Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkistyneiden seksuaalisuus

Vierailija
14.05.2022 |

Nyt some pullottaa kaikenlaisia valon lapsia jotka resonoi mystiikkaan ja taikauskoihin. Laittelevat kuvia itsestään valokehä pään päällä kirkastunein silmin.
Miten tähän kuvaan sopii seksuaalisuus, erot, raskaudet, miten sopii lapset?
Olen ehkä vanhanaikainen kun jotenkin en raadollista seksuaalisuutta ja alkoholia osaa yhdistää tuohon kuvaan jota noi somettajat pyrkii itsestään antamaan. Syvää henkisyyttä.
Kulisseja?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meditaatiot ja äiti maat ovat epäjumalien palvomista kristityn näkökulmasta.

Eikö se Jumala luonut sen luonnon? Miksi sen luonnon pitäminen pyhänä on saatanasta? Samoin meditointi on hyväksi ihmisen terveydelle. Tämä mua ärsyttää kristinuskossa, että kauniit ja hyvätkin asiat saadaan jotenkin käännettyä pahoiksi. 

Seksuaalisuus on luotu lisääntymiseen - ei irstailuun tai viihteeksi. Se ei ole kaunista ja hyvää, se on hormonitoimintaa ja lisääntymisviettiä. Mitään hengellisyyttä siinä ei ole.

Ikävää, että koet asian noin. Itse koen seksuaalisuuden todella kauniina asiana, jonka avulla voin osoittaa rakkautta kumppaniani kohtaan ja kokea yhdessä nautintoa.

Yhäkään: tuolla ei ole mitään tekemistä hengellisyyden kanssa.

Kun oppii tantran tekniikoita niin on. Tantran avulla pääset kokemaan sellaisia universumin energioita mistä sulla ei vielä ole aavistustakaan... tuntuu ihan oikeasti siltä,  että rakastelisit jumalten kanssa. 

Vierailija
102/103 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meditaatiot ja äiti maat ovat epäjumalien palvomista kristityn näkökulmasta.

Eikö se Jumala luonut sen luonnon? Miksi sen luonnon pitäminen pyhänä on saatanasta? Samoin meditointi on hyväksi ihmisen terveydelle. Tämä mua ärsyttää kristinuskossa, että kauniit ja hyvätkin asiat saadaan jotenkin käännettyä pahoiksi. 

Seksuaalisuus on luotu lisääntymiseen - ei irstailuun tai viihteeksi. Se ei ole kaunista ja hyvää, se on hormonitoimintaa ja lisääntymisviettiä. Mitään hengellisyyttä siinä ei ole.

Ikävää, että koet asian noin. Itse koen seksuaalisuuden todella kauniina asiana, jonka avulla voin osoittaa rakkautta kumppaniani kohtaan ja kokea yhdessä nautintoa.

Kun oppii tantran tekniikoita niin on. Tantran avulla pääset kokemaan sellaisia universumin energioita mistä sulla ei vielä ole aavistustakaan... tuntuu ihan oikeasti siltä,  että rakastelisit jumalten kanssa. 

Mihin siis henkistynyt ihminen tarvitsee fyysistä nautintoa? Tuo ajatus jo paljastaa koko henkisyyden kaupallistumisen. En usko että kukaan on aidosti niin henkinen kuin somessa nämä gurut opaskirjoineen esittävät.

Erilaisin mystisin valo/ keiju/ enkelikuvin.. kuitenkin heilllä suurin hätä kun koronan aikaan juottolat ja yökerhot olivat kiinni.

Olen tuntenut aidosti uskovaisia ihmisiä joiden elämästä ja hyvyydestä lähimmäisiä kohtaan voisi kuka tahansa ottaa oppia.

Ilman että he ovat tehneet siitä numeroa, järjestäneet rahastamiskursseja tai kirjoja joiden ajatukset ovat ihan huuhaata. Noin normaalin arki- ihmisen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin siis henkistynyt ihminen tarvitsee fyysistä nautintoa? Tuo ajatus jo paljastaa koko henkisyyden kaupallistumisen. En usko että kukaan on aidosti niin henkinen kuin somessa nämä gurut opaskirjoineen esittävät.

Erilaisin mystisin valo/ keiju/ enkelikuvin.. kuitenkin heilllä suurin hätä kun koronan aikaan juottolat ja yökerhot olivat kiinni.

Olen tuntenut aidosti uskovaisia ihmisiä joiden elämästä ja hyvyydestä lähimmäisiä kohtaan voisi kuka tahansa ottaa oppia.

Ilman että he ovat tehneet siitä numeroa, järjestäneet rahastamiskursseja tai kirjoja joiden ajatukset ovat ihan huuhaata. Noin normaalin arki- ihmisen mielestä.

Koska se henkinen ihminen elää edelleen siinä 3D-todellisuudessa missä ne muutkin ihmiset. Miksi se henkinen ihminen ei saisi kohtuudella nauttia näistäkin asioista? Ei sillä somen random-tyypillä välttämättä olekaan mitään tekemistä henkisyyden kanssa. Kannattaa pikemminkin seurata oikeasti henkisiä ihmisiä kuten Moojia, Sadhgurua, Deepak Chopraa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan