Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää, mä kirjoitan ton pomolle että se uhkailee itsarilla, lähtee duuni.
Eiköhän itsarilla uhkaileva tarvitse jotain muuta kuin duunin menetystä. Apua.
Joo mutta en jaksa enää.. kyttään kokoajan suu auki naisia ja monet on niin kauniita.. en uskalla niitä lähestyä kun ei ne vain kiinnostu musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ujo ja hiljainen kiltin näkönen mies ilmeisesti oon tylsä en kiinnosta ketään.. mä en ymmärrä millanen pitäs olla 10 harrastusta.. enempi statusta.. rohkea.. itsevarmuus puuttuu toki.
Aloita nyt se ensimmäinen harrastus ja itsevarmuuttasi ei voi kasvattaa muut, kuin sinä itse.
Varmaa pakko se on tehdä niin,, pyörin vaa elämässä ympyrää, enkä saa mitään aikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Allu hei, kohta syttyy sota Suomessa ja miehet joutuu tykin ruoaksi. Olet varmaan saanut armeijasta vapautuksen ja jäät kotirintamalle. Veikkaan että alkaa sullekin nainen löytymään. Kärsivällisyyttä vielä!
Allu on varmasti niitä miehiä, jotka sodankin keskellä keskittyy vain raiskaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu hei, kohta syttyy sota Suomessa ja miehet joutuu tykin ruoaksi. Olet varmaan saanut armeijasta vapautuksen ja jäät kotirintamalle. Veikkaan että alkaa sullekin nainen löytymään. Kärsivällisyyttä vielä!
Allu on varmasti niitä miehiä, jotka sodankin keskellä keskittyy vain raiskaamaan naisia.
Olet todella sairas ihmisinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai mä sitten olen miksi sitten nuorempana peeaana ulosotossa työttömänä kelpasin naisille ikää 25 v??
Olet pahasti setäytynyt noista ajoista, siksi
En todellakaa voi mitenkää olla tulkaa vaikka kattomaan.. kerranki on rahaa.. sillon olin peeaa elin sossutuilla nyt elän palkalla kuten normaalit monet ihmiset.. ja on töitä kaikki ei saa töitä. On ne naisetki lihapullia tavis pullukoita. Neki rupsahtaa!!
Joo, mutta se ei tarkoita että täytyy suostua jonkun hullun panoalustaksi! Helpommalla nainen pääsee olemalla ilman miestä ja seksiä.
Joo ei mua kiinnosta. en jaksa tätä samaa levyä ja ruikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mua kiinnosta. en jaksa tätä samaa levyä ja ruikutusta.
Kyllä sinä jaksat, se on nähty. Jankutus on sun supervoima. Enää puuttuu nainen joka kiinnostuu kaikkien jankuttajien sankarihahmosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta en jaksa enää.. kyttään kokoajan suu auki naisia ja monet on niin kauniita.. en uskalla niitä lähestyä kun ei ne vain kiinnostu musta.
Hmmm, on se kyllä kumma ettei naiset kiinnostu suu auki kyttäävästä parimetrisestä miehestä. Tai jos naisia ei itse lähesty, saa olla yksin. En kyllä ymmärrä minäkään.
En ymmärrä naisia. MIkseivät tule juttelemaan tai jos menen antavat aina pakkeja komea pitkä mies.. en ymmärrä.
Mitä te naiset oikein meinaatte.. kyllä nuorempana kiinnostin monia naisia.
rahaa tilillä yli 800.. pysyvä työ.. asiat hyvin.. siiti tyyli oon käyny parturissa.. olen vain naisille ilmaa.
No en ymmärrä naisia ovat sokeita ja tavallinen mies ei kelpaa.. vain komea mallimies kelpaa.. tai sitte lihava pullukka ei ymmärrä tasoansa.
Tavallinen mies kelpaa aina.
Vajaamielinen, epätoivoinen jankkaava sekopää ei kelpaa.
Ja sekin on sulle sanottu moneen kertaan, mutta kun ei äly riitä tajuamaan, niin se ei vaan riitä!
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä naisia ovat sokeita ja tavallinen mies ei kelpaa.. vain komea mallimies kelpaa.. tai sitte lihava pullukka ei ymmärrä tasoansa.
Meille lihaville naisille on tarjolla hoikkiakin miehiä. Itse olen yhden hoikan miehen kanssa perustanut perheen.
Ei mua kiinnosta.. mua kiinnostaa pulluakt naiset tavis nätit. mutta minä en heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies kelpaa aina.
Vajaamielinen, epätoivoinen jankkaava sekopää ei kelpaa.
Ja sekin on sulle sanottu moneen kertaan, mutta kun ei äly riitä tajuamaan, niin se ei vaan riitä!
Kyllä riittää no tajuatko itse kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Miten sitten heikkolahjainen työtön nainen kelpaa?
Aloita nyt se ensimmäinen harrastus ja itsevarmuuttasi ei voi kasvattaa muut, kuin sinä itse.