Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
561/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset on rumia ja lihavia. meikatkaa heittäkää roskiin ne pieruvarkkarit oksettavaa.

Vierailija
562/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväkäytöksinen, vuorovaikutustaitoinen ja itsestään huolta pitävä herrasmies saa naisilta positiivista huomiota vaikkei olisikaan rikas.

Mutta Allu on tuollaisen miehen vastakohta vaikka voittaisi lotossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

allu = ällö

Vierailija
564/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime mun kusikyrpaa

Vierailija
565/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?

Hereillä ollaan ja siksi osataankin varoa ja väistää.

Sun naama on tavallinen. Kroppa sitten: kaljamaha ja kalju. Pitkä? Mitä etua siitä on paitsi ettei tarvitse tikapuita.

Tavallinen naama, kaljamaha tai kalju ei haittaa JOS ihminen on normaali ja kiva ja sosiaalisesti pärjäävä. Sinä et ole.

Tiedätkö miten inhottavan tunteen aiheuttaa ukko joka istuu ja tuijottaa, puhumaton zombi kyttäämässä?

Senkö pitäisi yhtäkään naista houkutella? Arvaa uudestaan. Itse ainakin väistän ja liukkaasti sittenkin.

Vierailija
566/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v maksullinen venäläinen kaunis nainen sanoi olet miehekäs komea pitkä mies. Eli ei mua paljo paina jos joku ihminen sanoo minua rumaksi. Oletko sä ruma nainen?

Tämä oli hauska! :D

Maksullinen venäläinen viisikymppinen nainen sanoo että olet miehekäs ja komea! :D

Arvaapas miksi: raha ei haise, sitä se haluaa.  Viisikymppisellä venäläisellä ei välttämättä enää ole kovin paljon kysyntää jos ei pidä hintoja alhaalla, siksi sen pitää imarrella tolloja jotka on valmiita maksamaan enemmän parista hyvin valitusta valheesta.

Olet sinä Allu todella naiivi ja lapsellinen.

Vierailija
567/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rakensit naisen varaan koko elämäsi? Nainen oli onnenlähteesi? Halusit olla hoivattavana suhteessa? Ei näin...

Vierailija
568/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tästö vain tule mitään. Olen hakenut apua. Että menee hermot. En saa apua. Lääkäriä ei kiinnosta. Lisäks oon Badoossa ilmaa naisille.

Vierailija
569/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?

Hereillä ollaan ja siksi osataankin varoa ja väistää.

Sun naama on tavallinen. Kroppa sitten: kaljamaha ja kalju. Pitkä? Mitä etua siitä on paitsi ettei tarvitse tikapuita.

Tavallinen naama, kaljamaha tai kalju ei haittaa JOS ihminen on normaali ja kiva ja sosiaalisesti pärjäävä. Sinä et ole.

Tiedätkö miten inhottavan tunteen aiheuttaa ukko joka istuu ja tuijottaa, puhumaton zombi kyttäämässä?

Senkö pitäisi yhtäkään naista houkutella? Arvaa uudestaan. Itse ainakin väistän ja liukkaasti sittenkin.

Ihan sama. Mulla silti menee hyvin. Paljon rahaa ja töitä ja kaikkee. Monet naiset on lihavia ja rumia.

Vierailija
570/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyväkäytöksinen, vuorovaikutustaitoinen ja itsestään huolta pitävä herrasmies saa naisilta positiivista huomiota vaikkei olisikaan rikas.

Mutta Allu on tuollaisen miehen vastakohta vaikka voittaisi lotossa.

Juu ihan sama. Eiköhän tää riitä. Kaikki vika on mussa joopa joo. No en ole ainut mies joka ei saa naista. Onneks mulla on rahaa ja töitä.

Vierailija
571/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tästö vain tule mitään. Olen hakenut apua. Että menee hermot. En saa apua. Lääkäriä ei kiinnosta. Lisäks oon Badoossa ilmaa naisille.

olet saanut apua

olet saanut lääkkeitä

olet saanut terapiaa

miksi aina valehtelet?

Vierailija
572/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli rakensit naisen varaan koko elämäsi? Nainen oli onnenlähteesi? Halusit olla hoivattavana suhteessa? Ei näin...

En kyllä.

Vierailija
573/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet saanut apua

olet saanut lääkkeitä

olet saanut terapiaa

miksi aina valehtelet?

Mikä sua vaivaa. En jaksa edes kirjottaa mitää

Vierailija
574/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa vähä lisää. Mussa kaikki vika. Iso kaljamaha mitä sitte. Kasvaa vaan lisää. Kaljuuntunut mitä sitte. Sekopää mitä sitte. Ei kiinnosta!!!!!

Vierailija
575/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä millään on väliä. Vihaan ihmisiä. Mitä väliä ku en saa ikinä naista en edes lihavaa.

Vierailija
576/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kyllä ylipaino ja kaljamaha on niin ei ei iso turn off. Ei kelpaa ei. Pitää olla atleettinen että kelpaa. Ristus mä en jaksa.

Vierailija
577/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko on sitte täydellisiä? Monet on aika rumia. Sanon minä!!

Vierailija
578/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en jaksa ihmisiä. Onneks mulla menee ihan hyvin.

Vierailija
579/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun mielestä lääkärinkin pitäisi etsiä sille nainen :D Ainut apu mikä kelpaa :D

Vierailija
580/870 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi etsiä mutta tarvin apua.. en jaksa tähän alkaa selittään.. hitto mitä porukkaa. ootteko ite täydellisiä hä eikö teissä ole mitään vikaa??????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi