Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
41/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa enää.. en saa parisuhdetta.. lääkäreitä ei kiinnosta.. olen soittanut laittanu viestiä ei kiinnosta.. tekis mieli kohta hullujen huoneelle ei kestä enää.. en saa kavereita en mitään.

Lääkäri ei voi hankkia sulle parisuhdetta. Ei minuakaan kiinnostaisi kuunnella tuollaista jankkausta. 

Vierailija
42/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitte ketää kiinnosta,, en voi sille mitää jos jankkaan millanen hitto pitäs olla.. elää yksinäistä elämää vuosia.. ei hitto ei saa parisuhdettakaan.. ei hitto tässä hajoo pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parasta, että vaatisit päästä osastolle vähäksi aikaa. Löytävät oikean lääkityksen ja terapeutti käytössä. Saisit levätä rauhassa. Ja ei se parisuhde ole aina avain onneen.

Ei olekkaan mutta en ymmärrä ihmisiä.. parempi ku ei sano mitää kukaa ei ymmärrä.. ite ainaski vihaan tätä yksinäistä sinkkuelämää ihan hitosti. on jo riittänyt ollu jo yksin en sano mitää

Vierailija
44/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parasta, että vaatisit päästä osastolle vähäksi aikaa. Löytävät oikean lääkityksen ja terapeutti käytössä. Saisit levätä rauhassa. Ja ei se parisuhde ole aina avain onneen.

Ei olekkaan mutta en ymmärrä ihmisiä.. parempi ku ei sano mitää kukaa ei ymmärrä.. ite ainaski vihaan tätä yksinäistä sinkkuelämää ihan hitosti. on jo riittänyt ollu jo yksin en sano mitää

Persoona muuttunu ja altistanu mt ongelmille ja on tyhjää.

Vierailija
45/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näytä ketää kiinnostavan turha tänne mitää sanoa.

Mä jätän yleensä vastaamatta, koska sua on sanottu feikiksi. Niin, kun täällä ei voi tietää kuka on mitäkin (paitsi joistain), en ole viitsinyt vastata. Mutta jos nyt tosissasi olisit, niin mä luulen, että voisin ehkä auttaa sua.

Vierailija
46/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä pälli edes yritä niitä naisia! Baarissakin vaan kyyläät ja tuijotat urpona, etkä edes TEE mitään. Että turhaan siitäkin ruikutat. Vaikka mistäpä sä nyt et ruikuttaisi...

Vierailija
47/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi, mielekäs harrastus, missä tutustut samanhenkisiin ihmisiin. Aloita vapaaehtoistoiminta. Eläinsuojeluyhdistyksissä työskentelee paljon naisia vapaaehtoisina. Tutustut naisiin, teet merkityksellistä työtä ja saat itsellesi hyvän mielen. Eläinten parissa oleilu todistetusti lievittää masennusoireita. Kaikki voittavat.

Vierailija
48/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä pälli edes yritä niitä naisia! Baarissakin vaan kyyläät ja tuijotat urpona, etkä edes TEE mitään. Että turhaan siitäkin ruikutat. Vaikka mistäpä sä nyt et ruikuttaisi...

Miks pitäs lähestyä kun varmaa mut jo tunnetaan ja ei ketään kiinnosta.. suurin osa antaa aina pakkeja.

Vierailija
49/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita uusi, mielekäs harrastus, missä tutustut samanhenkisiin ihmisiin. Aloita vapaaehtoistoiminta. Eläinsuojeluyhdistyksissä työskentelee paljon naisia vapaaehtoisina. Tutustut naisiin, teet merkityksellistä työtä ja saat itsellesi hyvän mielen. Eläinten parissa oleilu todistetusti lievittää masennusoireita. Kaikki voittavat.

EI ole mitään harrastusta.

Vierailija
50/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole mitään harrastusta.

Mikä estää aloittamasta?

Vierailija
51/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mikään.. varmaa aloitan joo mutta olen niin yksin.. kaipaisin naisen kosketusta.. edes päästä naiselle juttelemaan kahvilaan.

Vierailija
52/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäs lähestyä kun varmaa mut jo tunnetaan ja ei ketään kiinnosta.. suurin osa antaa aina pakkeja.

No, ole sitten jatkossakin vaan yksin.

Vierailija
53/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuuntele ollenkaan, kun sinua yritetään auttaa ja sitten ruikutat, ettei sinua muka auteta. Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
54/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo ketää kiinnosta mun elämä

No ei todella kiinnosta ei, miks pitäis kiinnostaa? Miksi oletat että jtn tuntematonta kiinnostaisi? Ihan ku ei olisi ihmisillä omaa elämää. Mene muualle ölisemään noita väkivaltafantasioitas, ihme hyypiö.

Vierailija
55/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuuntele ollenkaan, kun sinua yritetään auttaa ja sitten ruikutat, ettei sinua muka auteta. Oletko jotenkin vajaa?

On lievä kehitysvamma ilmeisesti. Käynyt jonkun vammaiskoulun yms.

Vierailija
56/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kukaan auta minua.

Vierailija
57/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnostaisi? Miks te miehet olette noin itsekkäitä ja itsekeskeisiä, että pitäis ketä tahansa naista hirveästi kiinnostaa random luuserimiehen kitinä? Ei kukaan nainen olisi noin itsekäs oman navan tuijottaja!

Vierailija
58/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet autto minua. Käy joka päivä ulkona ja harrastus auttaa pitämään sosiaalisena, niin joskus saisi kavereitakin.

Vierailija
59/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todella kiinnosta ei, miks pitäis kiinnostaa? Miksi oletat että jtn tuntematonta kiinnostaisi? Ihan ku ei olisi ihmisillä omaa elämää. Mene muualle ölisemään noita väkivaltafantasioitas, ihme hyypiö.

Kyllä pitäs kiinnostaa.

Vierailija
60/870 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet autto minua. Käy joka päivä ulkona ja harrastus auttaa pitämään sosiaalisena, niin joskus saisi kavereitakin.

Käyn mä lenkillä,. mutta ei se nyt auta  yksin olen.