Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Here we go again, Allu alkaa taas raivoomaan ja uhkailemaan!
Meikatkaa naiset ja pukeutukaa olkaa seksikkäitä. Rumat naiset ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet autto minua. Käy joka päivä ulkona ja harrastus auttaa pitämään sosiaalisena, niin joskus saisi kavereitakin.
Käyn mä lenkillä,. mutta ei se nyt auta yksin olen.
ja kuten sulle on sanottu 100 kertaa, lenkkeily ON harrastus. Sulla ON harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ole minkäänlaista päätäntävaltaa naisten meikkaamisiin tai meikkaamatta jättämisiin. Voit homehtua sinne koloosi typerine mielipiteinesi.
Parempi ku ei sano tänne mitään. Alkaa riittää. Heido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ole minkäänlaista päätäntävaltaa naisten meikkaamisiin tai meikkaamatta jättämisiin. Voit homehtua sinne koloosi typerine mielipiteinesi.
Kuule jätkä tai nainen mikä lie olet. Kuule mulla on ihan hyvin. Monet suomessa on todella rumia ja lihavia ei meikkaa ja osaa pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule jätkä tai nainen mikä lie olet. Kuule mulla on ihan hyvin. Monet suomessa on todella rumia ja lihavia ei meikkaa ja osaa pukeutua.
Sinunlaisesi pullamössöllä ei ole varaa arvostella yhtään kenenkään ulkonäköä.
Ihan ku kiinnostais olla seksikäs jonkun vajaan sekopään mieliksi.
Kaljuuntuva ja keskivartalolihava toljottajahan se vasta seksikäs onkin. Eiku....
Juu ei muakaa kiinnosta ihmiset ja naiset enää ikinä. Hyvästi kaikki!!
Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin..Se nyt on loppujenlopuksi totta ja sillä mennään. Jokainen vastaa omasta hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku kiinnostais olla seksikäs jonkun vajaan sekopään mieliksi.
Kaljuuntuva ja keskivartalolihava toljottajahan se vasta seksikäs onkin. Eiku....
TAJUATKO ETTÄ KALJUUNTUMINEN ON TULLUT SAIRAUDESTA OOTKO NIIN PINNALLINEN.. NO MIKSET OTA MALLIMIESTÄ. TIEDÄN OLEVANI KOMEA JA PITKÄ. JA MITÄ SITTE JOS ON PIENI MAHA. EI SE OLE ISO
Vierailija kirjoitti:
Ota koira.
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA VIATONTA LUONTOKAPPALETTA TUON PSYKOPAATIN HOTEISIIN!
Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.
En todellakaa alennu kauheeseen pieruverkkari naiseen, koska haloo jotain rajaa.. haloo mä en oo niin epätoivonen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset on rumia luulee itestänsä likoja tavis pullukka 90 kg mahakas nainen haluaa mallimiestä.. raukka ei ymmärrä omaa tasoa.. minä pitkänä miehenä komea.. voin etsiä normi painosen tavis nätin naisen.
V*tut oot komea. Olet vielä sisäisestikin ruma. Naiset ei ole tällä planeetalla miellyttämässä sua!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa alennu kauheeseen pieruverkkari naiseen, koska haloo jotain rajaa.. haloo mä en oo niin epätoivonen.
Edes se "kauhee pieruverkkari nainen" ei huoli sua😂
Aloita joku harrastus missä voi tavata uusia ihmisiä ja tulla parempaan kuntoon sekä henkisesti että fyysisesti. Miten olisi joku kamppailulaji tai sellainen? Itsekin oon masentunut ja yksinäinen mutta mulle tulee paljon parempi olo kun käyn paljon uimassa,lenkillä,kirjastossa, potkunyrkkeilyssä ym. Suosittelen sinullekin enemmän ulkoilua ja vähemmän palstailua. Sieltä voi löytyä se nainenkin sinulle.
VOi jumalauta.. miksi mua sitte kiinnostaa naiset.. sama asia.. monet on rumia ja pieruverkkareissa.. ei kiinnosta.