Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
581/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi ihmiset on niin sekasin ja ilkeitä.. en jaksa ees välittää :D.

Vierailija
582/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidan keitellä kahvia ja soittaa sinne tk sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa ottamaa taas päähän tommoset idiootit. en jaksa välittää.

Vierailija
584/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää luuserit töihin tai leipäjonoon.. tarvi alkaa mua haukkumaan. kattokaa peiliinne.

Vierailija
585/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää luuserit töihin tai leipäjonoon.. tarvi alkaa mua haukkumaan. kattokaa peiliinne.

Ei kannattaisi haukkua meitä. Me ollaan ne ainoat tässä maailmassa, jotka sulle enää vaivautuu juttelemaan. Haluatko olla täysin yksin? Haluatko? Kaikki muut olet karkottanut pois.

Vierailija
586/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu niin vaikuttaa tyypiltä, joka kiihtyy nollasta sataan ihan ykskaks ja haukkuu alatyylisesti kenet vaan kuka sattuu sillä hetkellä ärsyttämään. Ei se nainenkaan olisi turvassa tältä ilmiöltä, ei todellakaan. Hiukan kuumottelisi joutua melkein kaksimetrisen, käytökseltään aika hallitsemattoman ja arvaamattoman miehenkörilään maalitauluksi. Tulisi rumaa jälkeä, that's for sure. 

Vierailija
587/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan allun exällä lähestymiskielto Allulle? Miettikää ku se jankkaa täällä sivu ja päivätolkulla mimmonen riippakivi se on jos sattuu suhteeseen ja eroamaan!

Vierailija
588/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua on ihmetyttänyt, että eikö nämä jollain tapaa vajavaiset vai mikä on oikeampi termi, ymmärrä itse etteivät he ole normaaleja? Pitävätkö poikkeavat itsejään normaaleina? Jos näin, niin eikö sille ole tehtävissä mitään, koska onhan se nyt raskasta hakata päätään koko ajan seinään. Poikkeavuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen itselleen on ihan eka askel. Ja sen jälkeen voi alkaa rakentamaan elämäänsä sille perustalle. Allu ilmeisesti ajattelee että kun hän pystyy käymään työssä, hän on normaali, mutta eihän se tee hänestä normaalia. Ymmärrys asioista ja käytös on kaikkea muuta kuin normaalin ihmisen.

Vierailija
589/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu niin vaikuttaa tyypiltä, joka kiihtyy nollasta sataan ihan ykskaks ja haukkuu alatyylisesti kenet vaan kuka sattuu sillä hetkellä ärsyttämään. Ei se nainenkaan olisi turvassa tältä ilmiöltä, ei todellakaan. Hiukan kuumottelisi joutua melkein kaksimetrisen, käytökseltään aika hallitsemattoman ja arvaamattoman miehenkörilään maalitauluksi. Tulisi rumaa jälkeä, that's for sure. 

Toi on ihan väärin ei ole totta. mä en tekisi naiselle mitään. Kohtelin mun ex hyvin ja ostin hänelle kaikkee.. ei vaan jaksanut minua kun olin köyhä ja työtön.. eikä ollut autoa.

Vierailija
590/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa Allu lähteä palstalta pois. Niin minäkin tein aikoinaan ja tuli parempi mieli.

Vierailija
591/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan allun exällä lähestymiskielto Allulle? Miettikää ku se jankkaa täällä sivu ja päivätolkulla mimmonen riippakivi se on jos sattuu suhteeseen ja eroamaan!

Ei se halua olla munkaa missää tekemisissä mua olis kiinnostanu nähdä vielä ja harrastaa seksiä.

Vierailija
592/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa Allu lähteä palstalta pois. Niin minäkin tein aikoinaan ja tuli parempi mieli.

joo tuntuu että täälä vaan haukutaan mua vammaiseksi kaljamahaksi ja sekopääksi.. tuo ei kyllä ihan ole totta.. ihminen vanhenee ja lihoo.. ihanko sille voisi jotain!!!!

