Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Meikatkaa naiset ja pukeutukaa olkaa seksikkäitä. Rumat naiset ei kiinnosta.
Ei me naiset haluta olla sun kiinnostuksen kohde.
Mielummin elän vaikka 24/7 kotonani ikinä ulos poistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku harrastus missä voi tavata uusia ihmisiä ja tulla parempaan kuntoon sekä henkisesti että fyysisesti. Miten olisi joku kamppailulaji tai sellainen? Itsekin oon masentunut ja yksinäinen mutta mulle tulee paljon parempi olo kun käyn paljon uimassa,lenkillä,kirjastossa, potkunyrkkeilyssä ym. Suosittelen sinullekin enemmän ulkoilua ja vähemmän palstailua. Sieltä voi löytyä se nainenkin sinulle.
sitä olen kovasti miettinyt ja tansseihin menemistä myös.
Vierailija kirjoitti:
EI MUA PASKAAKAA KIINNOSTA.
NO PAINU SITTEN HELVETTIIN RUIKUTTAMASTA!
Nyt riittää, mä kirjoitan ton pomolle että se uhkailee itsarilla, lähtee duuni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.
ilmankos olet sinkku
ja tarvitset psykiatrista apua, koska et saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.
ilmankos olet sinkku
En saa naista vaikka minulle kelpais se pullukka koska en laihoista pidä kelpaisi se 90 kg mahakas nainen.. ja minulla oli ennen 100 kg nainen mutta ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmankos olet sinkku
En saa naista vaikka minulle kelpais se pullukka koska en laihoista pidä kelpaisi se 90 kg mahakas nainen.. ja minulla oli ennen 100 kg nainen mutta ei ole enää.
Eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää, mä kirjoitan ton pomolle että se uhkailee itsarilla, lähtee duuni.
Mä en mitää uhkaile ja en ole mitää uhkaillut... ootko sä sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmankos olet sinkku
Eikä tule.
JOo nyt riitti heido kaikille.
Ei tollasta ruikuttajaa kukaan jaksa. Hakeudu hoitoon.
EI SITTE RUIKUTETA.. KUN KAIKKI IHMISET ON TOMMOSIA HITTO MIKÄ TEITÄ VAIVAA.., HEIDO.
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasta ruikuttajaa kukaan jaksa. Hakeudu hoitoon.
olen jo HAKEUTUNUT HOITOON. MUTTA EN SAA APUA,, HYVÄSTI.
OLLAAN SITTE YKSINÄISIÄ IKISINKKUJA ONNEKS ON RAHAA LÄHTEE VAIKKA MAKSULLISIIN KESÄLLÄ.
Voi olla, että joudutaan kokeilemaan useampaa lääkettä ennenkuin löytyy sellainen, joka auttaa.
Masentuneena tuntuu helposti, ettei lääkäri ole kiinnostunut siitä, mitä kerrot.
Yritä liikuntaa, vaikka joku kävely/pyöräilylenkki joka päivä.
Minä olin ennen ensimmäisen lapseni syntymää fyysisesti väsynyt ja varmaan myös masentunut. Lapsen synnyttyä tein vaunulenkkejä joka päivä ja siivosin kotona huone/päivä. Tämä poisti masennukseni ja kuntokin nousi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku harrastus missä voi tavata uusia ihmisiä ja tulla parempaan kuntoon sekä henkisesti että fyysisesti. Miten olisi joku kamppailulaji tai sellainen? Itsekin oon masentunut ja yksinäinen mutta mulle tulee paljon parempi olo kun käyn paljon uimassa,lenkillä,kirjastossa, potkunyrkkeilyssä ym. Suosittelen sinullekin enemmän ulkoilua ja vähemmän palstailua. Sieltä voi löytyä se nainenkin sinulle.
sitä olen kovasti miettinyt ja tansseihin menemistä myös.
Ensin sun pitää opetella tanssimaan. Jostain omaan tyyliin keikuttajista ei naiset tykkää.
Näin teet hyvän makaronilaatikon
Valmistusohje(n. 60 min)
Voitele noin 20x30 cm uunivuoka ja sekoita siinä raaka jauheliha ja raaat makaronit. Vatkaa keskenään maito, kananmunat ja mausteet. Kaada neste vuokaan ja ripottele päälle juustoraaste. Paista 40 minuuttia 175-asteisessa uunissa ja anna levähtää noin 10 minuuttia ennen tarjoilua.
Ainekset(4 annosta)
1 pktHK Viljaporsas-Nauta jauheliha
400 g makaronia1 l maitoa2 kpl kananmunaa1 tl suolaa0.5 tl mustapippuria150 g juustoraastetta
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että joudutaan kokeilemaan useampaa lääkettä ennenkuin löytyy sellainen, joka auttaa.
Masentuneena tuntuu helposti, ettei lääkäri ole kiinnostunut siitä, mitä kerrot.
Yritä liikuntaa, vaikka joku kävely/pyöräilylenkki joka päivä.
Minä olin ennen ensimmäisen lapseni syntymää fyysisesti väsynyt ja varmaan myös masentunut. Lapsen synnyttyä tein vaunulenkkejä joka päivä ja siivosin kotona huone/päivä. Tämä poisti masennukseni ja kuntokin nousi.
Sillon ku seurustelin oli ihana kaunis nainen ja sillon en ollut masentunut ja voin hyvin, en ollut yksin ja oli kuitenkin sopiva nainen, mutta mut jätettiin ja nyt en kelpaa naisille niin olen masentunut ja ihan yksin.
No et sinä saisi edes sitä pieruverkkarinaista. Tuollainen joka vaatii naisia meikkaamaan ja olemaan seksikkäitä ei ansaitse edes pätkää kakkosnelosta.