Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet?
Siis pyörin elämässä ympyrää. En saa oikeeta apua. En pääse tutkimuksiin että mun päät tutkitaan. Sain uuden masennuslääkkeen. Terapia loppui.
Päät? Ooks sä jokin monipäinen mutantti😄
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet?
Tuntuu että hajoo pää pahasti, kun ei naiset kiinnostu.
Tinderissä ei tule enää osumia. Ennen tuli.
Nyt purkaan tätä pahaa oloa salille koska on iso kaljamaha. Ei naiset kiinnostu.
Ei voi mitää. Oon rupsahtanut lihonut ja pudonnut. Nuorena sain naisia.
Kerrompa faktoja. Sulla on pakko-oireita ja yksi niistä on "kun ei saa naista"-mantra eli läheisyyden kaipuu ja toinen on huomionkipeys tästä palstalta. Fyysistä vikaa sun päässä todennäköisesti ei ole. Veikkaampa, että ne on lääkkeiden tuomat sivuoireet ja sun sosiaalisen piirin suppeudesta tuomat paineet aiheuttaa "päässä painetta". Eli siis ahdistus, joka ilmenee eri muodoissa, kun oot tossa jamassa mitä oot.
"En saa oikeeta apua"
Eikö terapia ja lääkkeet ole oikeeta apua? Tuhannet suomalaiset pystyvät elämään normaalia elämään ilman naista/miestä, koska he ovat mielenterveydellisesti todennäköisesti terveitä. Keskittyisit siihen kysymykseen enemmän, että miksi jankkaat jatkuvasti? Jos et uskalla sitä tehdä niin huijaat itseäsi ja jatkat samaa noidankehää.
Good luck
Montako henkilötyötuntia tämänkin ihmisen auttamiseen on yhteensä käytetty tällä palstalla? Meille pitäis ruveta maksamaan liksaa nettiterapoinnista :D
Kaipaan parisuhdetta. Kumma hitto hitto ettei sitä tajuta. Haluan että nainen sanoo, olen kiinnostunur sinusta ja koskee minua.
Haluta saa vaikka ja mitä, eri asia saako haluamaansa koskaan. Sulle on sanottu satoja, ellei tuhansia kertoja mitä sun pitäis tehdä jotta asiat paranisivat. Et noudata neuvoja. Niiden antaminen sinulle on yhtä tyhjän kanssa. Olet ihan itse vastuussa elämästäsi: ei lääkäri, ei naiset, ei vauvapalsta, vain SINÄ ITSE.
Olen liikaa yksin. Ei ole kavereita... en ole koskaa näin yksin ollut ja se on yksi iso syy että etsin naista kokoajan ja olen pimahtanut.
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
En vaa ymmärrä miksen löydä tavis pullukkaa omaa tasoani.. olkoot heikkolahjainen sit... hittoku en kelpaa kellekkään hitto vie!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
En pysty elämään, koska kaipaan naista ja naisen kosketusta
Vierailija kirjoitti:
Olen liikaa yksin. Ei ole kavereita... en ole koskaa näin yksin ollut ja se on yksi iso syy että etsin naista kokoajan ja olen pimahtanut.
Hommaa niitä kavereita. Pitää kato vähän laittaa itseään likoon eikä voivotella kotonaan. Sulle on ehdotettu jo eri harrastusten aloittamista, vapaaehtoistoimintaa ja vaikka mitä. Jos et halua noudattaa neuvoja, se ei ole meidän syytämme. Mieti mikä sinua kiinnostaa, ja rupea harrastamaan sitä.
Mitä sä luulet, että nettipalstoilla valittaminen vuodesta toiseen ja kolmanteen sua auttaa? Vai kuinka monta vuotta tuota nyt onkaan jo jatkunut, muistatko enää edes itse?
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa naiset vaikka kattomaan. Pitkä ja kivan näkönen mies. Huomenna saan 804 rahaa.
sä et kiinnosta, vaikka saisit huomenna 804 000 rahaa. mikset sä tajua, ettei ole kiinni sun rahasta tai asunnosta tai autosta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pyörin elämässä ympyrää. En saa oikeeta apua. En pääse tutkimuksiin että mun päät tutkitaan. Sain uuden masennuslääkkeen. Terapia loppui.
Terapiaa voi saada Kelan tukemana 3 vuotta. Joko sä käytit ne kaikki vuodet? Ja ei mitään edistystä?
Voin kertoa parisuhteessa olevana tyhmänä, perheellisenä naisena, ettei tämäkään kadehdittavaa elämää ole. Ei ole mitään seksiä tms pelkkää perheen passaamista. Turhaan Allu luulet, että parisuhde mitään auttaa.
Allu rakas. Mulla on vähän samanlainen ongelma kuin sulla, mutta eri elämänalueella. Mä en saa töitä, vaikka olen yrittänyt ja yrittänyt ja olen sitä mieltä että mulle kuuluu työpaikka, niin kuin monella muullakin on. On koulutusta ja työkokemusta, mutta ei kukaan palkkaa. Mä haluan sen työpaikan. Mä haluan. Laitan hakemuksia, joskus pääsen haastatteluihin, mutta ei ne vaan ota minua töihin. En voi väkisinkään mennä mihinkään töihin, ne kutsuu poliisin paikalle. En siis voi muuta kuin yrittää edelleen ja torjunnan jälkeen nostaa pääni uudestaan ylös. Tai sitten jään suosiolla kotiin ja hyväksyn sen, ettei minua huolita koskaan töihin minnekään. Palstalla en ajatellut ulista, koska se ei auta minua saamaan työpaikkaa, vaikka miten hulluna hakkaisin näppäimistöäni, valittaisin ja huutaisin törkeyksiä muille palstailijoille. Se ei auta. Se ei auta.
Tuntuu että kaipaisin sutinaa jutun. Haluaisin harrastaa naisenkaa seksiä ja koskea naista.