"Etköhän sä oo juonut jo tarpeeksi, eikö naiset ymmärrä miten rasittavalta tuo kuulostaa?
Minä oon aikuinen mies ja tiedän kyllä milloin olen juonut tarpeeksi. Miksi edes huomatella tuollaista, kun käyttäytymiseni pysyy kuitenkin ihan samana olin sitten juonut 6, 10 tai 14 kaljaa. Nyt on perjantai ja minä rentoudun, capiche?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Miksi suoranainen ryyppääminen nähdään rentoutumisena? Onko oman terveyden tuhoaminen jotenkin rentouttavaa?
Useimmille ihmisille se on. Jotkut eivät juo lainkaan ja jotkut juovat liikaa koska heidän on pakko, mutta suurin osa juo jonkin verran ja se rentouttaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".
Juoppo se vi††uilevakin juoppo on.
Samoin kuin uittuileva läski on silti läski.
En ymmärrä, miksi nämä juoppo-miehet eivät ota itselleen juoppo-naista. Ei tulisi koskaan sanomista puolin eikä toisin. Kunhan vielä ymmärtävät olla lisääntymättä. Lasten ei sellaista kuulu katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".
Ei läheskään niin rasittava tapaus kuin vi††uileva juoppo. Tiedätkö, sellainen omasta mielestään tosi naseva.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi nämä juoppo-miehet eivät ota itselleen juoppo-naista. Ei tulisi koskaan sanomista puolin eikä toisin. Kunhan vielä ymmärtävät olla lisääntymättä. Lasten ei sellaista kuulu katsoa.
Niinhän sitä voisi kuvitella, mut oikeasti sitä sanomista tulee kaikesta muusta mahdollisesta sit tuplamäärä.
Avioeroja otetaan Suomessa ihan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään niin rasittava tapaus kuin vi††uileva juoppo. Tiedätkö, sellainen omasta mielestään tosi naseva.
Mutta sitäkin rumempi. Harva kumpaakaan jaksaa katsella. Mut kyllä läskit osaa uhriutumisen ja valittamisen paremmin kuin kukaan muu. Katso vaikka Hengenvaarallisesti lihava -ohjelman kootut selitykset siitä, miksi painonpudotus ei nyt onnistunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitäkin rumempi. Harva kumpaakaan jaksaa katsella. Mut kyllä läskit osaa uhriutumisen ja valittamisen paremmin kuin kukaan muu. Katso vaikka Hengenvaarallisesti lihava -ohjelman kootut selitykset siitä, miksi painonpudotus ei nyt onnistunutkaan.
Joo ei kiitos, en katso. En katsoisi myöskään Kirroosin kynnyksellä -ohjelmaa, jossa juopot selittelevät, miksei juomista voi lopettaa. Jos sellainen olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä voisi kuvitella, mut oikeasti sitä sanomista tulee kaikesta muusta mahdollisesta sit tuplamäärä.
Jospa kittaavat itsensä kanveesiin nopeasti, niin ei kumpikaan sano mitään toisilleen? Krapulassakaan ei tee mieli jutustella ja vanhat sanomiset unohtuvat samalla, kun muistikin on mennyt. Taitavat kuitenkin nuo juoppo-ukot nähdä sellaisessa naisessa itsensä, eivätkä sitä kestä. Siksi huijataan joku tavallinen, jolle miehen juopottelu selviää vasta, kun muutetaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs juopot sanoo kun korkki aukesi taas vaikka piti olla raittiina?
"Oon aikuinen ja kyllä mä ite tiedän" niinkuin ap? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiitos, en katso. En katsoisi myöskään Kirroosin kynnyksellä -ohjelmaa, jossa juopot selittelevät, miksei juomista voi lopettaa. Jos sellainen olisi olemassa.
Hieno idea!
Varmasti saisi paljon katsojia kun kansa samaistuu niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos aamulla vielä muistaa, että joku on illalla huomauttanut liiasta juomisesta, ei varmaankaan ole juonut liikaa.
Jos puoliso huomauttelee vähän väliä samasta asiasta, niin saatan katsoa peiliin ja miettiä pitäisikö asialle tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suoranainen ryyppääminen nähdään rentoutumisena? Onko oman terveyden tuhoaminen jotenkin rentouttavaa?
Useimmille ihmisille se on. Jotkut eivät juo lainkaan ja jotkut juovat liikaa koska heidän on pakko, mutta suurin osa juo jonkin verran ja se rentouttaa heitä.
Suurin osa kuvittelee juovansa "jonkin verran" vaikka todellisuudessa juo liikaa/liian usein.
Joko ihan terveysnäkökulmasta tai sitten ainakin läheisten mielestä. Harva kun ihmisenä/seurana paranee päihtyessään vaikka itse muuta kuvitteleekin.
Useimmiten se "jonkin verran" juonut ja rentoutunut onkin todellisuudessa silmin nähden humaltunut hermokimppu joka jankuttaa samoja (vanhoja) asioita ja/tai "vitsailee" eli nauraa yksin omille jutuilleen. Ja sitten loukkaantuu kun muut ei jaksa kuunnella tai siis olla messissä, kun hei c'mon meillähän on niin kivaa.
Juu ei ole. Eikä ole sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan moni on nykyään sekä läski että juoppo ja kuvittelee olevansa oikeammassa kuin kukaan muu. Nämä on jotenkin onnistuneet kehittämään itselleen pohjattoman vhan niin itseään kuin muitakin ihmisiä kohtaan. Ja sitä pahaa oloa sitten lääkitään kännillä ja mässäämisellä jonka lopputuloksena oma olo on vaan aiempaa kurjempi niin henkisesti kuin fyysisestikin mutta se yritetään epätoivoisesti pistää muiden syyksi. Se peiliin katsominen kun on ainoa keino löytää se ainoa syyllinen ja samalla se joka tilanteen voi korjatakin.
Harvempi juoppo on sellainen liki luuksi ja nahaksi kuihtunut käppyrä joka ei enää oikein edes tunne mitään kunhan vaan se tukeva känni pysyy päällä. Jos ei pysy/joku juo vikan huikan niin sitten kyllä voi lähteä kaverilta vaikka henki mutta muuten kaikki on aivan sama. Nämä on ns löytäneet sen lopullisen rentouden ennen kuin makaavat sorkat suorina.
Totta. Koska nuori nainen voi ottaa alkoholittoman miehen tai vähän juovan, jos tajuaa sen seikan, että niin voi tehdä. Mies päättää siis itse juomisestaan. Mutta huomaako mies umpihumalassa että mikä on liikaa, että alkaa olemaan haitaksi ympäristölle. Pitääkö jonkun kuitenkin sanoa että ota vettä välillä. Miksi pitää juoda järjettömiä määriä ja haima pamahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti illan koosteessa Suomen esityksestä otetaan mukaan se kohta, jossa yleisö huutaa kertosäkeen ja Lauri jatkaa.
Siinä vaiheessa on ainakin syytä pistää korkki kiinni kun kuulee yleisön huutavan "etköhän sä ole juonut jo tarpeeksi" ja näkee kuinka Lauri jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno idea!
Varmasti saisi paljon katsojia kun kansa samaistuu niin hyvin.
Joskus oli vissiin briteissä sellainen sarja kuin "dokasin ja mokasin" tjsp. Ihmetyttää ettei tuosta ole vielä tehty suomalaisversiota kun kaikki muukin tositv-sonta tänne imuroidaan.
Toisaalta nämä afterski-exät ja muut parasiitti-islandit on melkolailla sama asia. Olisi täällä silti tilaa formaatille jossa "rentoutunut ja ihan vähän ottanut"-känniääliö vetää nelinkontin kadulla, katkaisee hampaansa rotvallin reunaan ja vaikka riisuu itsensä alastomaksi tanssilattialla.. Ja seuraavana aamuna on lähialepassa hakemassa sidukkaa jossain nurinpäin puetussa ja läpinäkyvässä naamiaisasussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli juoppo ei itsekään kestä juopottelijaa vaan se on rasittava.