Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Ei sitte ole mitää tehtävissä olen liian vanha en kelpaa ja rupsahtanut tai en kiinnosta vain ketään. .tämä on vaikea todella vaikea hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitte ole mitää tehtävissä olen liian vanha en kelpaa ja rupsahtanut tai en kiinnosta vain ketään. .tämä on vaikea todella vaikea hyväksyä.
Äsken sanoi olevasi komea. Onko sulla skitsofrenia?
Olen mä pitkä ja osan naisen silmissä komea, mutta en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin teet hyvän makaronilaatikon
Valmistusohje(n. 60 min)
Voitele noin 20x30 cm uunivuoka ja sekoita siinä raaka jauheliha ja raaat makaronit. Vatkaa keskenään maito, kananmunat ja mausteet. Kaada neste vuokaan ja ripottele päälle juustoraaste. Paista 40 minuuttia 175-asteisessa uunissa ja anna levähtää noin 10 minuuttia ennen tarjoilua.
Ainekset(4 annosta)
1 pktHK Viljaporsas-Nauta jauheliha
400 g makaronia1 l maitoa2 kpl kananmunaa1 tl suolaa0.5 tl mustapippuria150 g juustoraastetta
Jauheliha ja makaroni tulee kypsentää ennen uuniin laittamista!!!!!!!!
Älä luovuta.. oletko kokeillut suomi24 treffi palstan.
Oikeasti, allu. Hoida se masennus ja pääsi ensin kuntoon. Sitten ala miettiä vasta sitä naista.
Samaa mieltä. Allu sun pitäs osata olla onnellinen myös ilman naista ja tuntea että kelpaat <3 hae apua
Ehkä lapsuutesi traumat vaikuttaa? Itselläni ainakin, arvottomuuden tunteeseen.
Allu se vaan jaksaa rankuttaa ja ruikuttaa.
Et ole komea ja sen lisäksi vielä lihava ja väkivaltainen. Et ansaitse naista, koska olet sisäisestikkin ruma.
Naiset ei pukeudu ja laittaidu sinun mieliksesi. Turha vaatia keneltäkään mitään kun et edes itsekkään halua panostaa itseesi ollaksesi miellyttävä muiden silmissä. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti!
Toivottavasti sut bannataan lopullisesti. Et "heido" vaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole komea ja sen lisäksi vielä lihava ja väkivaltainen. Et ansaitse naista, koska olet sisäisestikkin ruma.
Naiset ei pukeudu ja laittaidu sinun mieliksesi. Turha vaatia keneltäkään mitään kun et edes itsekkään halua panostaa itseesi ollaksesi miellyttävä muiden silmissä. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti!
Sori mutta en kuuntele tällästä. Huomenna tulee rahaa yli 800 . Olen pitkä ja tavallisen komea. En ole lihava. Vakituinen työ ja kaikki kunnos.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta olen panostanut ja ostanut vaatteita. Ei vain riitä naisille. Panostan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Allu sun pitäs osata olla onnellinen myös ilman naista ja tuntea että kelpaat <3 hae apua
Ehkä lapsuutesi traumat vaikuttaa? Itselläni ainakin, arvottomuuden tunteeseen.
Mua on kiusattu nuorena. Ja olen menettänyt kaverini
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, allu. Hoida se masennus ja pääsi ensin kuntoon. Sitten ala miettiä vasta sitä naista.
En jaksa olla yksin. Hajoo pää. Kaipaan naisesta kosketuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta.. oletko kokeillut suomi24 treffi palstan.
Olen. Ei naisia kiinnosta.
Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet?
Tulkaa naiset vaikka kattomaan. Pitkä ja kivan näkönen mies. Huomenna saan 804 rahaa.
Sulla on pakkomielle. Hanki elämääs sisältöä, niin et vaikuta naisista takertuvaiselle friikille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet?
Siis pyörin elämässä ympyrää. En saa oikeeta apua. En pääse tutkimuksiin että mun päät tutkitaan. Sain uuden masennuslääkkeen. Terapia loppui.
paras keino elämäntilanteeseen on sen muuttaminen jollai tavoin.esim.etsi opiskelupaikka jostain ja pyri sinne. joskus muutto toiselle paikkakunnalle voi auttaa jos omassa ympäristössä ei ole virikkeitä. moni opiskelupaikka tarjoaa mahdollisuuden tutustua ihmisiin ja saada ammatin.myös terveydenhuolto palveluja voi saada.
mieti paperille ,listaa asioista jotka parantaisi sun elämää.haluatko harrastuksen ja pois kotinurkista? menet kansanopiston kurssille. etsi netistä itseäsi kiinnostavia kursseja.ja sit menet niihin.se on ainakin alku.
Kaipaan ihan hitosti juttelua naiselle.. nukkua naisen vieressä tai käydä ees kahvilla naisen kanssa, ja että hän koskee minuun.