Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Hyvä idea. Sen verran elämä on paskaa.
Ei paljo ketää kiinnosta mun elämä
Ei nii kiinnosta sun elämä, tiedätkö miksi?
No siksi että jokaisella on omansa.
Päiväosasto vois olla hyvä ratkaisu.
Töitä vaan ja yksinäistä elämää.
Mieluiten kivuton kuolema olisi tähän hätään. Ei muuta toivoa.
Miten niin et muka ole saanu mitään apua? Saithan se lääkityksen! Mitä ne muut masentuneet ja ahdistuneet tekee? SYÖ LÄÄKKEENSÄ!
Kannattaa varmaankin ensin treenata itsensä parempaan kuntoon, ostaa ehjiä, siistejä vaatteita (ei edes tartte olla kalliita) ja hankkia joku harrastus, ettei pakkomielteisesti mieti sitä naisen saamista. Kyllä ne ihmissuhteetkin sitten toimii kun itsekin on kunnossa.
Anna elämäsi Jeesukselle niin Hän pitää sinusta huolen <3
Syön lääkkeitä. Ei ne auta mitään.
Mitä sen lääkärin olisi pitänyt tehdä? Hän kirjoitti sulle lääkettä sun vaivaan. Syö se!
Ainut toinen vaihtoehto on terapia. Se sulla oli mutta sössit sen ITSE.
No ihan sama.. ei tässä ole mitään toivoa enää.. ei jaksa enää.
On niin sekasi että sama ku heittäs veivit... ei vaan kestä.
EI oo mitää elämää.. ei ketää kiinnosta.. yksinäistä erakkoelämää. ei kellekkää naiselle kelpaa.. olen yrittänyt jokaista ja aina olen ilmaa.. ja muutenki ei oo ku yksinäistä erakko elämää. paskaa joka päivä.
Ei ketään kiinnosta tälläinen ihminen, niin antaa olla!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulle auttaa Oxamin 15mg.
Toi vois olla hyvä lääke mulle
No ei näytä ketää kiinnostavan turha tänne mitää sanoa.
Olisiko parasta, että vaatisit päästä osastolle vähäksi aikaa. Löytävät oikean lääkityksen ja terapeutti käytössä. Saisit levätä rauhassa. Ja ei se parisuhde ole aina avain onneen.
Eipä ihmisiä kiinnosta. Vois mennä hakkaamaan ulos ihmisiä.