Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Allu on kyllä sekopäisin ja vajaamielisin tyyppi ketä on tullut vastaan. Vielä luulee olevansa komeakin. Ei edes itse tunnu tajuavan vaikka monta kertaa sanottu missä vika, huh huh..
Hyvä vaan että naiset kiertää kaukaa niin ei edes vahingossakaan pääse lisääntymään. Yksikin Allu on jo liikaa. Todella rasittava ja yksinkertainen! Vielä ilkeä ja väkivaltainen..sekä pinnallinen.
Joopa joo.. oliko muuta? Vielä täysin sekopää? Kyllä ruma en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.
Väitätkö että kaikilla parisuhteessa elävillä miehillä on 50 tonnin Bemari?
Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.
Sä väitit mulle vastikään yhdessä ketjussa, että sulla ei ole velkaa ja tienaat 17e tunti ja sulla on 10000e luottokortti ja osakkeita?
Voisitko lopettaa sen paskanpuhumisen ja kaikkia muita hulluiks sekä nirppanokiksi syyttäminen niin ehkä voisi joskus joku heikkomielinen langeta suhunkin.
Niin että mikä se sun tilanne on? Velaton ja hyväpalkkainen vai velkainen ja tavallinen postin palkka?
Hyvä palkkainen ok palkkainen ei kovin hyvä mutta ei huono.. velkaa on mutta 2 luottokorttia.. hyvin menee.
Ai nyt sulla on jo 2 luottokorttia :D
Kyllä on ja autoki 2000 €. hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo haukkukaa vähä lisää ei tiedäks kiinnosta.. teillä kaikilla ei ole töitä ja rahaa.. mullapas on.. voitin juuri 1000 € pelistä ja saan lisää palkkaa ja kaikki on hyvin mulla on jopa auto.. kohta lähden salille.. en välitä mitä ihmiset musta ajattelee
Olet siis sortunut taas pelaamaan? Kohta olet uudelleen ulosotossa🤔
Mitä hemmettiä ketään kiinnostaa vaikka sinulla olisi kokonainen korttipakka luottokorttteja.
Ei se muuta yhtään mitään siinä, että sinulla on valtavan isoja ongelmia itsesi ja ympäristösi kanssa.
En tiedä mitä olet sössinyt mutta jotain aika pahaa se pitää olla kun noin tunnetuksi olet ympäristössäsi tullut ja lääkärit ja terapeutit nostaneet kätensä pystyyn.
Et sinä sillä luottokorttipinkallasi saa ostettua tasapainoista normaalia elämää.
Pelkkä heikkolahjaisuus tai laaja-alaiset oppimisvaikeudet eivät noin syvälle vie, vaikka nekin omalta osaltaan vaikeuttavat elämää suuresti. Ei varmasti paranna asiaa myöskään se että sinulla tuntuu olevan parikin persoonallisuushäiriötä.
Kukaan, ei yksikään tällä palstalla tai missään muullakaan palstalla tai nettideiteissä voi sinua auttaa eikä parantaa. Koita nyt ihminen tajuta viimeinkin se!
Vaikka miten jankutat et pääse puusta pitkään. Et voi pakottaa ketään naista sinua huolimaan, et yhtäkään. Tämä on karvast otuus vaikka se miten kipeää olisikin niellä.
Tässä muutama syy miksi et kelpaa tavalliselle saati edes pullukkanaisellekaan :
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Olet äkkipikainen
Jankutat
Luulet olevasi jotain mitä et ole
Jankutat
Valehtelet
Jankutat
Jankutat
Haukut naisia
Jankutat
Suutut heti
Kuvittelet naisten olevan 50 tuhannen bmw:n perään
Jankutat
Haukut muita
Syy ei ole koskaan sinussa
Jankutat
Olet kunnollista hoitoa tarvitseva mielenterveyspotilas
Jankutat
Jankutat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.
Väitätkö että kaikilla parisuhteessa elävillä miehillä on 50 tonnin Bemari?
Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.
Sä väitit mulle vastikään yhdessä ketjussa, että sulla ei ole velkaa ja tienaat 17e tunti ja sulla on 10000e luottokortti ja osakkeita?
Voisitko lopettaa sen paskanpuhumisen ja kaikkia muita hulluiks sekä nirppanokiksi syyttäminen niin ehkä voisi joskus joku heikkomielinen langeta suhunkin.
Niin että mikä se sun tilanne on? Velaton ja hyväpalkkainen vai velkainen ja tavallinen postin palkka?
