Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Etköhän sä oo juonut jo tarpeeksi, eikö naiset ymmärrä miten rasittavalta tuo kuulostaa?

Vierailija
13.05.2022 |

Minä oon aikuinen mies ja tiedän kyllä milloin olen juonut tarpeeksi. Miksi edes huomatella tuollaista, kun käyttäytymiseni pysyy kuitenkin ihan samana olin sitten juonut 6, 10 tai 14 kaljaa. Nyt on perjantai ja minä rentoudun, capiche?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".

Vierailija
22/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppohullu ukko on rasittava. Ei mulla muuta.

Jep.

Se se vasta on rasittavaa kun toinen on ihan pihalla, silmät sirrittää, toistelee samoja asioita kerta toisensa jälkeen eikä tajua mennä nukkumaan vaan on pakko saada lisää juomista vaikka ei edes osa laskea kuinka paljon on juonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa tuo sama naiselle joka korkkaa toista viinipulloa arkipäivänä. Niin huomaat millaiseen vihaan tuo lause oikeuttaa

Vierailija
24/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".

No jatkaako hän syömistä samantien?

Vierailija
25/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu varmasti huomauttelu juomisesta, mutta saattaa loppua parisuhdekin. Ei siinä, win-win.

Vierailija
26/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa, muttei jatkossa enää huomauttele juomisesta.

Juomisen seurauksista sanominen on asiallista, jos on perseillyt. Sen sijaan "olet juonut jo neljä" on ihan tyhjä argumentti.

Vierailija
27/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki känniääliöt ovat rasittavia. Nuo jankkaavat, märisevät, koko ajan jotain ei kiinnostavaa puhetta tuottavat epäolennot. Ulkoruokintaan moiset kuvotukset.

Vierailija
28/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä kuinka rasittavalta kuulostaa kännisen puhe? Alkoholistin lapsena ja nyt puolisona voin sanoa että ihan varmasti käytöksesi ja puheesi muuttuu juotuasi, sinä nyt vain yrität puolustella alkoholismiasi.

"Mutku tiätsä niiku silleen mä tota HÖHÖHÖHÖHHHÖÖÖ HHEEHHHEEHHHEE nii silleen tota nii MINÄ MÄÄRÄÄN TÄÄLLÄ V1TTUP3RK3LE!!!! NÄIN ON HÖHHÖÖHHÖÖ KYLLÄ ON NÄIN!!!!!" *prööt*

Vierailija
29/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomisen seurauksista sanominen on asiallista, jos on perseillyt. Sen sijaan "olet juonut jo neljä" on ihan tyhjä argumentti.

Miksi pitää juoda neljä, eikö yksi tai kaksi riitä?

Vierailija
30/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap, kuulostatpa ihan mulle sopivalta!

Muullekkin on kaikki miehet marmattameet juomisesta, enhän mä juo kuin pullollisen (kirkasta) illassa!

Aletaax olee niin saadaan juoda rauhassa?

Vierailija
31/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa kun alkaa kalsarikännejä yksinään tempoessa kuulla naisten valitusta (huom vielä monikossa!) niin silloin on taatusti juonut jo liikaakin eikä vain tarpeeksi.

Vierailija
32/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulisen kännääjän toilailuja on huvittavaa katsoa hetki sivusta, kun tietää ettei sellaisen kanssa tarvitse asua.

Vierailija
33/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä itsensä tuntevia "minähän en akkoja kumartele- periaatteen miehiä sikiää?

Miksi te hakeudutte suhteeseen, kun ette kuitenkaan halua kuunnella yhtään naista ja se alkoholi on se pääasiallinen rakas?

Nehän on suhteessa vain säännöllisen seksin toivossa.

Ja sitten raivoavat, kun kaljamaha, viinalta haiseva hengitys ja humalainen puolikova minuuttimuna eivät kelpaakaan naiselle.

Vierailija
34/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä kuinka rasittavalta kuulostaa kännisen puhe? Alkoholistin lapsena ja nyt puolisona voin sanoa että ihan varmasti käytöksesi ja puheesi muuttuu juotuasi, sinä nyt vain yrität puolustella alkoholismiasi.

"Mutku tiätsä niiku silleen mä tota HÖHÖHÖHÖHHHÖÖÖ HHEEHHHEEHHHEE nii silleen tota nii MINÄ MÄÄRÄÄN TÄÄLLÄ V1TTUP3RK3LE!!!! NÄIN ON HÖHHÖÖHHÖÖ KYLLÄ ON NÄIN!!!!!" *prööt*

Tästä puuttuu vaan se perinteinen "HHHHHUORRRAAAAHH MÄ JUON VAAN SEN TAKIA KUN OOT NIIN VITTUMAINEN, TIIÄKKÖ KYLLÄ MULLE OTTAJIA OISH *hik*

Ja seuraavana päivänä kielletään kaikki kun "enhän mä edes juonut paljoa, en muista mitään tuollaista"

Vierailija
35/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus riittää, riippuu mitä hakee. Jos vaikka haluaakin ihan vähän päihtyä? Ei silloin itselleni ainakaan riitä yksi tai kaksi. Joskus ihminen voi haluta alkoholilta päihdyttäviä vaikutuksia. Yhden viinilasillisen ja änkyräkännin välillekin mahtuu monenlaista, joten ei tarvitse alkaa haukkumaan juopoksi jos joskus oikeasti haluaa ottaa sen verran, ettei välttämättä ole enää ajokunnossa.

Vierailija
36/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika beta cuck saa olla jos antaa naisten sanella montako saa juoda.

Vierailija
37/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus riittää, riippuu mitä hakee. Jos vaikka haluaakin ihan vähän päihtyä? Ei silloin itselleni ainakaan riitä yksi tai kaksi. Joskus ihminen voi haluta alkoholilta päihdyttäviä vaikutuksia. Yhden viinilasillisen ja änkyräkännin välillekin mahtuu monenlaista, joten ei tarvitse alkaa haukkumaan juopoksi jos joskus oikeasti haluaa ottaa sen verran, ettei välttämättä ole enää ajokunnossa.

Humalahakuinen juominen on aina jonkinasteisen alkoholismin merkki. Mites ne maksa-arvot?

Vierailija
38/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöt ja ahmiminen on merkki siitä että elämässä on jokin vialla.

Onnellinen ihminen ei koe tarvetta ahmia itseään kipeäksi. Onnellinen ihminen ei koe tarvetta juoda itseään mukavaksi.

Mikä teidän elämässä on vialla?

Sinä vttuilet naiselle kun hän on huolissaan.

Vierailija
39/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan verrattavissa mielestäni. Molemmissa kyse ensisijaisesti ihmisen itselleen aiheuttamasta tilasta (ylipaino/humala) joka tekee ihmisestä kuitenkin vähemmän viehättävän kumppanina sekä mahdollisesti häpeää aiheuttavan.

Kummassakin voi tietysti olla kyse sairaudesta, jolloin siitä huomauttaminen on toki moraalitonta.

Vierailija
40/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöt ja ahmiminen on merkki siitä että elämässä on jokin vialla.

Onnellinen ihminen ei koe tarvetta ahmia itseään kipeäksi. Onnellinen ihminen ei koe tarvetta juoda itseään mukavaksi.

Mikä teidän elämässä on vialla?

Sinä vttuilet naiselle kun hän on huolissaan.

Eikö alkoholismi sitten ole sen merkki?