Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
161/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisi olla myös parempi hienompi auto ikääni nähden ja statusta, että kelpaisi naisille.

Vierailija
162/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä työttömänä sulla oli naisia, nyt kun olet töissä ja on rahaa, sulla ei ole naisia.

Et siis ole sinkku rahan takia. Joku muu mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa mä naisille oon. Käyn vaa töissä ja salilla.

Vierailija
164/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä työttömänä sulla oli naisia, nyt kun olet töissä ja on rahaa, sulla ei ole naisia.

Jep oli naisia kyllä ja paljon!!

Vierailija
165/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki asiat on kääntyny toisinpäin että töitä ja asiat hyvin. Rahaaki sopivasti pärjään ja ylimäärästä. Mutta ei naiset yhtään kiinnostu.

Vierailija
166/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.

-------

Kuule, parisuhde ei ratkaise mitään! Se tekee usein vaan onnettomammaksi! Olisin onnellisempi yksin. Nyt olen määräilevän kumppanin kanssa.

Kuule tajua se. minä en viihdy sinkkuna!!

Miksi sä Allu luulet, että sun parisuhteessa seksuaaliset halut kävisi yhteen? Mä naisena pitäisin seksistä ja mieheni ei, joten sitä on ani harvoin. Näinkin voi parisuhteessa käydä.

Vierailija
167/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin köyhän, työttömän mukavan miehen kuin Allun, vaikka hällä olisi miljardiomaisuus.

Vierailija
168/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyse ei ole rahasta. Vika on jossain muualla.

Vierailija
169/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeesti sanottu. Osaan olla mukava todellaki. ostin exälle kaikkee kahvinkeittimen koruja jne.. paskaa sain häneltä niskaan sanoi mene töihin.. en kattele työtöntä miestä. Ei mun arvoinen nainen!!

Vierailija
170/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyse ei ole rahasta. Vika on jossain muualla.

Jossain muualla enkä tiedä missä. Naiset on myös kehuneet ulkonäköä. Mutta ei tuu badoossa synkkauksia outoa.

Vierailija
171/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.

-------

Kuule, parisuhde ei ratkaise mitään! Se tekee usein vaan onnettomammaksi! Olisin onnellisempi yksin. Nyt olen määräilevän kumppanin kanssa.

Kuule tajua se. minä en viihdy sinkkuna!!

Miksi sä Allu luulet, että sun parisuhteessa seksuaaliset halut kävisi yhteen? Mä naisena pitäisin seksistä ja mieheni ei, joten sitä on ani harvoin. Näinkin voi parisuhteessa käydä.

Aha no sulla on parisuhde.. oon sinkku. Mäki kaipaan naista ja seksiä.

Vierailija
172/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä nykyajan naisia ne on muuttunut. Pitäskö mulla olla enempi rahaa statusta.. mikä hitto tässä on. Lähtis ees tutustuun kahville niinku vaikka huviksee.

Vierailija
173/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ujo ja hiljainen kiltin näkönen mies ilmeisesti oon tylsä en kiinnosta ketään.. mä en ymmärrä millanen pitäs olla 10 harrastusta.. enempi statusta.. rohkea.. itsevarmuus puuttuu toki.

Vierailija
174/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.

En jaksa tätä samaa levyä. En vaa ymmärrä naisia. Hitto oon masentunut tähä yksinäiseen elämään. Hitto.

Vierailija
175/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota se youtube-kanava.

Vierailija
176/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alota. Mulle riitti.

Vierailija
177/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu hei, kohta syttyy sota Suomessa ja miehet joutuu tykin ruoaksi. Olet varmaan saanut armeijasta vapautuksen ja jäät kotirintamalle. Veikkaan että alkaa sullekin nainen löytymään. Kärsivällisyyttä vielä!

Vierailija
178/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullaki jutut.. Mitähän mä teen mun elämälle.. kai se harrastus pitää hommata ja päätä kuntoo. nyt hoidan laskuja lyhennän velkaa käyn töissä.. mutta olen yksin.

Vierailija
179/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tarpeeksi sekoo ku on yksin ja ei oo ketään.. alkaa ruikuttamaa kaipaa huomiota samaa levyä jankkaa.. laitan badoossa viestiä naiset ei vastaa.. tinderissä ei tuu osumia.. eikö tässä jo tule hulluksi?

Vierailija
180/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä tarpeeksi sekoo ku on yksin ja ei oo ketään.. alkaa ruikuttamaa kaipaa huomiota samaa levyä jankkaa.. laitan badoossa viestiä naiset ei vastaa.. tinderissä ei tuu osumia.. eikö tässä jo tule hulluksi?

On meillä muillakin Allu vaikeaa. Mä tulen hulluksi, kun en tule ukkoni kanssa toimeen, mutta erotakkaan ei voi taloussyistä. Mitään rakkautta ei enää ole.