Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta sitten oli kaljamaha olin kaljuuntunut.. mutta kelpasin naisille ja sain naisen kainaloon ja seksiä.. nyt kas kumma en kelpaa.
Kuten ihan itse olet kertonut viisi vuotta sitten kuljit ryyppyremmissä, olit työtön ja pelasit rahasi.
Niissä piireissä löytyy aina näitä Kassi-Almoja jotka on valmiita mihin tahansa viinaryypystä.
En sanoisi näitä mitenkään houkutteleviksi kumppaneiksi mutta kelpaa tietysti viinapäissään kun muuta ei saa.
Aika iso ero normaaleihin naisiin vai mitä?
Sä olet liian ronkeli. Menet tinderiin, hakeudut uuteen harrastukseen. Jos et ole työelämässä etkä töitä lähiaikoina saamassa, ehdotan sinulle jotain päivätoimintaa, siellä tapaat uusia ihmisiä ja päiviin sisältöä. Näet sukulaisiasi. Siitä se lähtee uuteen nousuun. Puhun omasta kokemuksesta. Kaikki ei tapahdu päivässä eikä kahdessa, mutta tieto siitä, että asiat lähtee korjaantumaan pikkuhiljaa ja kun edistystä tapahtuu, pienikin sellainen, se tuo iloa ja antaa uskoa tulevaan. Mitään ei tapahdu jos jäät yksin kotiin itkemään neljän seinän sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta sitten oli kaljamaha olin kaljuuntunut.. mutta kelpasin naisille ja sain naisen kainaloon ja seksiä.. nyt kas kumma en kelpaa.
Kuten ihan itse olet kertonut viisi vuotta sitten kuljit ryyppyremmissä, olit työtön ja pelasit rahasi.
Niissä piireissä löytyy aina näitä Kassi-Almoja jotka on valmiita mihin tahansa viinaryypystä.
En sanoisi näitä mitenkään houkutteleviksi kumppaneiksi mutta kelpaa tietysti viinapäissään kun muuta ei saa.
Joo mutta sillon meni huonosti.. nyt mulla menee paljon paremmin tajua se vihdoin vai 10 kertaa tämä pitää sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet liian ronkeli. Menet tinderiin, hakeudut uuteen harrastukseen. Jos et ole työelämässä etkä töitä lähiaikoina saamassa, ehdotan sinulle jotain päivätoimintaa, siellä tapaat uusia ihmisiä ja päiviin sisältöä. Näet sukulaisiasi. Siitä se lähtee uuteen nousuun. Puhun omasta kokemuksesta. Kaikki ei tapahdu päivässä eikä kahdessa, mutta tieto siitä, että asiat lähtee korjaantumaan pikkuhiljaa ja kun edistystä tapahtuu, pienikin sellainen, se tuo iloa ja antaa uskoa tulevaan. Mitään ei tapahdu jos jäät yksin kotiin itkemään neljän seinän sisälle.
Olen tinderissä en hitto saa osumia ja on uudet kuvat mitä naiset nirsoilee? Ja käyn töissä ja rahaaki on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelannu rahani vaan join rahani.
Mulla on uudet kuvat mitä te naiset nirsoilette? uus profiiliteksti eikä tuu mitää osumia? haloo
voin vastata vain omasta puolestani
MUTTA MUA EI JUMALAUTA KIINNOSTA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uudet kuvat mitä te naiset nirsoilette? uus profiiliteksti eikä tuu mitää osumia? haloo
Siis kelle sää nyt puhut? Luuletko, että just ne naiset, joista tykkäät tinderissä, on täällä vauvapalstalla, just tällä hetkellä ja vielä lukee just tätä ketjua? Vai mitä nyt meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelannu rahani vaan join rahani.
No sehän se onkin paljon parempi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kelle sää nyt puhut? Luuletko, että just ne naiset, joista tykkäät tinderissä, on täällä vauvapalstalla, just tällä hetkellä ja vielä lukee just tätä ketjua? Vai mitä nyt meinaat?
En vaan tinder ja badoo miksen hitto kiinnosta naisia.. uskomatonta miten on näin!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua kiinnostaisi väkisin ruma lihava 120 kg nainen.. ei kiiinnosta tajutkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua kiinnostaisi väkisin ruma lihava 120 kg nainen.. ei kiiinnosta tajutkaa!!
Sä et saisi edes rumaa 120-kiloista naista. Usko jo se. Kaikki ansaitsee parempaa kuin sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et saisi edes rumaa 120-kiloista naista. Usko jo se. Kaikki ansaitsee parempaa kuin sut.
Sehän nähään.. olen kyllä saanut 100 kg naisen joka ihastui minuun baarissa ja mentiin kimppaan ja olin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän nähään.. olen kyllä saanut 100 kg naisen joka ihastui minuun baarissa ja mentiin kimppaan ja olin työtön.
Se on menneisyyttä.
Nyt on nyt.
Olet sinkku.
Olkoot nyt on nyt ja mun ei tarvi laskee rimaa niin alhaalle tajutkaa se.
Mulle kelpaa tavis pyöree nainen kiva.. saa olla yksinkertainen mieluite vähintää 160 pitkä.. saa olla työtön.. saa olla masennusta.. mun silmää kaunis ja meikkaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
ole sitten yksin.
oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ole sitten yksin.
oma valintasi.
Sama asia miksei nainen voi laskea rimaa jolle kelpais kaljamaha kaljuuntunut yksinäinen mies? Niin ?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa tavis pyöree nainen kiva.. saa olla yksinkertainen mieluite vähintää 160 pitkä.. saa olla työtön.. saa olla masennusta.. mun silmää kaunis ja meikkaa vähän.
Vai että ihan kelpaa. Mutta silti haaveilet niistä hoikista naisista muotilaukkuineen.
tai jos en saa naista.. menen maksullisiin.