Vierailija
593/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minua on ihmetyttänyt, että eikö nämä jollain tapaa vajavaiset vai mikä on oikeampi termi, ymmärrä itse etteivät he ole normaaleja? Pitävätkö poikkeavat itsejään normaaleina? Jos näin, niin eikö sille ole tehtävissä mitään, koska onhan se nyt raskasta hakata päätään koko ajan seinään. Poikkeavuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen itselleen on ihan eka askel. Ja sen jälkeen voi alkaa rakentamaan elämäänsä sille perustalle. Allu ilmeisesti ajattelee että kun hän pystyy käymään työssä, hän on normaali, mutta eihän se tee hänestä normaalia. Ymmärrys asioista ja käytös on kaikkea muuta kuin normaalin ihmisen.

Mistä sitten löydän heikkolahjaisen naisen?

Vierailija
594/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on kyllä sekopäisin ja vajaamielisin tyyppi ketä on tullut vastaan. Vielä luulee olevansa komeakin. Ei edes itse tunnu tajuavan vaikka monta kertaa sanottu missä vika, huh huh..

Hyvä vaan että naiset kiertää kaukaa niin ei edes vahingossakaan pääse lisääntymään. Yksikin Allu on jo liikaa. Todella rasittava ja yksinkertainen! Vielä ilkeä ja väkivaltainen..sekä pinnallinen.

Vierailija
595/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.

Väitätkö että kaikilla parisuhteessa elävillä miehillä on 50 tonnin Bemari?

Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.

Sä väitit mulle vastikään yhdessä ketjussa, että sulla ei ole velkaa ja tienaat 17e tunti ja sulla on 10000e luottokortti ja osakkeita?

Voisitko lopettaa sen paskanpuhumisen ja kaikkia muita hulluiks sekä nirppanokiksi syyttäminen niin ehkä voisi joskus joku heikkomielinen langeta suhunkin.

Niin että mikä se sun tilanne on? Velaton ja hyväpalkkainen vai velkainen ja tavallinen postin palkka?

Vierailija
596/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten löydän heikkolahjaisen naisen?

Onhan meitä, mutta meillä on perhe.

Vierailija
597/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo luuletko että mua kiinnostaa. En ole väkivaltainen. Olen ilkeä joo.. mulla on masennusta ja persoona ongelmia. En halua lapsia.. en ole sekopää. mulla on vaikee elämäntilanne

Vierailija
598/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo haukkukaa vähä lisää ei tiedäks kiinnosta.. teillä kaikilla ei ole töitä ja rahaa.. mullapas on.. voitin juuri 1000 € pelistä ja saan lisää palkkaa ja kaikki on hyvin mulla on jopa auto.. kohta lähden salille.. en välitä mitä ihmiset musta ajattelee

Vierailija
599/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menkää hemmettiin mun puolesta ilkeet sekopäät.. en välitä yhtään. jos en saa naista en saa.. otan sitte heikkolahjaisen jos en kelpaa normaalille.. kiinalaisiin en sekaannu ja thaimaalaisiin.

Vierailija
600/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.

Väitätkö että kaikilla parisuhteessa elävillä miehillä on 50 tonnin Bemari?

Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.

Sä väitit mulle vastikään yhdessä ketjussa, että sulla ei ole velkaa ja tienaat 17e tunti ja sulla on 10000e luottokortti ja osakkeita?

Voisitko lopettaa sen paskanpuhumisen ja kaikkia muita hulluiks sekä nirppanokiksi syyttäminen niin ehkä voisi joskus joku heikkomielinen langeta suhunkin.

Niin että mikä se sun tilanne on? Velaton ja hyväpalkkainen vai velkainen ja tavallinen postin palkka?

Hyvä palkkainen ok palkkainen ei kovin hyvä mutta ei huono.. velkaa on mutta 2 luottokorttia.. hyvin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi