Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Puhut kyllä naisista todella alentavasti. Kysymys ei kuulu: "Miksi kukaan ei kiinnostu sinusta?" Oikea kysymys kuuluu: "Miksi taivaan tähden yksikään nainen kiinnostuisi sinusta?" Minusta olisi pelottavaa törmätä sinuun, mutta ehkä vieläkin pelottavampaa olisi törmätä sellaiseen naiseen, joka olisi kiinnosunut tuollaisesta sekopäästä. Se tarkoittaisi että se nainen olisi todella vaarallisesti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sä oikein nukut? Päivät länkytät täällä tai olet salilla, ja yöt töissä...?
länkyttää varmaan saliltakin
Allu aina puhuu salille menemisestä, mutten usko sen koskaan käyneen siellä. Yhtenä päivänä se jauhoi n. 9 tuntia, että kohta pitäs lähtee salille. Jos se oikeesti treenais sillä tahdilla, kuin puhuu niin sehän olis aikamonen muskelikimppu😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on kyllä sekopäisin ja vajaamielisin tyyppi ketä on tullut vastaan. Vielä luulee olevansa komeakin. Ei edes itse tunnu tajuavan vaikka monta kertaa sanottu missä vika, huh huh..
Hyvä vaan että naiset kiertää kaukaa niin ei edes vahingossakaan pääse lisääntymään. Yksikin Allu on jo liikaa. Todella rasittava ja yksinkertainen! Vielä ilkeä ja väkivaltainen..sekä pinnallinen.
Joopa joo.. oliko muuta? Vielä täysin sekopää? Kyllä ruma en ole.
Itseasiassa on. Sua on monet yrittänyt auttaa ja annettu neuvoja, mutta et kuuntele ja alat uhittelemaan ja haukkumaan.
Sulla on paljon ongelmia jotka voit vaan itse ratkaista. Ruikutus ketjujen tehtailu ei auta yhtään, päinvastoin. Kaivat vaan kuoppaa syvemmäksi itselles koko ajan.
Lopeta ja hoida itsesi kuntoon. Kukaan ei jaksa näitä ruikutuksia, usko jo. Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia. Haluat vaan huomiota ja ruikuttaa. Muutenhan olisit jo lopettanut ajat sitten.
Niin ja niitä naisia on turha syyllistää tai vaatia kiinnostumaan. Johan tästäkin on jo sanottu tuhannet kerrat miksi et naista saa ja parempi niin. Katso peiliin ja mee hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voin vastata vain omasta puolestani
MUTTA MUA EI JUMALAUTA KIINNOSTA!!!!
Miksi mua kiinnostaisi väkisin ruma lihava 120 kg nainen.. ei kiiinnosta tajutkaa!!
Miksi vaadit sitten että naisia kiinnostaa lapsen tasolle jäänyt persoonallisuushäiriöinen epäluotettava keski-ikäinen miehenkuvatus?
Kun suurin osa miehistä kuitenkin on tervepäisiä. Arvioilta seitsemän prosenttia väestöstä on heikkolahjaisia joten 93 prosenttia ei ole. Olet sitä pientä vähemmistöä, naiset valitsee terveestä enemmistöstä.
Ei noille naisille kelpaa.. ihan ilmaa olen Badoossaki en voi uskoa tätä. mutta näin ilmeisesti asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voin vastata vain omasta puolestani
MUTTA MUA EI JUMALAUTA KIINNOSTA!!!!
Miksi mua kiinnostaisi väkisin ruma lihava 120 kg nainen.. ei kiiinnosta tajutkaa!!
Miksi vaadit sitten että naisia kiinnostaa lapsen tasolle jäänyt persoonallisuushäiriöinen epäluotettava keski-ikäinen miehenkuvatus?
Kun suurin osa miehistä kuitenkin on tervepäisiä. Arvioilta seitsemän prosenttia väestöstä on heikkolahjaisia joten 93 prosenttia ei ole. Olet sitä pientä vähemmistöä, naiset valitsee terveestä enemmistöstä.
Juu juu eiköhän tää paska riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on kyllä sekopäisin ja vajaamielisin tyyppi ketä on tullut vastaan. Vielä luulee olevansa komeakin. Ei edes itse tunnu tajuavan vaikka monta kertaa sanottu missä vika, huh huh..
Hyvä vaan että naiset kiertää kaukaa niin ei edes vahingossakaan pääse lisääntymään. Yksikin Allu on jo liikaa. Todella rasittava ja yksinkertainen! Vielä ilkeä ja väkivaltainen..sekä pinnallinen.
Joopa joo.. oliko muuta? Vielä täysin sekopää? Kyllä ruma en ole.
Itseasiassa on. Sua on monet yrittänyt auttaa ja annettu neuvoja, mutta et kuuntele ja alat uhittelemaan ja haukkumaan.
Sulla on paljon ongelmia jotka voit vaan itse ratkaista. Ruikutus ketjujen tehtailu ei auta yhtään, päinvastoin. Kaivat vaan kuoppaa syvemmäksi itselles koko ajan.
No joo samapa tuo.. kai sitte lopetan ruikutuksen ja unohdan naiset ja menen hoitoon.
Lopeta ja hoida itsesi kuntoon. Kukaan ei jaksa näitä ruikutuksia, usko jo. Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia. Haluat vaan huomiota ja ruikuttaa. Muutenhan olisit jo lopettanut ajat sitten.
Niin ja niitä naisia on turha syyllistää tai vaatia kiinnostumaan. Johan tästäkin on jo sanottu tuhannet kerrat miksi et naista saa ja parempi niin. Katso peiliin ja mee hoitoon.
No joo lopetetaan sitte kirjottelu ja ruikutus kerta tää on tällästä. Ei vain jaksa enää. Ei noita naisia badoossa ja tinderissä vain kiinnosta.
Elämässä menee iha ok. Mutta ei vain naisia kiinnosta. No ei voi mitää. Panostetaan tyyliin ja enempi baariin.
Niin hitto ärsyttää olla yksin. Ku ei pääse ees treffeille enään. Töissä vaan käy.
Oonko mä lihava. Rupsahtanut. Naiset kertokaa. Mun mielestä näytän hyvältä. Enkä oo työtön pummi ja rahaaki on. Oon ilmaa naisille deittiapeis.en tajua.
Kukaa ei ees laita viestiä ja vieraile mun profiilis en tajua. Sit jos ite laitan viestiä. Ne ei vastaa.
Mun elämästä todella yksinäistä.
Mä meen sitte baariin ja juttelen.. kysyn suoraa olenko ruma vai mikä täs mättää. Osaan keskustella en jankuta samaa levyä. Sori vaan.
Eihän tää oo millää todellista kun nykyään menee hyvin ettei naiset missää laita viestiä. En tajua tätä mun elämää.
Nuorempana naiset vastas ja laitto itse viestejä.
Nykyää musta on tullut erakko. Ihanko naiset välttelee. En voi sille mitää et vanhentunut ja lihonut. Ketää ei niitä tavallisiakaa enää kiinnosta ja todella oon masentunut ja tuntuu pahalta!!
Jaha kukaan ei vastaa. Heido. Lähen töihin.
Teen kaikkeni et saan vielä naisen.
ilmankos on niin kova naisen puute kun ei masturboi yksin!