Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Tarvisin jatkohoitoa ja apua. Töissäki ei ihmiset halua jutella. Ei ketään kiinnosta
No jatketaan yksinäistä erakkoelämää.
Äitiki ajattelee että mussa on läjä vikoja ku en saa kavereita ja naista. Paskaa.
Emmä tällästä paskaa kuuntele. Erakoidun
En jaksa. Tarvin apua. Miksei se lääkäri hitto tajua.
Voi luoja että on pitkä monologi.
Ei ois kannattanut lopettaa sitä terapiaa, Allu. Persoonallisuushäiriö on paha juttu.
Terapia loppu. En saa apua.en kestä tätä pahaa oloa.
Äiti vaa jauhaa paskaa. Sussa niin vikaa ku et kelpaa kellekkään. Mä en jaksa.
Tappais ittensä vaan ku en kelpaa naisille ja ole normaali.
En voi kuvitella yhtään ärsyttävämpää tyyppiä kuin sinä Allu. Miten hitossa et tajua mitään mitä sulle sanotaan? Ai ei äitikään enää jaksa kehua. Silloin on tilanne jo todella huono. Sua ei jaksa KUKAAN, ei edes terapeutit. Silti vaan ihmettelet mikä naisia vaivaa, kun ei tuollainen hieno mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi kuvitella yhtään ärsyttävämpää tyyppiä kuin sinä Allu. Miten hitossa et tajua mitään mitä sulle sanotaan? Ai ei äitikään enää jaksa kehua. Silloin on tilanne jo todella huono. Sua ei jaksa KUKAAN, ei edes terapeutit. Silti vaan ihmettelet mikä naisia vaivaa, kun ei tuollainen hieno mies kelpaa.
Koska valitan jatkuvasti hänelle kaipaan naista ja miksi en kelpaa. Ärsyttää. Hän ihmettelee miksi en kelpaa vaikka käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valitan jatkuvasti hänelle kaipaan naista ja miksi en kelpaa. Ärsyttää. Hän ihmettelee miksi en kelpaa vaikka käyn töissä.
Äidille voimia.
Yritänkö niitä missejä vai miksi en kelpaa. EN yritä!!!
tapa ittes niiin löystyy vanne päässä
Mulle kelpais ihan tavis nainen.. mä en enöä ymmärrä. Vihaan olla yksin. Kaipaan naista ja sutinaa
Sä voit ihan tappaa ittes sairas paska.
Tuntuu ettei ketään kiinnosta enää mun elämä. Ei ees vanhempia. Mä en jaksa käydä enää töissä. Parempi olis mennä osastolle.