Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
201/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies kelpaa aina.

Vajaamielinen, epätoivoinen jankkaava sekopää ei kelpaa.

Ja sekin on sulle sanottu moneen kertaan, mutta kun ei äly riitä tajuamaan, niin se ei vaan riitä!

Kyllä riittää no tajuatko itse kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Miten sitten heikkolahjainen työtön nainen kelpaa?

Siksi kun me tehdään lapsia ja hoidetaan kotia.

Vierailija
202/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä työttömänä sulla oli naisia, nyt kun olet töissä ja on rahaa, sulla ei ole naisia.

Et siis ole sinkku rahan takia. Joku muu mättää.

Jep oli naisia kyllä ja paljon!!

Ne naiset tietää syyn miksi kukaan ei enää nykyään kaipaa sinua, vaikka käyt töissä. Tietäisit syyn itsekin jos osaisit katsoa peiliin, lukea nämä viestisi ja pohtia miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on aallonpohja josta ei ole kuin yksi suunta: ylöspäin. Elämä tarvitsee värejä, mieluummin olla tunteikas ihminen, joka itkee, ja ilon hetkellä osaa nauttia, kuin olla kivettynyt ihminen. Tiedät ainakin olevasi elossa, kun olet surullinen. Eikö ole rikkaus, kun elämässä on kaikki eri tunteen kirjot. On hyvä että olet huomannut kärsiväsi yksinäisyydestä, siitä alkaa muutoksen tie. Yksinäisyys ei ole terveellistä. Olet täysin terve ihminen kun reagoit noin. Sinun pitää hyväksyä tunteesi ja antaa itsesi puhdistautua , ja ikään kuin lähteä lentoon uusin siivin. Kyllä sinä selviät. Kaikilla on joskus vaikeaa!

Jos haluat terapiaa ja lääkkeitä kokeilla avuksi, hakeudu vain ammatti-avun piiriin, ajallaan pääset kyllä keskustelemaan ammattilaisten kanssa, vaikka nopeaa ei varmaan pääse. Pitää olla sinnikäs. Itse en ole koskaan hakenut ammattiapua, ole kokeillut musiikkia ja ulkoilua ym. Nytkin aurinko paistaa, mene ulos ja anna sen valaista sisällesi.

Vierailija
204/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on aallonpohja josta ei ole kuin yksi suunta: ylöspäin. Elämä tarvitsee värejä, mieluummin olla tunteikas ihminen, joka itkee, ja ilon hetkellä osaa nauttia, kuin olla kivettynyt ihminen. Tiedät ainakin olevasi elossa, kun olet surullinen. Eikö ole rikkaus, kun elämässä on kaikki eri tunteen kirjot. On hyvä että olet huomannut kärsiväsi yksinäisyydestä, siitä alkaa muutoksen tie. Yksinäisyys ei ole terveellistä. Olet täysin terve ihminen kun reagoit noin. Sinun pitää hyväksyä tunteesi ja antaa itsesi puhdistautua , ja ikään kuin lähteä lentoon uusin siivin. Kyllä sinä selviät. Kaikilla on joskus vaikeaa!

Jos haluat terapiaa ja lääkkeitä kokeilla avuksi, hakeudu vain ammatti-avun piiriin, ajallaan pääset kyllä keskustelemaan ammattilaisten kanssa, vaikka nopeaa ei varmaan pääse. Pitää olla sinnikäs. Itse en ole koskaan hakenut ammattiapua, ole kokeillut musiikkia ja ulkoilua ym. Nytkin aurinko paistaa, mene ulos ja anna sen valaista sisällesi.

Siis missä kohtaa ne kaikki elämän kirjot on jos tuntee vain surua ja masennusta?

Vierailija
205/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä työttömänä sulla oli naisia, nyt kun olet töissä ja on rahaa, sulla ei ole naisia.

Ne naiset tietää syyn miksi kukaan ei enää nykyään kaipaa sinua, vaikka käyt töissä. Tietäisit syyn itsekin jos osaisit katsoa peiliin, lukea nämä viestisi ja pohtia miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä?

No kummasti musta töissä tykätään ja hoidan hyvin hommani. No kyllä en voi sitte mitää pitää kai vaihtaa naama ja laihduttaa.

Vierailija
206/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai loppuelämä käydä maksullisissa. Ei kai tässä voi enää asialle mitää ku on nolla.. herranjumala nytki rahaa vaikka kuinka töitä on ja auto.. pitäskö ostaa joku bmw.. ja salkku ja puku herranjumala

Vierailija
207/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää lihavatki naiset antaa mulle pakkeja mihin mulla riittäis rahkeet, mutta ilmeisesti mun persoona ja luonne on täys nolla.

Vierailija
208/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kummasti musta töissä tykätään ja hoidan hyvin hommani. No kyllä en voi sitte mitää pitää kai vaihtaa naama ja laihduttaa.

Kaikista ei ole parisuhteeseen vaikka töissä pärjäisikin.

Vierailija
209/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.. kaipaan kosketuksia seksiä ja suudella naista, haluan että nainen sanoo mulle että olen kiinnostava ja komea.

Vierailija
210/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että nainen antaa luvan että kourasen sen peppua luvalla.

Vierailija
211/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ketää kiinnosta enää mun elämä.. on töitä hyvä niin mutta muuten oon ihan yksin.

Vierailija
212/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ees naispuolinen kaveri, nyt ei ole ketään.

Vierailija
213/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt yksityisellä lääkärillä ja kysynyt jotain ahdistus lääkettä?????       

sen pitäisi tehdä jotain ihmiselle jos ei saa aikaiseksi tarpeeksi.

Vierailija
214/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Sain uuden masennuslääkkeen

Vierailija
215/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y H Y Y Y Y ON ihan_kamalan_ITKUINEN_OLO Y H Y Y Y Y Y Y 😩.😫.😭.

Vierailija
216/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.. kaipaan kosketuksia seksiä ja suudella naista, haluan että nainen sanoo mulle että olen kiinnostava ja komea.

Sitten sinun pitää muuttua kiinnostavaksi ja komeaksi. Ei auta itkut markkinoilla.

Vierailija
217/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä komea ja pitkä.. en vain kiinnosta ketään.. en ymmärrä naisia.. joskus 5 vuotta sitte oli tavis pullukka kainalossa,, olin vielä työtön.

Vierailija
218/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ei auta ei.

Vierailija
219/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat OMAN elämäsi OMAAN hallintaan. Sinä päätät että muutat oman olotilasi. Älä antaudu sille pahalle ololle. Kysyt itseltäsi mikä SINULLE tuottaa mielihyvää. Teet näitä asioita. Huomaa hyvät tunteet ja tuntemukset itsessäsi. Muista mistä olet näitä saanu. Rinse and repeat. Huomaat vaikutukset. Ja mua on sitten turha tulla lynkkaan tästä viestistä.

Vierailija
220/870 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä komea ja pitkä.. en vain kiinnosta ketään.. en ymmärrä naisia.. joskus 5 vuotta sitte oli tavis pullukka kainalossa,, olin vielä työtön.

Muistat varmaan vielä syyn miksi erosit tavis pullukastasi. Työstä sitä syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän