"Etköhän sä oo juonut jo tarpeeksi, eikö naiset ymmärrä miten rasittavalta tuo kuulostaa?
Minä oon aikuinen mies ja tiedän kyllä milloin olen juonut tarpeeksi. Miksi edes huomatella tuollaista, kun käyttäytymiseni pysyy kuitenkin ihan samana olin sitten juonut 6, 10 tai 14 kaljaa. Nyt on perjantai ja minä rentoudun, capiche?
Kommentit (85)
Tarpeeksi on se kun alkaa nukuttaa. Se on parasta kun saa unta ihan sama millä keinolla.
Suomalainen juo kerran viikossa kännit; ei siinä lasketa rajoja. Välimerellä tissutellaan pitkin päivää, eli ne on humalassa ja epäsensitiivisiä, meluisia kaiken aikaa.
Ah, hieno suomalainen mies 👍
Ilmeisesti kuulet tuota usein ja olet kuullut sitä useammalta naiselta. Eikö yhtään ala mietityttämään?
Yksi riippuvuuden ja ongelman merkeistä on lähipiirin huolestuminen juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä se nykyinenkin akka lähtee kun tarpeeksi juot.
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla kjeh
Mitkä naiset? Kyllä ne ravintoloiden portsarit on nykyäänkin paljon useammin mieheiä kuin naisia.
Jos sinulle pitää huomauttaa juomisestasi niin kyllä siinä jotain ongelmaa on. 6, 10 ja etenkin 14 annosta ovat oikeasti isoja määriä.
Tiedätkö sinä kuinka rasittavalta kuulostaa kännisen puhe? Alkoholistin lapsena ja nyt puolisona voin sanoa että ihan varmasti käytöksesi ja puheesi muuttuu juotuasi, sinä nyt vain yrität puolustella alkoholismiasi.
Mistä näitä itsensä tuntevia "minähän en akkoja kumartele- periaatteen miehiä sikiää?
Miksi te hakeudutte suhteeseen, kun ette kuitenkaan halua kuunnella yhtään naista ja se alkoholi on se pääasiallinen rakas?
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitää juoda 14 jos jo kuudella pääset samaan? 🤔
Miellyttävä humalatila kestää pitempään?
Jos aamulla vielä muistaa, että joku on illalla huomauttanut liiasta juomisesta, ei varmaankaan ole juonut liikaa.
Jos juot 14 annosta eikä se vaikuta käytökseen mitenkään, niin olet aika sieni. Ehkä siitä kannattais huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä itsensä tuntevia "minähän en akkoja kumartele- periaatteen miehiä sikiää?
Miksi te hakeudutte suhteeseen, kun ette kuitenkaan halua kuunnella yhtään naista ja se alkoholi on se pääasiallinen rakas?
Nehän on suhteessa vain säännöllisen seksin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
No, naisista tietääkseni ukotki putkahtaa. Että käännä se syyttävä sormi oikeaan suuntaan
Leukakoukulliset (Chelicerata) on niveljalkaisten pääjakson alajakso. Nimensä mukaisesti kaikilla tähän alajaksoon kuuluvilla eläimillä on jonkinlainen leukakoukku. Leukakoukulliset on kuusijalkaisten jälkeen toiseksi laajin niveljalkaisten alajaksoista, niitä tunnetaan noin 100 000 lajia. Alajakson nimesi 1901 eläintieteilijä Richard Heymons. Leukakoukullisiin luetaan nykyisin elävät hämähäkkieläinten, merilukkien ja molukkirapujen luokat sekä vain fossiileina tunnetut meriskorpionit. Hämähäkkieläinten luokka on suurin; siihen kuuluvat hämähäkkien ohella muun muassa punkit ja skorpionit.