Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkistyneiden seksuaalisuus

Vierailija
14.05.2022 |

Nyt some pullottaa kaikenlaisia valon lapsia jotka resonoi mystiikkaan ja taikauskoihin. Laittelevat kuvia itsestään valokehä pään päällä kirkastunein silmin.
Miten tähän kuvaan sopii seksuaalisuus, erot, raskaudet, miten sopii lapset?
Olen ehkä vanhanaikainen kun jotenkin en raadollista seksuaalisuutta ja alkoholia osaa yhdistää tuohon kuvaan jota noi somettajat pyrkii itsestään antamaan. Syvää henkisyyttä.
Kulisseja?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä tapaa olla henkinen. Henkisiä teitä on useita, ja kaikki vievät lopulta perille.

Vierailija
22/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt loukkaantuko, mutta minä olen henkisyydessä ylemmällä tasolla kuin kukaan muu tulee koskaan pääsemään. 

Minulle ilmestyi jossain kohtaa aivan uusi seksuaalisuus ja se tapahtuu vain korkeimman voiman ja minun välillä. Se on pyhää ja upeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyyttä on niin monenlaista, kuin henkisiä ihmisiä. Henkisyyttä elämäänsä kaipaava ihminen joutuu käymään läpi erilaisia teorioita ja valitsee itse, mitä oppeja seuraa. Ihan kuin eri uskontokuntienkin sisällä jokainen uskova muodostaa oman käsityksen uskostansa uskonnollisten johtajien/muiden ihmisten avulla. Samoin tekee ateistit ja agnostikot, siis jokainen ihminen. Mitään yhtä oikeaa henkisyyden oppia ei ole, näin väittävät ainoastaan nämä yrittäjät/valmentajat/gurut, koska haluavat (maksavia) asiakkaita.

Itse ammennan paljon jooga-filosofiasta, jonkin verran buddhalaisuudesta, psykologian teoriasta, eri filosofioista ja ihailemien/omaan korvaan järkeviltä kuulostavien ihmisten näkemyksistä. Sekä astronomia että astrologia kiinnostaa, joskin jälkimmäiseen suhtaudun edelleen varauksella.

Jotkut opit kieltävät seksin maallisena, jotkut pitävät sitä jumalaisen rakkauden tekona. Joku henkinen ihminen valitsee tuon ensimmäisen polun, joku (kuten minä) tuon jälkimmäisen. Oman henkisen heräämisen myötä seksi itsessään on vähentänyt merkityksellisyyttään, mutta (heräämisen jälkeen solmitussa) parisuhteessa olen huomannut seksin henkisen puolen korostuvan. Yhteys, mitä koen kumppania sekä ihan koko maailmankaikkeutta kohtaan seksin aikana on ihan erilainen, mitä aiemmin.

Alkoholin käyttö (joka mulla ehti olla enemmän ja vähemmän ongelmallista n. 15 vuotta) väheni huomattavasti henkisen heräämisen myötä. Poltan kuitenkin tupakkaa ja syön epäterveellisesti, en hoida kehoani hyvin. Voin kuitenkin paremmin, kuin ikinä aiemmin elämässäni. Suurinta kiitollisuutta elämässäni saamistani asioista on yksi lapseni.

Henkinen ihminen voi nauttia maallisista asioista, sitä vartenhan täällä ihmisiä ollaan, että voidaan kokea, mitä kaikkea elämä ihmisen kehossa voi olla. Suhtaudun itse elämään oppimatkana. Sielu (jonka määrittelemiseen mulla ei vielä mitään hyvää vastausta ole) valitsee perheen johon syntyy, jotta oppisi ne asiat, joita haluaa ihmiselämästä oppia. Itse pyrin maksimoimaan maallisen elämän tarjoaman nautinnon sekä itselle että muille, samalla luontoa muita elämänmuotoja kunnioittaen ja arvostaen.

Vierailija
24/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä tapaa olla henkinen. Henkisiä teitä on useita, ja kaikki vievät lopulta perille.

Kiinnostus seksuaalisuuteen loppuu automaattisesti kun tietty henkisyyden taso on saavutettu.

Vierailija
25/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyyteen ei kuulu päihteet, eikä raha eikä seksi. Seksuaalisuus kuuluu lisääntymiseen. Kun ihminen saavuttaa oikean henkisyyden tason, päihteet, raha ja seksuaalisuus eivät enää kiinnosta. Ne eivät vaan enää kiinnosta. Siitä tietää olevansa menossa eteenpäin henkisellä polullaan. Tunnen monia ns. henkistyneitä, jotka oikeasti ovat ihan hukassa itsensä kanssa. Kuka korostaa seksuaalisuuttaan, toinen rahastaa näkijäkyvyillään jne. Niistä on henkisyys aika kaukana, mutta he ovat siinä kohtaa omalla matkallaan.

Vierailija
26/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaan henkisyyteen kuuluu koko elämän kirjo.

Ei toki. Henkinen polku on valinta. Tuo mistä puhut on silkkaa höpöä ja hörhöilyä ehon ja libidon vallassa.

Vierailija
27/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin huvittaa se, että miespuoliset valaistuneet (omasta mielestään) lentävät kukasta kukkaan tai pitävät haaremia. Henkistyneet johtajatyypit ovat yhtä mulkkuja kuin tavisheppikallet, jota saaneet vähän valtaa.

Muuten: eikös valta-asemaan asettuminen ja erityisesti sen väärinkäyttö ole ehdottoman epähenkistä? Jotkin aidot(?) gurut ovat pikemmin askeettisia erakkoja.

Heppijoogit haaremeineen ovat erikseen.

Vierailija
28/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin huvittaa se, että miespuoliset valaistuneet (omasta mielestään) lentävät kukasta kukkaan tai pitävät haaremia. Henkistyneet johtajatyypit ovat yhtä mulkkuja kuin tavisheppikallet, jota saaneet vähän valtaa.

Muuten: eikös valta-asemaan asettuminen ja erityisesti sen väärinkäyttö ole ehdottoman epähenkistä? Jotkin aidot(?) gurut ovat pikemmin askeettisia erakkoja.

Heppijoogit haaremeineen ovat erikseen.

Ainakin Amman opetuslapsista osa on täysin libidovetoisia liskoaivoja. Tämä toki petotaan tantraan ja muuhun scheisseen, mutta ego siellä jyllää!

Vierailija
29/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut mitä on kun ei puolusta rajojaan.

Aggression, aggressiivisuuden kautta olen opetellut. Ystävällisyys ja valo ovat ihailtavia ominaisuuksia, ja mieluummin käännyn sellaiseen. On se sielunrauha. Näkee kyllä ihmisestä, löytyykö tyyneyttä ja ennen muuta viisautta.

Hassuinta on, kuinka jotkin tunnetilat menettää merkitystään, ja sellainen kirkkaus ja puhtaus merkitsee.

Vierailija
30/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on eri kuin seksi. Seksuaalisuus on olemuksemme, tapa hengittää ja olla. Seksi on jotakin mitä voi käyttää ja heittää pois. Seksi voi olla suoritus vailla hyviä tunteita.

Seksuaalisuus on muuttuvaa ja itsetunnon kannalta tärkeää.

Itse tiedän sudenkuopat ja tykkään ajatella järjellä.

Omat kipupisteet, harmaat alueet.

Mikä sopii, mikä ei.

Lapsen hetken mielihyväperiaatteesta hieman vastuullisempaan tyyliin.

Vierailija
31/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on energian vaihtoa eli kannattaa olla varovainen kenen kanssa kanssa harrastaa seksiä. Jos sekstailet alhaisen värähtely tason tyyppien kanssa heidän huono energia tarttuu myös sinuun. Oikean ihmisen kanssa seksi tuntuu siltä kuin sielunne sulautuisivat yhteen.

Vierailija
32/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengistyin kun kävin lenkillä tänä aamuna. Huusin vaan allahuakbaaaria silmät säkenöiden metsässä ja vauhti oli huima.

Vierailija
33/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on energian vaihtoa eli kannattaa olla varovainen kenen kanssa kanssa harrastaa seksiä. Jos sekstailet alhaisen värähtely tason tyyppien kanssa heidän huono energia tarttuu myös sinuun. Oikean ihmisen kanssa seksi tuntuu siltä kuin sielunne sulautuisivat yhteen.

Eihitto. Missä maailmassa te elätte? AI niin ettehän te ole tässä maailmassa vaan jossain satumaailmassa jossa hypitään yksisarvisten kanssa ja soitetaan harppua.

Vierailija
34/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus... Olen tyytyväinen itseeni ja olooni.

Kun pysähdyn.

Vierailija
35/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta kun itse saavutin korkeamman rauhan ja pystyn erottamaan olennaisen turhasta, sammui oma seksuaalisuus kokonaan. En koe enää minkäänlaisia maallisia himoja, en vaatteisiin, alkoholiin tai seksiin. Elän hyvin askeettisesti kiittäen maaäitiä jokaisesta päivästä ja olen hyvin onnellinen.

Mulla kävi samoin.

Vierailija
36/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkistyneen ja henkistyneen ero on vain se että henkistynyt pystyy tarkkailemaan ei rakastavia ajatuksiaan ja olla reagoimatta niihin. Eli ei mitään normaalista poikkeavaa ja jos siitä on jotenkin ylpeä niin silloin ei voi pitää henkistyneenä vaan vankina, kun ego on pelissä ja vahvistaa tällä paremmuuden tunteella oman egon voimaa ja rauha on poissa.

Vierailija
37/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näiden "henkistyneiden" kesken tuossa talvella ollut ahdistelukähinää kun eivät hi.ot kohdanneetkaan? Julkisesti senkin somessa käsittelivät.

Olen samaa mieltä joidenkin kanssa, tuo henkistyminen on isoa teatteria ja joillekin keino ansaita rahaa tekemällä lälly-materiaalia, pitämällä kursseja jne. (Kaukoparannuskin minusya samaa humpuukia)

Elämä on arkea ilonpilkahduksineen.

Vierailija
38/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihitto. Missä maailmassa te elätte? AI niin ettehän te ole tässä maailmassa vaan jossain satumaailmassa jossa hypitään yksisarvisten kanssa ja soitetaan harppua.

Uskot sitten yksisarvisiin tai et niin harvemmin siitä mitään hyvää seuraa kun harrastat seksiä esim. miehen kanssa, joka pettää vaimoaan tai muuten vain epäkunniottavien ihmisten kanssa. Oikea ihminen taas on kaikin puolin kunnioittava sinua kohtaan ja haluaa myös seksin olevan sinulle miellyttävä kokemus niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Vierailija
39/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaan henkisyyteen kuuluu koko elämän kirjo.

Ei toki. Henkinen polku on valinta. Tuo mistä puhut on silkkaa höpöä ja hörhöilyä ehon ja libidon vallassa.

Mikä valinta? Olet täällä fyysisessä maailmassa niin kuin kaikki muutkin. Se on valintasi.

Vierailija
40/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi