muuta kuin yksinkertainen. Ketä varten minun olisi oltava muuta kuin yksinkertainen? Odottaako hyvin älykkäitä ihmisiä jokin palkinto tuonpuoleisessa? Onko se vähän kuin Onnenpyörässä?

Red Pill Uncle

Ei mutta he saavat paljon todennäköisemmin sen palkinnon jo ihan tällä puolella.

Pitää paikkaansa.

Red Pill Uncle

Kannattaa siis olla fiksu eikä tuhlata aikaansa sellaisiin teorioihin jotka eivät vie elämää eteenpäin.

Vierailija
453/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vain, muutamalle? Naisia inhoavalle oman vastineeni.

Mikään maailmassa ei ole niin ihanaa kuin illalla sukeltaa vaimon pehmeyteen saman peiton alle. 

10 v sitten onnekseni löysin oman rakkaan, ja vaikka on ollut sairautta ja epäonneakin muulla elämänalueella, niin ei koskaan oman yhteisen kodin sisäpuolella. 

Vierailija
454/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hassua että sen vastapuolen puheet ovat kamalaa "cancelointia" (jälleen yksi tuontisana jonka tähän keskusteluun tuot) mutta omaa mielipidettä tukevan mielipiteen esittäminen on vain "railakasta haastamista". Et nyt ehkä ihan näe tätä keskustelua kovin objektiivisesti.

Ei kun voin ihan hyvin keskustella ja täsmentää. Näissä nettikeskusteluissa on aika vaikea tuoda aina kaikkea tarkoittamaansa läpi. Voi esittää kysymyksen, ja siihen vastataan. En kyllä löytänyt kysymystä, mutta vastaan silti ulivallasta täyttyneenä.

Onko cancellointiin sitten joku parempi sana? Myönnän käytän paljon tuontisanoja. Kuuluuko se ulivaltaan?

Tässä kohtaa viittaan tuohon edesmenneen Kevin Samuelsin saamaan posthumaaniin valtavaan vihakampanjaan. Se kuvaa feminismin liikettä mielestäni hyvin, että kun henkilö menehtyy, paikalle tulee miljoonia feministejä juhlimaan ihmisen kuolemaa. Hänen perheensä tehdessä surutyötä sosiaalinen media täyttyi posthumaanista feminismin julistamisesta. Niin, että kyllä se varmaan aika todellinen se cancelloinnin ja vihakampanjan mahdollisuus on. Sen sijaan, että tässä nyt laitetaan sanoja jonoon ja väitellään siitä, mikä on ulivaltaa ja mikä on vihaliike, jokainen voi itse käydä toteamassa, mitä vaikka Kevin Samuels on sanonut. Tehkää itse omat päätelmänne siitä, mikä on tänään jonkun mielestä "naisvihaa, misogyniaa".

Red Pill Uncle

Pystyt selvästikin näkemään välillä milloin joku asia menee yli ja loukkaamisen puolelle. Mutta jostain syystä et näe sitä että myös miesliike puhuu ihan oikeista ihmisistä rumasti ja loukaten ja se aiheuttaa aivan samoin näissä ihmisissä ahdistusta ja pelkoa. Minkään ryhmän ei pitäisi levittää kärjistyksiä ja vihaa mitään ihmisryhmiä kohtaan. Ja kannattaa muistaa että toisen tekemä väärä teko ei oikeuta tekemään väärää tekoa häntä kohtaan. Et siis voi perustella miesliikkeen ylilyöntejä sillä että joku muu on sellaisia tehnyt.

Vierailija
455/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään nyt siitä, että setä näpyttelee Googleen feminismi ja laittaa lukulasit päähänsä. Feminismi ei ole sen enempää vihaa kuin uskontokaan, mutta uskon että tiedät sen oikeasti. Kunhan paukutat naamaasi ja hämmentelet soppaa.

Toinen asia mistä lähdetään on se, että MGTOW:ssa ei missään nimessä ole kyse miehistä jotka menevät omia polkujaan (lue: eivät pariudu tai lisäänny). Tuollaisia miehiä on aina ollut ja tulee aina olemaan, samoin naisia. He eivät tarvitse Youtubea tai keskustelupalstoja sitä komppaamaan että elävät kuten parhaaksi näkevät.

Mgtow on n .a i. s .v i .h a i .s t e.n r i. n. k i .r.u n .k .k a. a.jien nettiyhteisö, jonka jäsenet eivät todellakaan mene omia polkujaan. He menevät käsi kädessä polkua, jonka päätehtävä on pitää meteliä siitä mitä kaikkea he ovat yhdessä päättäneet naissukupolven edustavan.

Mene sinne sivuille lukemaan niitä juttuja. Siellä on todella pelottavaa settiä. Ja fakta on se, että yhteisö koostuu jäsenistään.

Minusta tuo liikehdintä pitäisi ottaa virkavallan suurennuslasin alle varmuuden vuoksi. Jenkeissä varmaan jo onkin. Nuo ovat niitä sällejä jotka lähtevät massa-ampumaan teesillä "jos minä en saa, eivät muutkaan saa". On näitä jo sattunutkin.

Ei kun mies, joka on jo lisääntynyt voi olla MGTOW, niin kuin minä. Mies, jolla on naisystävä, voi opiskella MGTOW-liikettä ja katsella uusia näkökulmia. Minne sivuille? Ei ole olemassa mitään yhtä sivua tai liikettä, tai henkilöä, joka tulee paikalle ja sanoo "minäpä edustan tätä liikettä, joten kaikki mitä löydät netistä, sitä minä edustan". Ei. 

"Fakta on, että yhteisö koostuu jäsenistään". Varsinainen älyn riemuvoitto. Eihän kukaan ihminen voi olla toisen ihmisen näkemyksistä vastuussa. Tämä ei ole hyvä suuntaus. Alat leikkaileen ja liimaileen massa-ampumisia tähän keskusteluun. Guilty by association. Todella älyllisesti ala-arvoista.

Minä en ole kehottanut menemään mihinkään MGTOW sivulle. Annoin yhden, jota voi mennä katsomaan eli Kevin Samuelsin videot. Teillä femmareilla on just tää, että teidän äly ei yksinkertaisesti riitä ymmärtämään asioita, ja juoksette suu vaahdossa netissä kertomassa, että "tämä on ulivaltaa jo, katso mitä löysin, nyt on soitettava poliisi". Rauhoitu, hyvä ihminen. Tätä se teidän argumentointi just on, ja tästä syystä kaikki ihmiset cancelloidaan, kun te juoksette jo poliisille, jos mä kehotan tutustumaan Kevin Samuelsin videoihin. Siellä ei ole väkivaltaa, ei yhtään mitään. Herrasmies.

Red Pill Uncle

Tee kuten sanoin äläkä jauha aiheen vierestä. Tiedät hyvin että yhteisöllä on oma sivunsa, mutta sitä tuskin tänne paranee linkata. Löydät googlella.

Ja mitä siitä poliisista sanoinkaan? Sanoinko soittavani poliisit koska sinä puhut Samuelsista, vai sanoinko sittenkin jotain muuta?

Vierailija
456/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Tee kuten sanoin äläkä jauha aiheen vierestä. Tiedät hyvin että yhteisöllä on oma sivunsa, mutta sitä tuskin tänne paranee linkata. Löydät googlella.

Ja mitä siitä poliisista sanoinkaan? Sanoinko soittavani poliisit koska sinä puhut Samuelsista, vai sanoinko sittenkin jotain muuta?

Annat nyt käskyjä jo? Ulivalta pulassa. En minä mene mihinkään, ihan samat kirjainyhdistelmät löytyy pitkin nettiä. Olenko minä vastuussa koko internetistä? Sun pitää pysyä siinä, mitä minä olen sanonut. Et sä voi mennä vaatimaan, että mun pitää googlata jotain sun löytämiä sivuja, jotta sun argumentti täyttyisi. Se ei ole mikään poliittinen liike, sitä ei edusta kukaan, joten ei kukaan mies voi olla vastuussa jonkun toisen miehen sanomisista. Se kuuluu ihan sananvapauteen. Ei mun tarvitse. Käytän sitä paitsi YouTubea. En ole myöskään vastuussa koko YouTuben sisällöstä. Et voi juosta pitkin nettiä ja pakottaa tuntemattomia ihmisiä googlaamaan jotain sisältöä ja leikkaamaan ja liimaamaan jotain asioita toiseen ihmiseen, koska susta tuntuu vaan siltä.

Ota lasi vettä ja hengitä.

Red Pill Uncle

Sinulta unohtui nyt kokonaan vastata kysymykseen että miksi miehet joiden tavoite on elää tyytyväisenä ilman naisia kuitenkin puhuvat koko ajan maanisesti naisista?

Vierailija
457/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonpahan vain, muutamalle? Naisia inhoavalle oman vastineeni.

Mikään maailmassa ei ole niin ihanaa kuin illalla sukeltaa vaimon pehmeyteen saman peiton alle. 

10 v sitten onnekseni löysin oman rakkaan, ja vaikka on ollut sairautta ja epäonneakin muulla elämänalueella, niin ei koskaan oman yhteisen kodin sisäpuolella. 

IHANA!!!

Otahan nyt punainen pilleri kantaa tähän ;)

Vierailija
458/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tämä oli ihan hyvä keskustelu ennen kuin meni punaisen pillerin ja hänelle vastailevat jankkaukseksi.

Vierailija
459/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt selvästikin näkemään välillä milloin joku asia menee yli ja loukkaamisen puolelle. Mutta jostain syystä et näe sitä että myös miesliike puhuu ihan oikeista ihmisistä rumasti ja loukaten ja se aiheuttaa aivan samoin näissä ihmisissä ahdistusta ja pelkoa. Minkään ryhmän ei pitäisi levittää kärjistyksiä ja vihaa mitään ihmisryhmiä kohtaan. Ja kannattaa muistaa että toisen tekemä väärä teko ei oikeuta tekemään väärää tekoa häntä kohtaan. Et siis voi perustella miesliikkeen ylilyöntejä sillä että joku muu on sellaisia tehnyt.

Jos jokin sisältö aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa, sinne ei pidä mennä katsomaan niitä sisältöjä. Ei pidä myöskään väittää, että joku toinen ihminen aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa, jos omassa päässä leikkaa ja liimaa jotain asioita.

En ymmärrä viimeistä lausetta "Et siis voi perustella miesliikkeen ylilyöntejä sillä että joku muu on sellaisia tehnyt." En ole perustelemassa yhtään mitään, mitä en nimenomaisesti sano. Tämä keskustelu alkaa lähestymään nyt rasismikeskustelua ja liian luovaa manipulointia. Ei tämä nyt voi mennä näin, että aletaan hivuttamaan jotain rikollisuuden rajoilla olevia näkemyksiä minuun, joista ei ole pienintäkään käsitystä ja aletaan hivuttamaan valkoista ylivaltaa, kun en sanallakaan puhunut mistään sellaisista asioista.

Taitaa olla niin, että keskustelu ei ole mahdollista, ja keskustelu menee suuntaan, ja en halua jatkaa. Kiitos.

Red Pill Uncle

Vierailija
460/562 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta unohtui nyt kokonaan vastata kysymykseen että miksi miehet joiden tavoite on elää tyytyväisenä ilman naisia kuitenkin puhuvat koko ajan maanisesti naisista?

Tämä on viimeinen ja annetaan muiden keskustella. Pahoittelut, jos vein tilaa muiden keskusteluilta, halusin vaan jatkaa. Mun mielestä on ihan hyvä oppia naistenkin ymmärtämään miesten maailmaa, ja sitä, että voi keskustella ilman, että koko ajan käyttää tehostesanoja kuten "maaninen" tai muu. Voi ihan kunnioittaa toista.

Viimeinen vastaus, kunnes setä lähtee aurinkoon nauttimaan. Me miehet puhumme naisista, koska meidät on opetettu yhteiskunnassa, että meidän kaikkien tulee palvella naista, hankkia perhe tms. Konservatiiviset arvot, ja täytetään muiden toiveet, uhrata itsemme ja niin edelleen. Se on syvässä. Tämä on niin valtavan pitkä prosessi oppia sitä pois, ja meidän biologiset tarpeet on niin vahvat, että se on kaikkein keskeisin haaste, mut joo, en minä tässä ole mikään edustaja ollut. Minä puhun, mistä minä puhun ja ei mulla ole mitään rajoitteita päällä, milloin saan puhua naisista ja milloin ei. Jos se on sun mielestä maanista, sovitaan näin.

Oikein hyvää kesäpäivää!

Red Pill Uncle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan