Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkistyneiden seksuaalisuus

Vierailija
14.05.2022 |

Nyt some pullottaa kaikenlaisia valon lapsia jotka resonoi mystiikkaan ja taikauskoihin. Laittelevat kuvia itsestään valokehä pään päällä kirkastunein silmin.
Miten tähän kuvaan sopii seksuaalisuus, erot, raskaudet, miten sopii lapset?
Olen ehkä vanhanaikainen kun jotenkin en raadollista seksuaalisuutta ja alkoholia osaa yhdistää tuohon kuvaan jota noi somettajat pyrkii itsestään antamaan. Syvää henkisyyttä.
Kulisseja?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantra= henkinen seksuaalisuus

Ero = vapaaksi päästäminen

Raskaus = henkinen yhteys äiti maahan

Lapset = sielut, jotka valitsivat juuri tämän äidin ja haluavat kasvattaa äitiä korkeampaan henkisyyteen.

Alkoholi ei tietenkään sovi kuvaan ja mitä tarkoittaa "raadollinen seksuaalisuus"?

Vierailija
2/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus, raskaana oleminen ja lapset ovat syvästi hengellisiä. Alkoholi taas mielestäni ei ole, se on vain nestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että irtosuhteet ja pettäminen mahtuu henkisyyteen, monet jälkeenjätetyt suhteet ja lapset?

Olen kolmen lapsen äiti, kyllä seksi on kovin maallista puuhaa, ehkä sitten jotkut hymisevät mantroja ja kokevat sen jonain henkisenä juttuja.

Olen sairaalassa synnyttänyt, en ole kaivannut siihen ruusunkukka- petiä enkä mystiikkaa. Hyvä kun synnyttämin on turvallista äidille ja lapselle, en ihaile taantumusta kotisynnytyksii miehen tai ystävän avustuksella.

Yhden liiton naisena en jaksa kovin henkistyneenä pitää jos kolmikymppisellä on monia suhteita ja lapsia takana.

Ehkä olen liian arkinen ja tukevasti jalat maassa.

Vierailija
4/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himojaab ne sillä yrittääkin peitellä.

Vierailija
5/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen on tarpeeksi "henkistynyt", hän luopuu seksistä vapaaehtoisesti tajuten sen olevan sellaista himoa, mikä ei kuulu henkisyyteen ja joka ei tee ihmistä vapaaksi, vaan sitoo hänet haluihin, ja siten myös väistämättömästi pettymyksen ja erillisyyden tunteisiin. Mikäli haluaa lapsia, voi olla seksiaktissa tarkoituksena raskaaksituleminen tai vastaavasti, jos on mies, siittäminen yhteisymmärryksessä kumppaninsa kanssa. Tantraseksit ja muu seksuaalisuus kuuluvat sellaisille "henkisille" ihmisille, jotka eivät vielä ole kovin pitkälle päässeet henkisyydessään ja ymmärryksessään, vaan ovat yhä halujensa orjina ja siten ei-vapaita. Puhun omasta kokemuksestani ja tiedän miten tämä asia on.

Vierailija
6/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaan henkisyyteen kuuluu koko elämän kirjo.

Vierailija
7/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis feikkejä itsensäkorostajia niistä iso osa on. Somessa voi feikata mitä vaan.

Muutamia "henkistyneitä" olen päässyt seuraamaan kulissien takana ja alkoa, tupakkaa ja pilveäkin kuluu, lapset jäävät huomiotta, epävakaita suhteita, ahdasmielisyyttä, katkeruutta ja kateutta jne.

Normi ihmisiä, jotka haluavat kamalasti olla jotain erityistä.

Vierailija
8/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on tarpeeksi "henkistynyt", hän luopuu seksistä vapaaehtoisesti tajuten sen olevan sellaista himoa, mikä ei kuulu henkisyyteen ja joka ei tee ihmistä vapaaksi, vaan sitoo hänet haluihin, ja siten myös väistämättömästi pettymyksen ja erillisyyden tunteisiin. Mikäli haluaa lapsia, voi olla seksiaktissa tarkoituksena raskaaksituleminen tai vastaavasti, jos on mies, siittäminen yhteisymmärryksessä kumppaninsa kanssa. Tantraseksit ja muu seksuaalisuus kuuluvat sellaisille "henkisille" ihmisille, jotka eivät vielä ole kovin pitkälle päässeet henkisyydessään ja ymmärryksessään, vaan ovat yhä halujensa orjina ja siten ei-vapaita. Puhun omasta kokemuksestani ja tiedän miten tämä asia on.

Kun henkistyt vielä vähän pidemmälle, ymmärrät ettet ole henkisyydessä kenenkään yläpuolella. Ymmärrät myös, että tuo sinun tulkintasi on vain sinun tulkintasi näistä asioista. Se ei ole yhtään enemmän oikein kuin kenenkään muunkaan tulkinta.

Vierailija
9/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkistyt vielä vähän pidemmälle, ymmärrät ettet ole henkisyydessä kenenkään yläpuolella. Ymmärrät myös, että tuo sinun tulkintasi on vain sinun tulkintasi näistä asioista. Se ei ole yhtään enemmän oikein kuin kenenkään muunkaan tulkinta.

Naurahdan säälivän myötätuntoisesti sinulle, lapsukainen, ja toivon sinun kehittyvän aikojen saatossa vielä minuakin korkeammalle henkisyyden tasolle.

Vierailija
10/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olet sen verran itsekeskeinen että luulet voivasi yleistää asioita pelkän oman kokemuksesi pohjalta.

Vierailija
11/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus, raskaana oleminen ja lapset ovat syvästi hengellisiä. Alkoholi taas mielestäni ei ole, se on vain nestettä.

Biologiaa ne ovat.

Vierailija
12/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta kun itse saavutin korkeamman rauhan ja pystyn erottamaan olennaisen turhasta, sammui oma seksuaalisuus kokonaan. En koe enää minkäänlaisia maallisia himoja, en vaatteisiin, alkoholiin tai seksiin. Elän hyvin askeettisesti kiittäen maaäitiä jokaisesta päivästä ja olen hyvin onnellinen.

Vierailija
13/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta keinoa, millä täyttää tarpeensa korostaa itseään, voi aina valita julkihenkistymisen. Luulisi, että vilpittömästi henkistyneellä ihmisellä ei ole mitään tarvetta tehdä siitä numeroa kenellekään. Sehän on oma sisäinen prosessi.

Vierailija
14/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet noista ovat samanlaisia pimppihaukkoja kuin muutkin.

Vierailija
15/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta kun itse saavutin korkeamman rauhan ja pystyn erottamaan olennaisen turhasta, sammui oma seksuaalisuus kokonaan. En koe enää minkäänlaisia maallisia himoja, en vaatteisiin, alkoholiin tai seksiin. Elän hyvin askeettisesti kiittäen maaäitiä jokaisesta päivästä ja olen hyvin onnellinen.

Ei hitsi. Luulin olevani väsynyt ja ehkä jopa masentunut, mutta olenkin vaan henkistynyt. Ei paneta, ei.

Vierailija
16/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lastensuojelun näkökulmasta voisimme suositella siis henkistymistä asiakkaillemme ennaltaehkäisevässä merkityksessä.

Vierailija
17/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seksi nimenomaan ole hyvin syvää ja pyhää näille? Ainaki kamasutrat yms. Vaikea nähdä ongelmaa. Sen lisäksi eihän oikeasti henkiset ihmiset, jotka löytävät harmonian itsensä ja maailman kanss eroa :D Lapset tietty on lahja melkein kaikessa hengellisyydessä ja mitä alkoholiin tulee, niin eikös se messias muuttanut häihin 3 kylpytynnyriä vettä viiniksi xD

Vierailija
18/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi. Luulin olevani väsynyt ja ehkä jopa masentunut, mutta olenkin vaan henkistynyt. Ei paneta, ei.

Mäkin luulin aluksi olevani masentunut, mutta masentunut ei käsittääkseni tunne joka päivä näin suurta kiitollisuutta ja elämäniloa. Viljelen itse ruokaani ja valmistan vähät vaatteeni, olen hyvin innostunut näistä harrastuksista ja tuppaa venymään yön tunneille etenkin keväisin, kun elää valon rytmissä. Mut tunnistan tuon masennusjutun, mun läheiset oli kovin huolissaan ja kehottivat hakeutumaan lääkäriin. Läheiset itse elävät hyvin levotonta, materialistista ja ihmissuhdeongelmien kuormittamaa arkea. He ovat jatkuvasti uupuneita, tahdottomia, innottomia. On avioeroja, huonoja välejä lasten kanssa. Minun silmiini he ovat paljon masentuneempia kuin minä.

Vierailija
19/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
20/103 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mistä puhut. Kysymys ei ole tulkinnasta, vaan tosiasiasta. Loukkaantuminen tosiasioista ei ole myöskään kovin henkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä