Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla ihminen kenestä en pidä

Vierailija
11.11.2024 |

Monestakin eri syystä. En luota häneen, hän ei tunnu aidolta, hän saattaa yllättäen möläyttää suustaan jotain toista koskevaa ja lisäksi ei vaan kemiat kohtaa. Mulle tulee aina todella vaikea olla kun hän on läsnä, olen varautunut, en osaa olla rento ja oma itseni. Alan jopa mielistellä häntä ja tunnen itseni altavastaajaksi. En tiedä mistä tunne tulee ja se ärsyttää. Monet muut näkevät hänet täysin eri tavalla ja pitävät hänestä kovasti. Miten osata olla hänen seurassaan niin ettei tarvitsisi jännittää? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäis. Itse samassa asemassa ja olen jäänyt jopa pois töistä tämän henkilön takia koska käyttäytyy niin piinaavasti. 

Vierailija
2/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvisi? Ei se haittaa jos jännittää. Antaa jännittää vaan, ja sitten on tekemisissä sen verran kun täytyy. Ei kaikkien henkilökemiat sovi yhteen ja se on ihan ok. Töissä vaan täytyy silti sen verran tehdä yhteistyötä, että sen työn saa tehtyä epämiellyttävienkin ihmisten kanssa. Kaveerata ei tarvi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäis. Itse samassa asemassa ja olen jäänyt jopa pois töistä tämän henkilön takia koska käyttäytyy niin piinaavasti. 

Itse myös olen alkanut vältellä niitä paikkoja /tilanteita joissa tiedän hänen olevan. Ja yritän olla mahdollisimman vähän muutenkin tekemisissä. Mutta kun aina ei pysty. Ap

Vierailija
4/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä Pieksämäelle töihin. Paskempi juttu sitten jos sattuu asumaan Pieksämäellä.

Vierailija
5/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki omia tuntemuksiasi tuohon ihmiseen liittyen. Jos hän ei ole muiden mielestä mitenkään erityinen tai "paha", reaktiosi todennäköisesti johtuvat jostain sinussa itsessäsi.

Muistuttaako henkilö jotain aiempaa tuttua? Vai tökkiikö hänen tekemisensä johonkin sinun aiempaan ikävään kokemukseen? Oletko tullut kiusatuksi tai nälvityksi aiemmin? Reagoitko siksi häneen voimakkaammin kuin muut?

Älä välttele ihmistä, jos et tosiasiallisesti pääse hänestä töissä eroon. Yritä keksiä jotain, josta hänessä pidät. Tai ehkä teillä on jotain yhteistä? Keskity näihin positiivisiin juttuihin äläkä lietso ikäviä tuntemuksia enää. Tulet huomaamaan, että suhtautumisesi häneen neutraloituu vähitellen.

Vierailija
6/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa korona 2.0

Vierailija
7/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut,kateus suurin syy.Ovet kävi tiuhaan.Piti saada tekijät ulos.

Vierailija
8/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolessa on niin pelkuria sakkia ettei uskalla antaa turpiin.   kaikki pitää hoitaa joku ulkomaalainen.

Vierailija
9/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä. On varmaan muitakin työkavereita. Ei kannata oleilla niiden kanssa kenen kanssa ei ole hyvä olla. Jos samoissa projekteissa, hoida työt asiallisesti.

Kun saat lisää työkokemusta, huomaat että ihmiset on outoja. Lähes kaikilla jotain kummallisia piirteitä. Ehkä sinullakin jonkun toisen mielestä.

Vierailija
10/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan eräältä puolisoni sukulaisilta. Aina saa olla varpaillaan hänen seurassaan. Tyypillinen egoistinen nuori mies joka kokee olevansa parempi kuin muut ja antaa sen myös kuulua. Vastaan ei voi sanoa, koska silloin repäisi helvetti irti. Pitää vaan sietää, silloin harvoin kun nähdään.

Vierailija
11/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurempi, valtion tai kunnan virasto, tai liikeyritys, tai tehdas ja muu sellainen, sitä vähemmän tuntee, samasa talossa työkenteleviä.

Kaikki painavat duunia omalla osatostollaan, omassa virastossa, omassa tiimissään.

Ja joka ikinen työyhteisö toimii niin helvetin hyvin, kuin mahdollista, sillä niillä menestymisen, onnistumisen halu, myös julkisella puolen virastoissa, ja tuloksissa.

Ja yksityisellä on kysymys, HYVÄSTÄ KANNATAVASTA TULOKSESTA.  Josta myös kaikki saavat bonuksen, tilinpäätöksen jälkeen.

Tyhjästä on paha nyhjästä.

Jos miinus tulos on suuri ja tosi perseestä,  miten kukaan Oy tai muu työnantaja vois maksaa bonuksia.

Sama julkisella puolella.  Vain harvat, ammattitaisimmat ja osaavimmat työtekijät, voivat saada henkilökohtaisen palkanlisän.7

Vierailija
12/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hiekkalaatikolle, olet 5-vuotias, ja siihen tulee joku 34-vuotias nainen pätemään. Niin paska tunne!!!!

Vierailija
13/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ihmisiä, joista ei pidä tai joita jopa suorastaan inhoaa. Aikuiset pystyvät kuitenkin pitämään tunteet taustalla ja työskentelemään asiallisesti myös tällaisten, ei-niin-kivojen ihmisten kanssa.

T. Komppaniankokoisen porukan päällikkö

Vierailija
14/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla työpaikoilla on vain totuttava siihen, että siellä on monenlaista peroonaa. Siellä ollaan tekemässä se oma työsuorite, ei ystäviä etsimässä. Toisten kollegoiden kanssa syntyy kaveruus- tai jopa ystävyyssuhteita luonnostaan. Toisaalta sitten on niitä, joiden kanssa ei ole mitään muuta yhteistä keskusteltavaa, kuin ne yhteiset työasiat, jotka on siitä huolimatta hoidettava.

Vierailija
15/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se mielistely nyt alkuun ja ole asiallisen etäinen. On ihan todennäköistä ettei todellakaan olekaan luottamuksen arvoinen, mutta tuskin sinun häntä pelätä tarvitsee. Pysyt vaan kaukana kun voit ja muina hetkinä se asiallisuus ja etäisyys.

Vierailija
16/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alan jopa mielistellä häntä ja tunnen itseni altavastaajaksi. Monet muut näkevät hänet täysin eri tavalla ja pitävät hänestä kovasti."

Ei ole sitten juolahtanut mieleesi että ne muutkin mielistelevät? 😅

Vierailija
17/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuulla työkaverilta että olen liian nöyrä työntekijä. Mietin että eikös työpaikalla tehdä töitä? Omasta mielestäni tein vain työt jotka kuului mun tehdä. Helppoa ja sitten kotiin.

Ja työ oli sen verran helppoa etten olisi kyllä viitsinyt mitään rähinää pistää pystyyn. 

Vierailija
18/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tumpelot työkaverit on ilmaa.

Vierailija
19/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mennään tekemään töitä. Sinun mielipiteillä ja kipukohdilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
20/20 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pomo, niin mitä väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi