Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa ku pitää aina kyttää naisia jatkuvasti eikä saa koskea. Elämä on. Ei tätä jaksa. Ja joo ruma en ole. Tavallinen mies. Pakko vaa yrittää muuttua. Oon päässy työllä hyvää suuntaa. Velat ei ongelma. Tarvin apua ja rohkaistun juttelee naisille.. nuorenakin sain naisia. Jotain on sitten tapahtunut kun ei enää kelpaa.
Ei sun Allu täällä kannata kirjoitella. Täällä on niin ikäviä ihmisiä, että ne tekee haittaa sun elämälle. Että saisit pitää työpaikkasi.
Juu tiedän täälä on ihan sekopäitä!
Ja kaikkein suurin sekopää olet sinä.
Kuvittelet että täällä inisemällä ja raivoamalla saat haluamasi.
Päin vastoin, hankit koko ajan lisää vihamiehiä, sinua ei jaksa kukaan. Ei edes oma äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien hommaan apua ja muutan itteeni. Että pääsen mahdollisesti kesällä treffeille.
Kiitettävä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa ku pitää aina kyttää naisia jatkuvasti eikä saa koskea. Elämä on. Ei tätä jaksa. Ja joo ruma en ole. Tavallinen mies. Pakko vaa yrittää muuttua. Oon päässy työllä hyvää suuntaa. Velat ei ongelma. Tarvin apua ja rohkaistun juttelee naisille.. nuorenakin sain naisia. Jotain on sitten tapahtunut kun ei enää kelpaa.
Ei sun Allu täällä kannata kirjoitella. Täällä on niin ikäviä ihmisiä, että ne tekee haittaa sun elämälle. Että saisit pitää työpaikkasi.
Juu tiedän täälä on ihan sekopäitä!
Ja kaikkein suurin sekopää olet sinä.
Kuvittelet että täällä inisemällä ja raivoamalla saat haluamasi.
Päin vastoin, hankit koko ajan lisää vihamiehiä, sinua ei jaksa kukaan. Ei edes oma äitisi.
No ainaski mulla on töitä ja rahaa. Töissä olen todella hyvä.. ihan sama jos ei ihmiset musta tykkää. Hankitaan sit terapeutti. En jaksa enää.
Emmä ole ollut tällänen jankkaaja pakkomielteinen nuorena. Sain naisia. Nyt olen masentunut ja yksinäinen.
Ihminen muuttuu ja myönnän musta tullut sekopää.
Kyllå mä yritän monia naisia ja olen epätoivonen. En vain ymmärrä mitä pitäisi sitten tehdä. Ei se nainen kotia kävele.
En halua olla sinkku. Mua masentaa kokoajan. En viihdy yksin. Ei ole ketään kavereita jne. Oon jo siinä iäs et haluan parisuhteen. Ei äitikää ymmärrä miksi en kelpaa. Kuitenki pitkä ja näytän hyvältä.
Nuorena kuljit juopparemmissä ja joit ja pelasit rahasi. Se oli kivaa varmasti, ei tullut mieleen jankata.
Menetit eksäsi joka yritti pari kuukautta sinua sietää koska hän halusi normaalin elämän, sinä kuljit työttömänä ja siitä alkoi sitten pakkomielteesi ja ruikutuksesi.
Terve et ole ollut koskaan. Persoonallisuushäiriösi pahenivat kun lopetit juopottelun joka piti niitä taka-alalla.
Ainakin epävakaata voidaan hoitaa oikeanlaisella terapialla, mutta ongelma on se että et pysty ottamaan siitä hyötyä. Odotat että terapeutti korjaa pääsi jota hän ei voi tehdä. sinun vastuullasi on se korjata, terapeutti vain antaa työkaluja ja tukea sivusta. Ja se vaatii paljon omaa tahtoa ja sisua ja panostusta.
Vuoden käytit Kelan rahoja hukkaan, et saanut pienintäkään hyötyä terapiasta jota sait. Ja koska sinulla ei ole edellytyksiä itseäsi hoitaa, ei kukaan muukaan voi sitä tehdä. Siksi sinuun ei tuhlata aikaa eikä resursseja joita on muutenkin aivan liian vähän heillekin jotka siitä hyötyisivät.
Kuvittelet jotenkin sairaasti että palstalla raivoaminen ja haukkuminen ja ulina jotenkin korjaisivat elämääsi, joku ihme tapahtuisi ja täältä ilmestyisi elämääsi nainen kourittavaksi.
Taidat uskoa joulupukkiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kuljit juopparemmissä ja joit ja pelasit rahasi. Se oli kivaa varmasti, ei tullut mieleen jankata.
Menetit eksäsi joka yritti pari kuukautta sinua sietää koska hän halusi normaalin elämän, sinä kuljit työttömänä ja siitä alkoi sitten pakkomielteesi ja ruikutuksesi.
Terve et ole ollut koskaan. Persoonallisuushäiriösi pahenivat kun lopetit juopottelun joka piti niitä taka-alalla.
Ainakin epävakaata voidaan hoitaa oikeanlaisella terapialla, mutta ongelma on se että et pysty ottamaan siitä hyötyä. Odotat että terapeutti korjaa pääsi jota hän ei voi tehdä. sinun vastuullasi on se korjata, terapeutti vain antaa työkaluja ja tukea sivusta. Ja se vaatii paljon omaa tahtoa ja sisua ja panostusta.
