Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
101/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ihan hitosti juttelua naiselle.. nukkua naisen vieressä tai käydä ees kahvilla naisen kanssa, ja että hän koskee minuun.

Vierailija
102/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte ole mitää tehtävissä olen liian vanha en kelpaa ja rupsahtanut tai en kiinnosta vain ketään. .tämä on vaikea todella vaikea hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitte ole mitää tehtävissä olen liian vanha en kelpaa ja rupsahtanut tai en kiinnosta vain ketään. .tämä on vaikea todella vaikea hyväksyä.

Äsken sanoi olevasi komea. Onko sulla skitsofrenia?

Vierailija
104/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä pitkä ja osan naisen silmissä komea, mutta en kelpaa.

Vierailija
105/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teet hyvän makaronilaatikon

Valmistusohje(n. 60 min)

Voitele noin 20x30 cm uunivuoka ja sekoita siinä raaka jauheliha ja raaat makaronit. Vatkaa keskenään maito, kananmunat ja mausteet. Kaada neste vuokaan ja ripottele päälle juustoraaste. Paista 40 minuuttia 175-asteisessa uunissa ja anna levähtää noin 10 minuuttia ennen tarjoilua.

Ainekset(4 annosta)

1 pktHK Viljaporsas-Nauta jauheliha

400 g makaronia1 l maitoa2 kpl kananmunaa1 tl suolaa0.5 tl mustapippuria150 g juustoraastetta

Jauheliha ja makaroni tulee kypsentää ennen uuniin laittamista!!!!!!!!

Vierailija
106/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Allu <3

Vierailija
107/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta.. oletko kokeillut suomi24 treffi palstan.

Vierailija
108/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, allu. Hoida se masennus ja pääsi ensin kuntoon. Sitten ala miettiä vasta sitä naista.

Vierailija
109/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Allu sun pitäs osata olla onnellinen myös ilman naista ja tuntea että kelpaat <3 hae apua

Ehkä lapsuutesi traumat vaikuttaa? Itselläni ainakin, arvottomuuden tunteeseen.

Vierailija
110/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu se vaan jaksaa rankuttaa ja ruikuttaa.

Et ole komea ja sen lisäksi vielä lihava ja väkivaltainen. Et ansaitse naista, koska olet sisäisestikkin ruma.

Naiset ei pukeudu ja laittaidu sinun mieliksesi. Turha vaatia keneltäkään mitään kun et edes itsekkään halua panostaa itseesi ollaksesi miellyttävä muiden silmissä. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti!

Toivottavasti sut bannataan lopullisesti. Et "heido" vaan.

Vierailija
111/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole komea ja sen lisäksi vielä lihava ja väkivaltainen. Et ansaitse naista, koska olet sisäisestikkin ruma.

Naiset ei pukeudu ja laittaidu sinun mieliksesi. Turha vaatia keneltäkään mitään kun et edes itsekkään halua panostaa itseesi ollaksesi miellyttävä muiden silmissä. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti!

Sori mutta en kuuntele tällästä. Huomenna tulee rahaa yli 800 . Olen pitkä ja tavallisen komea. En ole lihava. Vakituinen työ ja kaikki kunnos.

Vierailija
112/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta olen panostanut ja ostanut vaatteita. Ei vain riitä naisille. Panostan lisää.

Vierailija
113/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Allu sun pitäs osata olla onnellinen myös ilman naista ja tuntea että kelpaat <3 hae apua

Ehkä lapsuutesi traumat vaikuttaa? Itselläni ainakin, arvottomuuden tunteeseen.

Mua on kiusattu nuorena. Ja olen menettänyt kaverini

Vierailija
114/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, allu. Hoida se masennus ja pääsi ensin kuntoon. Sitten ala miettiä vasta sitä naista.

En jaksa olla yksin. Hajoo pää. Kaipaan naisesta kosketuksia.

Vierailija
115/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta.. oletko kokeillut suomi24 treffi palstan.

Olen. Ei naisia kiinnosta.

Vierailija
116/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet? 

Vierailija
117/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa naiset vaikka kattomaan. Pitkä ja kivan näkönen mies. Huomenna saan 804 rahaa.

Vierailija
118/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pakkomielle. Hanki elämääs sisältöä, niin et vaikuta naisista takertuvaiselle friikille.

Vierailija
119/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, että susta tuntuu, että lääkäriä ei kiinnosta. Mutta kerroppa nyt faktat mitä lääkäri ja sinä oot tehnyt konkreettisesti voinnin eteen? Lääkitys? Terapia?Ruokavalio? Liikunta? Uni? Huolet? Muut sairaudet? 

Siis pyörin elämässä ympyrää. En saa oikeeta apua. En pääse tutkimuksiin että mun päät tutkitaan. Sain uuden masennuslääkkeen. Terapia loppui.

Vierailija
120/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras keino elämäntilanteeseen on sen muuttaminen jollai tavoin.esim.etsi opiskelupaikka jostain ja pyri sinne. joskus muutto toiselle paikkakunnalle voi auttaa jos omassa ympäristössä ei ole virikkeitä. moni opiskelupaikka tarjoaa mahdollisuuden tutustua ihmisiin ja saada ammatin.myös terveydenhuolto palveluja voi saada.

mieti paperille ,listaa asioista jotka parantaisi sun elämää.haluatko harrastuksen ja pois kotinurkista? menet kansanopiston kurssille. etsi  netistä itseäsi kiinnostavia kursseja.ja sit menet niihin.se on ainakin alku.