Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Kyllä hyväkäytöksinen, vuorovaikutustaitoinen ja itsestään huolta pitävä herrasmies saa naisilta positiivista huomiota vaikkei olisikaan rikas.
Mutta Allu on tuollaisen miehen vastakohta vaikka voittaisi lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?
Hereillä ollaan ja siksi osataankin varoa ja väistää.
Sun naama on tavallinen. Kroppa sitten: kaljamaha ja kalju. Pitkä? Mitä etua siitä on paitsi ettei tarvitse tikapuita.
Tavallinen naama, kaljamaha tai kalju ei haittaa JOS ihminen on normaali ja kiva ja sosiaalisesti pärjäävä. Sinä et ole.
Tiedätkö miten inhottavan tunteen aiheuttaa ukko joka istuu ja tuijottaa, puhumaton zombi kyttäämässä?
Senkö pitäisi yhtäkään naista houkutella? Arvaa uudestaan. Itse ainakin väistän ja liukkaasti sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
50 v maksullinen venäläinen kaunis nainen sanoi olet miehekäs komea pitkä mies. Eli ei mua paljo paina jos joku ihminen sanoo minua rumaksi. Oletko sä ruma nainen?
Tämä oli hauska! :D
Maksullinen venäläinen viisikymppinen nainen sanoo että olet miehekäs ja komea! :D
Arvaapas miksi: raha ei haise, sitä se haluaa. Viisikymppisellä venäläisellä ei välttämättä enää ole kovin paljon kysyntää jos ei pidä hintoja alhaalla, siksi sen pitää imarrella tolloja jotka on valmiita maksamaan enemmän parista hyvin valitusta valheesta.
Olet sinä Allu todella naiivi ja lapsellinen.
Eli rakensit naisen varaan koko elämäsi? Nainen oli onnenlähteesi? Halusit olla hoivattavana suhteessa? Ei näin...
Juu ei tästö vain tule mitään. Olen hakenut apua. Että menee hermot. En saa apua. Lääkäriä ei kiinnosta. Lisäks oon Badoossa ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?
Hereillä ollaan ja siksi osataankin varoa ja väistää.
Sun naama on tavallinen. Kroppa sitten: kaljamaha ja kalju. Pitkä? Mitä etua siitä on paitsi ettei tarvitse tikapuita.
Tavallinen naama, kaljamaha tai kalju ei haittaa JOS ihminen on normaali ja kiva ja sosiaalisesti pärjäävä. Sinä et ole.
Tiedätkö miten inhottavan tunteen aiheuttaa ukko joka istuu ja tuijottaa, puhumaton zombi kyttäämässä?
Senkö pitäisi yhtäkään naista houkutella? Arvaa uudestaan. Itse ainakin väistän ja liukkaasti sittenkin.
Ihan sama. Mulla silti menee hyvin. Paljon rahaa ja töitä ja kaikkee. Monet naiset on lihavia ja rumia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyväkäytöksinen, vuorovaikutustaitoinen ja itsestään huolta pitävä herrasmies saa naisilta positiivista huomiota vaikkei olisikaan rikas.
Mutta Allu on tuollaisen miehen vastakohta vaikka voittaisi lotossa.
Juu ihan sama. Eiköhän tää riitä. Kaikki vika on mussa joopa joo. No en ole ainut mies joka ei saa naista. Onneks mulla on rahaa ja töitä.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tästö vain tule mitään. Olen hakenut apua. Että menee hermot. En saa apua. Lääkäriä ei kiinnosta. Lisäks oon Badoossa ilmaa naisille.
olet saanut apua
olet saanut lääkkeitä
olet saanut terapiaa
miksi aina valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Eli rakensit naisen varaan koko elämäsi? Nainen oli onnenlähteesi? Halusit olla hoivattavana suhteessa? Ei näin...
En kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet saanut apua
olet saanut lääkkeitä
olet saanut terapiaa
miksi aina valehtelet?
Mikä sua vaivaa. En jaksa edes kirjottaa mitää
Haukkukaa vähä lisää. Mussa kaikki vika. Iso kaljamaha mitä sitte. Kasvaa vaan lisää. Kaljuuntunut mitä sitte. Sekopää mitä sitte. Ei kiinnosta!!!!!
Mitä millään on väliä. Vihaan ihmisiä. Mitä väliä ku en saa ikinä naista en edes lihavaa.
Voi voi kyllä ylipaino ja kaljamaha on niin ei ei iso turn off. Ei kelpaa ei. Pitää olla atleettinen että kelpaa. Ristus mä en jaksa.
Naisetko on sitte täydellisiä? Monet on aika rumia. Sanon minä!!
Juu en jaksa ihmisiä. Onneks mulla menee ihan hyvin.
Allun mielestä lääkärinkin pitäisi etsiä sille nainen :D Ainut apu mikä kelpaa :D
Ei tarvi etsiä mutta tarvin apua.. en jaksa tähän alkaa selittään.. hitto mitä porukkaa. ootteko ite täydellisiä hä eikö teissä ole mitään vikaa??????????
Monet naiset on rumia ja lihavia. meikatkaa heittäkää roskiin ne pieruvarkkarit oksettavaa.