Vuoden käytit Kelan rahoja hukkaan, et saanut pienintäkään hyötyä terapiasta jota sait. Ja koska sinulla ei ole edellytyksiä itseäsi hoitaa, ei kukaan muukaan voi sitä tehdä. Siksi sinuun ei tuhlata aikaa eikä resursseja joita on muutenkin aivan liian vähän heillekin jotka siitä hyötyisivät.
Kuvittelet jotenkin sairaasti että palstalla raivoaminen ja haukkuminen ja ulina jotenkin korjaisivat elämääsi, joku ihme tapahtuisi ja täältä ilmestyisi elämääsi nainen kourittavaksi.
En jaksa ees lukea. Tapa vaikka ittes pelle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ap. n elämän tiedät noin tarkkaan?
Seurattuani pari vuotta tätä samaa ulinaa tällä ja Suomi24 palstalla olen oppinut yhtä ja toista tästä pellestä. Suomi24 sinkut palstalla tunnetaan varmasti vielä paremmin, roikkui siellä vuosia ennenkuin minä häneen törmäsin.
Niin yksityiskohtaisesti on kyllä elämänsä näillä palstoilla avannut, puhelinnumeroa ja kuvaa myöten esittäytynyt. Kertonut varsin auliisti juopporemmissä olemisensa, traumansa eksän jättämisen takia ja syyn siihen miksi jätti.
Riehumisensa ja raivoamisensa pitkin Vantaan kapakoita ja ostareita ennen kuin aloitti jonkun lääkityksen joka on hillinnyt hieman sitä puolta.
Kertonut perhesuhteensa, vain äiti enää jaksaa olla yhtyksissä. Isä ja veli ei. On kotoisin Vaasasta.
Kertonyt lääkityksensä,hoitonsa psyk. polilla, epäonnistuneen psykoterapiansa. Itsehän tuo elämänsä on leväyttänyt kaikkien nähtäväksi.
Kyllä tämä tyyppi tunnetaan, ihan vapaaehtoisesti esittäytynyt.
Just. Haluan silti muuttua ja nyt menee paremmin. Haluaisin vaa löytää sopivan naisen.
Just. Haluan silti muuttua ja nyt menee paremmin. Haluaisin vaa löytää sopivan naisen.
Ärsyttää vaan kun laittaa naisille viestiä eikä ne vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihonut ja vanhentunut sille en voi mitää. Eipä naisetkaa kovin hehkeitä ole. Sanon nyt suoraan ei ei kukaan edes profiilin ja kuvien perusteella kiinnostu. Omasta mielestä miten tää on todellista. Mä en sitte ymmärrä miksen kiinnosta ketää
Vanhenemiselle ei tietenkään voi mitään, mutta 37-v. ei ole vielä mikään rupsahtanut ikäloppu. Olet ihan hyvässä iässä parisuhteen perustamisen kannalta. Lihomiselle pystyy aivan varmasti tekemään jotain jos asia häiritsee. Terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla saisit ylimääräiset kilot pois ja mielialakin saattaisi kohentua. Et vaan taida haluta tehdä itse mitään senkään asian eteen. Etkä taida oikeesti edes haluta eroon kiloista, koska sitten sinulla olisi yksi tekosyy vähemmän miksi naiset ei kiinnostu.
No ei mun mielestä yli 110 cm maha ole iso ja onhan rupsahtaneita naisiaki..en nyt vain ymmärrä.
Oon kuitenkin kaljamahaisena ennenkin saanut naista
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä yli 110 cm maha ole iso ja onhan rupsahtaneita naisiaki..en nyt vain ymmärrä.
https://sydan.fi/artikkeli/miten-vyotaronymparys-mitataan/
"Ihanteellinen vyötärömitta on miehillä alle 94 cm ja naisilla alle 80 cm. Painoa kannattaa pudottaa, jos vyötärömitta kasvaa yli 102 cm miehillä tai 88 cm naisilla."
Ja joo, on olemassa kaikenlaisia naisia (ja miehiä), mutta miten se liittyy mihinkään? Voit silti vaikuttaa omaan terveyteesi ja hyvinvointiisi. On täysin oma valintasi jos et halua tehdä asioiden eteen mitään, mutta älä kuitenkaan väitä ettei niille voisi tehdä jotain.
Voi Allu sun kanssasi. Ei minulla ole sen kummempaa lisäämistä näihin kommentteihin, sinua on yritetty auttaa ja neuvoa, lohduttaa ja kuunnella, mutta mikään ei mene läpi.
Miten luulet, että "naisen koskettelu" muuttaisi asiat parempaan suuntaan? Eihän se nainen ole mikään mielenterveyslaakitys tai terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Merkittävän vyötärölihavuuden raja on miehillä 102 cm.
Niin että kyllä se Allu on melkoisesti yli tuo sinun 110 cm. Tämän voit tarkistaa vaikka Terveyskirjasto Duodecim sivuilta.
On olemassa mies 37 v. Mä jankutan mitä sitte?????