Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
461/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tää Allu-hahmo voi olla oikea henkilö :D ei vaan voi olla, ei kukaan ole tollanen. Nää on aivan uskomattomia nämä sen ketjut ja jankutukset. En oikeasti suostu uskomaan että tämä Allu on mitään muuta kuin todella taidokkaasti räätälöity trolli.

Kyllä olen ihminen kaipaan rakkautta pusuja kosketuksia ja seksiä. Tule vaikka kattomaan Vantaalle?

Vierailija
462/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyttään vaan naisia ku en saa omaa naista. Kai minusta on tullut epätoivonen ja olen käynyt maksullisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vahva Ketipinor kuuri.

Vierailija
464/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tää Allu-hahmo voi olla oikea henkilö :D ei vaan voi olla, ei kukaan ole tollanen. Nää on aivan uskomattomia nämä sen ketjut ja jankutukset. En oikeasti suostu uskomaan että tämä Allu on mitään muuta kuin todella taidokkaasti räätälöity trolli.

Oliko muka yllätys? Ei edes taitava trolli.

Vierailija
465/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain hämmästyttävällä tavalla olit muotoillut otsikkosi niin, että se toi mulle helpotuksen omaan oloon. En osaa selittää, mutta kiitos. Siis toi otsikko puhutteli jotenkin niin että piristyin hetkeksi omasta masennuksestani.

Vierailija
466/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön risperidon 2 mg.

Vierailija
467/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on masentunut 2 kesä jo ja ei mitään sutinaa. Rahaa on ja töitä mutta kaipaan naista ja kosketuksia. Olen sekasin

Vierailija
468/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 naisenkaa meni ihan pipariksi ja 1 pilasin.. no tää on kosto. En kelpaa enää.

Vierailija
469/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut miehette jaksatte ku ette saa naista koskea ja seksiä????

Vierailija
470/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön risperidon 2 mg.

Huhhuh, olet siis joko käytöshäiriöinen tai skitsofreenikko.

Vierailija
471/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytäny treffiseuraa ja päässyt kunnolla juttelemaan naisten kanssa olemalla kunnioittava, kiinnostunut naisten asioista ja yleisesti ottaen ystävällinen. Suosittelen sullekin samaa

M25

Vierailija
472/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida masennuksesi ja muut mielenterveysongelmasi ensin kuntoon. Sitten vasta voit ajatella parisuhdetta. Nyt nainen saisi sinusta vain riippakiven kantaakseen.

Vierailija
473/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisille kiva kehun kauniiksi ehdotan treffejä. Ne vastaa käy. Mutta mitä teen väärin? Miten tää on tälllästä? Yritän jutella mutta naiset ei vastaa tai ilmottaa en ole kiinnostunu. Mutta minä olen kiinnostunut. Mitä teen väärin?

Vierailija
474/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida masennuksesi ja muut mielenterveysongelmasi ensin kuntoon. Sitten vasta voit ajatella parisuhdetta. Nyt nainen saisi sinusta vain riippakiven kantaakseen.

Masennus parantuisi ja saisin iloa elämääni jos löytäisin parisuhteen. Tuntuu todella pahalta.

Vierailija
475/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seksin perässä. Olen jo 37v tämä ei ole normaalia. Nirso en ole jos minulle kelpaa isolla kaljamahalla oleva perus nätti nainen. Kai huono tuuri jatkuu elämässä. Rangaistaanko minua?

Vierailija
476/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huolia omenamahalla varustetun yksinkertaisen naisen. En tajus mistä hitosta niitä löytää? Yritän vaan 10 kertaa paremmassa asemassa olevia kauniita naisia joilla on rahaa. Eikä ole pilannut asioita ja ottanut velkaa niinku minä.

Vierailija
477/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skitsoidi introvertti mies ja en kaipaile kumppania Olen sattumoisin ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo 9 vuotta. - Masennuksen vuoksi .  Onnellisuus tulee sisältäpäin ei toisten ihmisten kautta. Masentunut voi olla niin kauan kuin sitä tarvitsee olevansa. Sisäisestä tasapainosta kun lähtee liikkeelle niin ei tee mitään väärin.

Vierailija
478/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tämä Pk-seutu uranaisia vaativia koulutettuja naisia täynnä. En minä koskaan kelpaa. Missä niitä tavallisia on jotka on köyhiä ja veloissa olevia kouluttamattomia naisia on??

Vierailija
479/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa naiset sanoo olen söpö ja tavallisen komea mies. Mitä hittoa. Miksei voi ehdottaa treffejä ja haluta nähdä??

Vierailija
480/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin hitto ärsyttää en halua olla sinkku. Haen apua ja maksan näihin ongelmiin todellaki!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän