Kesälomalle budjetti 1500e
Meitä on 15-v. Ja 13-v. ja minä. Ajattelin, että tänäkesänä vien teinit kesälomareissulle.
mutta minne?
päästäänkö tuolla 1500e Italiaan? Lomaa on heinäkuun puolessavälistä elokuun puoleen väliin. Viikko oltaisiin. Ei haluta turistirysäkohteeseen esim Hania.
tietysti Lappi ja Norja omalla autolla kiinnostaa.
Olisitteko kilttejä ja jeesaisitte?
Kommentit (17)
Eihän tolla saa kuin yhden ihmisen kesäloma kaljat. Laita teinit isälleen ja nauti kesästä.
Mihinkään ei ainakaan lentäen. Nuorille on hyvä näyttää hyvää esimerkkiä. Tehkää muutaman yön yli kestävä polkupyöräretki lähialueelle.
Jos Italiaan mielitte, niin kannattaa lähteä heti heinäkuussa. Keski-Euroopassa on kaikilla loma elokuussa ja joka paikka täynnä porukkaa.
Ei millään pahalla, mutta etkö pysty itse yhtään katsomaan lentojen ja hotellien hintoja?
Kööpenhamina. Muodin mekka meille suomalaisille ja hyvää ruokaa, iloista menoa.
Tuo paikka kannattaa valita sen mukaan, että mitä haluaa nähdä tai tehdä. Edullisimmat lennot saa lähelle esim. kaupunkilomalle Krakovaan tms. Saksassa esim. Munchen on kans kiva paikka. Tosin taitaa olla, että kaikki paikat mihin lennetään lähelle on enemmän tai vähemmän turtistirysiä. Lontoo on kans nuorten mielestä varmaan ok. Rantakohde Salou Espanjassa on kans siinä mielessä teineille mukava, että siinä on alueella Universalin teemapuisto.
Lapissa taitaa olla siihen aikaan ihan s-tanasti hyttysiä.
1500 kuulostaa todella vähältä lentoihin ja majoitukseen, se tekee vaan 500 euroa per henkilö. Meillä 1500 ei riittäisi kuin pelkkään hotelliin kahdelle hengelle. Mutta jos löydät budjettiin sopivat lennon ja majoituksen niin varmasti on kiva loma tiedossa.
Tuolla summalla viettää kotimaassa ihan ok viikonlopun.
Lappeenrannastahan menee, Bergamo ? Ja Turusta taitaa tulla me Rooman lennot taas.
Jos haluat reissata, pitää itse nähdä vähän vaivaa.
Me varattiin lennot jo alkusyksystä
Vierailija kirjoitti:
Onko ehdottaa matkakohteita?
ap
Siinä. 850€ kaksi viikkoa. Jos ei kelpaa niin etsi sitten itse
https://www.lomarengas.fi/mokit/kolari-yllasjarvi-vaeltajankulma-huonei…
Italiassa on sietämättömän kuuma tuohon aikaan kesästä.
Lappi on järjettömän kallis bensoineen ja yöpymisineen. Välimerellä on tukalan kuumaa ja tulipaloja.
Katso top10-matkatarjoukset , siellä on useita Etelä-Euroopan matkatarjouksia n. 500e/hlö sis. lento+majoitus, joskus puolihoitokin vähemmän kansoitetuissa kohteissa.
Budjetti on siis matkaan ja hotelliin. Käyttörahaa tulee eri budjetista.
ap