Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
On se rankkaa ku pitää aina kyttää naisia jatkuvasti eikä saa koskea. Elämä on. Ei tätä jaksa. Ja joo ruma en ole. Tavallinen mies. Pakko vaa yrittää muuttua. Oon päässy työllä hyvää suuntaa. Velat ei ongelma. Tarvin apua ja rohkaistun juttelee naisille.. nuorenakin sain naisia. Jotain on sitten tapahtunut kun ei enää kelpaa.
Ja joo en etsi mitää meikkaavaa prinsessaa. Vaan mulle kelpaa tavis nainen. Olen teille näyttänyt naismakuani. Eli en halua hoikkaa vaan tavis pullukan.. mutta ihmiset ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan!
Ottaa vaan pattiin tälläset pellet.
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa ku pitää aina kyttää naisia jatkuvasti eikä saa koskea. Elämä on. Ei tätä jaksa. Ja joo ruma en ole. Tavallinen mies. Pakko vaa yrittää muuttua. Oon päässy työllä hyvää suuntaa. Velat ei ongelma. Tarvin apua ja rohkaistun juttelee naisille.. nuorenakin sain naisia. Jotain on sitten tapahtunut kun ei enää kelpaa.
Ei sun Allu täällä kannata kirjoitella. Täällä on niin ikäviä ihmisiä, että ne tekee haittaa sun elämälle. Että saisit pitää työpaikkasi.
Ja monologi sen kuin jatkuu. Jestas, mikä tyyppi...
Ja osaan myös jutella ihmisille. En vain jankata samaa levyä naisista miksen kelpaa plaaplaa. Osaan jutella. Ihmettelen vaan kun en löydä sopivaa naista joka musta kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun Allu täällä kannata kirjoitella. Täällä on niin ikäviä ihmisiä, että ne tekee haittaa sun elämälle. Että saisit pitää työpaikkasi.
Juu tiedän täälä on ihan sekopäitä!
Täydellisiä pellejä koko mesta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Koska mua haukutaan ei komeaksi. Rupsahtaneeksi kaljamahaksi. Vaikka maha ei ole ees iso. Monet tavis pullukat on isoampia kun minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mua haukutaan ei komeaksi. Rupsahtaneeksi kaljamahaksi. Vaikka maha ei ole ees iso. Monet tavis pullukat on isoampia kun minä.
Itse sinä täällä haukut itseäsi ja kaikkia muita. Ja koska olet kuvasi julkaissut, niin siitä ulkonäöstäsihän ollaan sitten montaa mieltä.
Mä olen lihonut ja vanhentunut sille en voi mitää. Eipä naisetkaa kovin hehkeitä ole. Sanon nyt suoraan ei ei kukaan edes profiilin ja kuvien perusteella kiinnostu. Omasta mielestä miten tää on todellista. Mä en sitte ymmärrä miksen kiinnosta ketää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sinä täällä haukut itseäsi ja kaikkia muita. Ja koska olet kuvasi julkaissut, niin siitä ulkonäöstäsihän ollaan sitten montaa mieltä.
Ihan sama. Ei olla koskaa rumaksi haukuttu. Korkeintaa joku pinnallinen urheileva nainen sanonut!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan!
Ottaa vaan pattiin tälläset pellet.
Ihan asiallinen kehotus. Sähän olet yöt töissä. Onko ihme, jos päässä pyörii yksi ja sama levy repeatilla, jos ei nuku lähes ollenkaan...?!
Nukun kyllä. Ei tarvi sanoa siitä.. ottaa päähän vaan ihmiset.
Kuule näytän ihan riittävän hyvältä tavalliselle pyöreelle naiselle.. mun ei tarvi ottaa ketä vaan. Tavis pullukan haluan.. ja oon pitkä vielä ja naiset tykkää pitkistä.
Olen ennen kuitenkin saanut naisia. Ja mun ex oli mielettömäm hot ja kaunis.. se meni vaa jätti sit mut.
Tästä lähtien hommaan apua ja muutan itteeni. Että pääsen mahdollisesti kesällä treffeille.
Tää on joku botti. Ei tuollaista jankkaajaa ole olemassakaan.
Nyt en jaksa tätä paskaa. Heido.