Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
61/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo ketää kiinnosta mun elämä

Miksi kiinnostaisi? Miks te miehet olette noin itsekkäitä ja itsekeskeisiä, että pitäis ketä tahansa naista hirveästi kiinnostaa random luuserimiehen kitinä? Ei kukaan nainen olisi noin itsekäs oman navan tuijottaja!

VOi jumalauta.. miksi mua sitte kiinnostaa naiset.. sama asia.. monet on rumia ja pieruverkkareissa.. ei kiinnosta.

Vierailija
62/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again, Allu alkaa taas raivoomaan ja uhkailemaan!

Vierailija
64/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikatkaa naiset ja pukeutukaa olkaa seksikkäitä. Rumat naiset ei kiinnosta.

Vierailija
65/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet autto minua. Käy joka päivä ulkona ja harrastus auttaa pitämään sosiaalisena, niin joskus saisi kavereitakin.

Käyn mä lenkillä,. mutta ei se nyt auta  yksin olen.

ja kuten sulle on sanottu 100 kertaa, lenkkeily ON harrastus. Sulla ON harrastus.

Vierailija
66/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei todellakaan ole minkäänlaista päätäntävaltaa naisten meikkaamisiin tai meikkaamatta jättämisiin.  Voit homehtua sinne koloosi typerine mielipiteinesi.

Vierailija
67/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku ei sano tänne mitään. Alkaa riittää. Heido.

Vierailija
68/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei todellakaan ole minkäänlaista päätäntävaltaa naisten meikkaamisiin tai meikkaamatta jättämisiin.  Voit homehtua sinne koloosi typerine mielipiteinesi.

Kuule jätkä tai nainen mikä lie olet. Kuule mulla on ihan hyvin. Monet suomessa on todella rumia ja lihavia ei meikkaa ja osaa pukeutua.

Vierailija
69/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule jätkä tai nainen mikä lie olet. Kuule mulla on ihan hyvin. Monet suomessa on todella rumia ja lihavia ei meikkaa ja osaa pukeutua.

Sinunlaisesi pullamössöllä ei ole varaa arvostella yhtään kenenkään ulkonäköä.

Vierailija
70/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku kiinnostais olla seksikäs jonkun vajaan sekopään mieliksi.

Kaljuuntuva ja keskivartalolihava toljottajahan se vasta seksikäs onkin. Eiku....

Vierailija
71/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei muakaa kiinnosta ihmiset ja naiset enää ikinä. Hyvästi kaikki!!

Vierailija
72/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin..Se nyt on loppujenlopuksi totta ja sillä mennään. Jokainen vastaa omasta hyvinvoinnistaan.

Vierailija
73/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku kiinnostais olla seksikäs jonkun vajaan sekopään mieliksi.

Kaljuuntuva ja keskivartalolihava toljottajahan se vasta seksikäs onkin. Eiku....

TAJUATKO ETTÄ KALJUUNTUMINEN ON TULLUT SAIRAUDESTA OOTKO NIIN PINNALLINEN.. NO MIKSET OTA MALLIMIESTÄ. TIEDÄN OLEVANI KOMEA JA PITKÄ. JA MITÄ SITTE JOS ON PIENI MAHA. EI SE OLE ISO

Vierailija
74/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota koira.

EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA VIATONTA LUONTOKAPPALETTA TUON PSYKOPAATIN HOTEISIIN!

Vierailija
75/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.

Vierailija
76/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa alennu kauheeseen pieruverkkari naiseen, koska haloo jotain rajaa.. haloo mä en oo niin epätoivonen.

Vierailija
77/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa keskustelua. 

Vierailija
78/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.

V*tut oot komea. Olet vielä sisäisestikin ruma. Naiset ei ole tällä planeetalla miellyttämässä sua! 

Vierailija
79/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa alennu kauheeseen pieruverkkari naiseen, koska haloo jotain rajaa.. haloo mä en oo niin epätoivonen.

Edes se "kauhee pieruverkkari nainen" ei huoli sua😂

Vierailija
80/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku harrastus missä voi tavata uusia ihmisiä ja tulla parempaan kuntoon sekä henkisesti että fyysisesti. Miten olisi joku kamppailulaji tai sellainen? Itsekin oon masentunut ja yksinäinen mutta mulle tulee paljon parempi olo kun käyn paljon uimassa,lenkillä,kirjastossa, potkunyrkkeilyssä ym. Suosittelen sinullekin enemmän ulkoilua ja vähemmän palstailua. Sieltä voi löytyä se nainenkin sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme