Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Etköhän sä oo juonut jo tarpeeksi, eikö naiset ymmärrä miten rasittavalta tuo kuulostaa?

Vierailija
13.05.2022 |

Minä oon aikuinen mies ja tiedän kyllä milloin olen juonut tarpeeksi. Miksi edes huomatella tuollaista, kun käyttäytymiseni pysyy kuitenkin ihan samana olin sitten juonut 6, 10 tai 14 kaljaa. Nyt on perjantai ja minä rentoudun, capiche?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kännääjä ei ymmärrä olevansa rasittava?

Molemmat rasittavuudet poistuu kun pitää korkin kiinni.

Vierailija
42/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se isi taas makaa sohvalla viinahuuruissaan, täysin pois kuvioista. Kuin raato, kuorsaa ja örisee kaljamaha paljaana, haisten viinalle. Rrröyh ja trööt vaan kuuluu, kun lapsi kysyy miksi isi nukkuu jo, vaikka kello vasta 8 illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".

No jatkaako hän syömistä samantien?

Jatkaa, muttei jatkossa enää huomauttele juomisesta.

Juomisen seurauksista sanominen on asiallista, jos on perseillyt. Sen sijaan "olet juonut jo neljä" on ihan tyhjä argumentti.

Miksi pitää juoda neljä, eikö yksi tai kaksi riitä?

Joskus riittää, riippuu mitä hakee. Jos vaikka haluaakin ihan vähän päihtyä? Ei silloin itselleni ainakaan riitä yksi tai kaksi. Joskus ihminen voi haluta alkoholilta päihdyttäviä vaikutuksia. Yhden viinilasillisen ja änkyräkännin välillekin mahtuu monenlaista, joten ei tarvitse alkaa haukkumaan juopoksi jos joskus oikeasti haluaa ottaa sen verran, ettei välttämättä ole enää ajokunnossa.

Humalahakuinen juominen on aina jonkinasteisen alkoholismin merkki. Mites ne maksa-arvot?

No eihän ole. Ihan pokkana joku väittää että jos juo yli 2 annosta koskaan se olisi aina alkoholismin merkki 😄

Vierailija
44/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen havainnut hyväksi alkaa kuittailemaan, että "etköhän sinä ole syönyt jo tarpeeksi".

No jatkaako hän syömistä samantien?

Jatkaa, muttei jatkossa enää huomauttele juomisesta.

Juomisen seurauksista sanominen on asiallista, jos on perseillyt. Sen sijaan "olet juonut jo neljä" on ihan tyhjä argumentti.

Joskus elin alkoholistin kanssa.

Ainakin mä aloin mietiskelemään mikäköhän mussa ja meidän elämässä on niin pahasti vialla, ettei voi olla selvinpäin vaan pitää turruttaa. Mikä mussa on vialla kun toinen haluaa juoda.

Olet selvästi perseillytkin kännissä. Tajuatko sinä että se kumppani pelkää ja kammoaa sun juopumista? Ei se motkota ihan huvin vuoksi vaan se TUNTUU PAHALTA!

Miksi olet noin piittaamaton puolisoasi kohtaan?

Vierailija
45/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tyypillinen alkoaddiktion kommentti. Kun pitää saada rentoutua.., eikö mitään muuta keinoa ole? Siis oikeesti?

Vierailija
46/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulet tuota useinkin, ehkä se ei ole se nainen joka on rasittava.

Vierailija
47/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika beta cuck saa olla jos antaa naisten sanella montako saa juoda.

Totta. Vain betalle se pitää jonkun kertoa ettei liika lipitys ole hyvästä, kun taas alfa ymmärtää ihan itsekin ettei kännäilyssä ole järkeä.

Vierailija
48/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöt ja ahmiminen on merkki siitä että elämässä on jokin vialla.

Onnellinen ihminen ei koe tarvetta ahmia itseään kipeäksi. Onnellinen ihminen ei koe tarvetta juoda itseään mukavaksi.

Mikä teidän elämässä on vialla?

Sinä vttuilet naiselle kun hän on huolissaan.

Eikö alkoholismi sitten ole sen merkki?

Sitähän tuossa sanotaan.

Vierailija
49/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole juonut tarpeeksi, jos sulla on nainen.

Vierailija
50/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet alkoholisti, koska sun on pakko juoda, että rentoudut. Mieti, miksi juominen on ainoa keino. Harrastatko liikuntaa ja miten unen laita? Syötkö terveellisesti, onko ylipainoa?

