Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
Kyllä mulla auttoi. Oli ihana kaunis nainen ja meillä oli kivaa. Ja olin hänestä kiinnostunut.
5 kk ja jätti mut.
Älä ikinä luovuta! Jaksamista sinulle, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu se vaan jaksaa rankuttaa ja ruikuttaa.
Et ole komea ja sen lisäksi vielä lihava ja väkivaltainen. Et ansaitse naista, koska olet sisäisestikkin ruma.
Naiset ei pukeudu ja laittaidu sinun mieliksesi. Turha vaatia keneltäkään mitään kun et edes itsekkään halua panostaa itseesi ollaksesi miellyttävä muiden silmissä. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti!
Toivottavasti sut bannataan lopullisesti. Et "heido" vaan.
Sori mutta en kuuntele tällästä. Huomenna tulee rahaa yli 800 . Olen pitkä ja tavallisen komea. En ole lihava. Vakituinen työ ja kaikki kunnos.
Älä valehtele. Aina ruikutat miten olet rupsahtanut eikä kukaan huoli ja miten sekaisin olet.
Mitä väliä on rahalla ja vaatteilla jos on sisäisesti mätä?
Haukut ja uhkailet muita väkivallalla ja naisten väkisin ottamisella ja sitten ihmettelet kun kukaan ei kiinnostu.
No kai mä sitten olen miksi sitten nuorempana peeaana ulosotossa työttömänä kelpasin naisille ikää 25 v??
Tämä touhu on todella omituista.. ainut vaihtoehto että olen runsaasti rupsahtanut lihonut ja ikää tullut.
Vierailija kirjoitti:
No kai mä sitten olen miksi sitten nuorempana peeaana ulosotossa työttömänä kelpasin naisille ikää 25 v??
Olet pahasti setäytynyt noista ajoista, siksi
Mulla on nyt tiedossa yks nainen mutta en oikee tiedä.. onko se ees kiinnostunut enkä oikeestaa luota kuin 20 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa voi mitenkää olla tulkaa vaikka kattomaan.. kerranki on rahaa.. sillon olin peeaa elin sossutuilla nyt elän palkalla kuten normaalit monet ihmiset.. ja on töitä kaikki ei saa töitä. On ne naisetki lihapullia tavis pullukoita. Neki rupsahtaa!!
Mä en ymmärrä tinderin saa unohtaa en kelpaa noille hoikille naisille ikinä.
No ainaski mulla on rahaa.. ehkä seuraavaks lähen venäjälle katselemaan naisia, kun ei kerta suomalaisille kelpaa.
Ei lääkäri ole mikään parittaja 🙄 syö lääkkeesi niin pääset elämässäsi kenties eteenpäinkin.
Kiinnostaako sinua itseäsi muiden ihmisten tarpeet ja ongelmat? Paras keino saada seuraa ja kavereita on kohdella muita niinkuin haluaisit heidän kohtelevan sinua, olla läsnä ja kiinnostunut, kuunnella, huomioida jne että heille tulee hyvä mieli sinusta ja viihtyvät seurassasi. Yksinkertaista.
Ei tää kyllä ole normaalia kun ei löydä naista. Olen vaikka kuinka laskenut rimaa.. mikää ei auta?
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri ole mikään parittaja 🙄 syö lääkkeesi niin pääset elämässäsi kenties eteenpäinkin.
Kiinnostaako sinua itseäsi muiden ihmisten tarpeet ja ongelmat? Paras keino saada seuraa ja kavereita on kohdella muita niinkuin haluaisit heidän kohtelevan sinua, olla läsnä ja kiinnostunut, kuunnella, huomioida jne että heille tulee hyvä mieli sinusta ja viihtyvät seurassasi. Yksinkertaista.
Kai mä sit nuorempana olin positiivinen iloinen mulla oli kavereita.. olin erilainen ja sain naisia,,, nyt ei ketään kiinnosta.. olen menettänyt kaverit velkaantunut mutta onneksi sain töitä ja vihdoin en saa potkuja.. mutta silti tuntuu että olen aika pahasti kuopan kaivanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa voi mitenkää olla tulkaa vaikka kattomaan.. kerranki on rahaa.. sillon olin peeaa elin sossutuilla nyt elän palkalla kuten normaalit monet ihmiset.. ja on töitä kaikki ei saa töitä. On ne naisetki lihapullia tavis pullukoita. Neki rupsahtaa!!
voisit tästä päätellä, että sinkkuutesi ei johdu rahasta. mutta sen sijaan haluat kitistä, että pitäisi olla enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.
-------
Kuule, parisuhde ei ratkaise mitään! Se tekee usein vaan onnettomammaksi! Olisin onnellisempi yksin. Nyt olen määräilevän kumppanin kanssa.
Niinku tinderissä ei naisia kiinnosta ei tuu osumia.. olen ihan uudet kuvat ottanu siistit vaatteet. panostanut tekstiin ei silti naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.
-------
Kuule, parisuhde ei ratkaise mitään! Se tekee usein vaan onnettomammaksi! Olisin onnellisempi yksin. Nyt olen määräilevän kumppanin kanssa.
Kuule tajua se. minä en viihdy sinkkuna!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-------
Muttakun allu TAHTOO puristaa perseestä. TAHTOOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisit tästä päätellä, että sinkkuutesi ei johdu rahasta. mutta sen sijaan haluat kitistä, että pitäisi olla enemmän rahaa.
Pitäisi olla enempi rahaa, että voisin ostaa vielä merkkivaatteita-
Allullahan on monta persoonaa. Mutta tutkia pitäis kyllä ylä-ja alapää. Yläpäähän jotain jankkauksenestolääkettä ja alapäähän jotain jarrua.