Hyvä palkkainen ok palkkainen ei kovin hyvä mutta ei huono.. velkaa on mutta 2 luottokorttia.. hyvin menee.
Kyllä on ja autoki 2000 €. hyvin pyyhkii.
Mun volkkarin arvo on 400e ja se on suoraan 90 luvulta ja silti mulla on nainen, joten etsi vika muualta kuin autosta 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo haukkukaa vähä lisää ei tiedäks kiinnosta.. teillä kaikilla ei ole töitä ja rahaa.. mullapas on.. voitin juuri 1000 € pelistä ja saan lisää palkkaa ja kaikki on hyvin mulla on jopa auto.. kohta lähden salille.. en välitä mitä ihmiset musta ajattelee
Olet siis sortunut taas pelaamaan? Kohta olet uudelleen ulosotossa🤔
En ole. otan kiellon tänään.
Mulla on nyt masennus mennyt siihen että on vaikea uskoa että olen enää viikonloppuna täällä. Ei vaan ole enää mitään syytä jatkaa. Kaikkeni oon tehnyt ja työkalupakki tyhjä. Olo on täysin turta. Ja tätä on jatkunut niin kauan että tiedän ettei tule muuttumaan. Miksi jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama syy miksi et kelpaa tavalliselle saati edes pullukkanaisellekaan :
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Olet äkkipikainen
Jankutat
Luulet olevasi jotain mitä et ole
Jankutat
Valehtelet
Jankutat
Jankutat
Haukut naisia
Jankutat
Suutut heti
Kuvittelet naisten olevan 50 tuhannen bmw:n perään
Jankutat
Haukut muita
Syy ei ole koskaan sinussa
Jankutat
Olet kunnollista hoitoa tarvitseva mielenterveyspotilas
Jankutat
Jankutat
Unohdit uhkailut ja väkivaltaisuuden ja ilkeyden.
Jankuttamista ei mainittu tarpeeksi monta kertaa.
Mäkin olen masentunut ja on paha olla, tätä jatkunut vuosikymmeniä.
Mikään nainen ei mua voi korjata. Ei suakaan.
Jee lääkäri vihdoin tajusi että tarvin apua hän tekee myöhemmin lähetteen jatkotutkimuksiin mahtavaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Jee lääkäri vihdoin tajusi että tarvin apua hän tekee myöhemmin lähetteen jatkotutkimuksiin mahtavaa :D.
No saat sitten sitä kaipaamaasi huomiota.
Sinua tutkitaan ja ihmetellään oikein olan takaa. Toivottavasti se tyydyttää narsistisen tarpeesi tulla huomioiduksi ja keskipisteenä olon tarpeesi.
Älä kuitenkaan pety kun mitään ihmelääkettä ei ole tarjolla jolla kaikki muuttuu ja elämä on kuin silkkiä vaan. Edelleen olet sama Allu samoine ongelminesi joita kukaan muu ei voi käsitellä eikä hoitaa kuin sinä itse.
Lääkärit ja psykiatrit ja lääkkeet voivat olla tukena prosessissa, mutta työ sinun on tehtävä itse.
Kyllä haluan muuttua.. myönnän olen pakkomielteinen kaipaan naisen kosketusta ja naista.. en halua mennä maksullisiin.. olen ilkeä ja käytös on huonoa haukun naisia nirppanokiksi yritän muuttua
Unohdan samantien ne kouluteut ylpeet naiset, en semmoista koskaan saa. mutta en näköjään tavallisiakaan.
No ei se auta ku hakee apua ja kehittää itteänsä ja muuttua. nyt on rahaa ja töitä ja hyvin pyyhkii.
Oon kuitenkin nuorempana saanut naisia. Kai olen rupsahtanut.
Turha tässä baareissa hypätä ostaa vaatteita rahat vaa menee ku ei mitenkää kelpaa naisille.
Ei ihme että olen turhautunut ja masentunut kun ei naistenkaa tule mitään.!!
Tällänen teksti tinderissä. En tajua miksen kelpaa.
Sosiaalinen, luotettava, mukava menevä mies. Arkisin töissä Postissa. Toivoisin löytäväni mukavan, rehellisen, avoimen ja luotettavan naisen. Tykkään mieluiten naisista jolla on vähän muotoja ja pyöreyttä. Itse pyrin myös liikkumaan käyn salilla ja urheilen. Ollut jo pitkään sinkkuna ja haluaisin löytää kumppanin. Lapsia ei ole. En polta ja kohtuudella juon. Haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin ja saada kavereita myös:).