Itsekkyys on monen alkoholistin persoonan kulmakivi: mä saan juoda koska mä voin ja oon aikuinen. Entäs se todellinen aikuisuus ja sen myöntäminen, että alkoholi on ongelma?

Vierailija
51/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi on se kun alkaa nukuttaa.  Se on parasta kun saa unta ihan sama millä keinolla.

Ja alkoholilla juuri tuhoat koko uni-valverytmin! Ota selvää asioista, älä höpötä tyhmyyksiä.

Vierailija
52/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi on se kun alkaa nukuttaa.  Se on parasta kun saa unta ihan sama millä keinolla.

Ja alkoholilla juuri tuhoat koko uni-valverytmin! Ota selvää asioista, älä höpötä tyhmyyksiä.

Juuri näin! Capice ap??

Vierailija
53/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tyypillinen alkoaddiktion kommentti. Kun pitää saada rentoutua.., eikö mitään muuta keinoa ole? Siis oikeesti?

Itsekin luulin nuorena, että alkoholi rentouttaa ja on myös ainoa (oikea) keino rentoutua vaikken mikään alkoholisti ollutkaan. Ja todellakin tuli juotua ihan liikaa oikeastaan joka kerta ja myös itsenikin mielestä. Ainakin siis viimeistään seuraavana päivänä, koska joko muisti mitä oli tehnyt tai sitten ei muistanut joka oli vielä pahempaa.

Sitä kuvitteli jostain syystä, että on normaalia juoda itsensä känniin ja sekoilla. Että siten alkoholia kuuluukin käyttää.

No, väärässähän sitä olin ja elämä ilman alkoholia on parempaa jopa huonona päivänä kuin ikinä se paraskaan nousuhumala. Eikä ole ihan hirmuisesti erillistä tarvetta rentoutuakaan kun normielämässä on nyt niitä elementtejä jotka tuo jaksamista ja rentouttaa. Toki on ihanaa mennä la-iltana saunaan lenkin jälkeen, tehdä jotain extrahyvää iltapalaa, löhötä sohvalla ja mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Ja etenkin herätä ilman minkäänlaista kohmelon aiheuttamaa tutinaa tai hedaria. 

Eikä suussakaan maistu rotta joka kuoli nielaistuaan tuhkakupin.

Vierailija
54/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uhoili lun ukko, ja sitten meni mökki jakoon. Revi siitä narsu-setä. Capiche?

Vierailija
55/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suoranainen ryyppääminen nähdään rentoutumisena? Onko oman terveyden tuhoaminen jotenkin rentouttavaa? 

Vierailija
56/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun naisesi on täysin kyllästynyt tuohon sun alko-ongelmaisen jargoniin. Mutta, vain sinä vaikutat siihen mitä ja miksi juot. Sinä juot elämäsi pilalle, ennemmin tai myöhemmin. Turha sitten itkeä sikiöasennossa kun elämä leviää käsiin.

M46

Vierailija
57/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea sinkuksi, niin ei tarvitse kuunnella mäkätystä.

Vierailija
58/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noiden alkkareiden naiset aika kynnysmattoja ovat. Nykypäivänä kukaan normaali ihminen - sukupuoleen katsomatta - ei katsele humalahakuista juomista. Tuskin juntimpaa onkaan.

Vierailija
59/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noiden alkkareiden naiset aika kynnysmattoja ovat. Nykypäivänä kukaan normaali ihminen - sukupuoleen katsomatta - ei katsele humalahakuista juomista. Tuskin juntimpaa onkaan.

😄

Nykypäivänäkin suurin osa ihmisistä juo humalahakuisesti silloin tällöin. Jos humalalla tarkoitetaan päihtymistä eikä sitä että paskoo housuunsa.

Vierailija
60/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulisen kännääjän toilailuja on huvittavaa katsoa hetki sivusta, kun tietää ettei sellaisen kanssa tarvitse asua.

Valitettavan harva vaan on sellainen hilpeä ja hyväntuulinen humalainen jonka seurassa jopa viihtyy. Suurimmasta osasta tulee jurottavia äksyilijöitä jotka jankkaa yhtä ja samaa eikä kielikään enää taivu kunnolla suussa tai sitten ne muuttuu ihan mykiksi mulkoilijoiksi joiden koko olemus huokuu ärtymystä ja aggressiota.