Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin huolia omenamahalla varustetun yksinkertaisen naisen. En tajus mistä hitosta niitä löytää? Yritän vaan 10 kertaa paremmassa asemassa olevia kauniita naisia joilla on rahaa. Eikä ole pilannut asioita ja ottanut velkaa niinku minä.
Että ihan "voin huolia"? Tässä on yksi syy miksi naiset eivät halua seuraasi.
Juu juu vikaa mussa. 3 v jo kuunnellu tätä.
Juu juu aina vikaa Allussa aina. Mies ollu kauan töissä. Urheilee. Juo vähempi. Ei ei naiset juoksee karkuun enkä saa koskea ja läheisyyttä. Pitäkää tunkkinne en jaksa.
Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu aina vikaa Allussa aina. Mies ollu kauan töissä. Urheilee. Juo vähempi. Ei ei naiset juoksee karkuun enkä saa koskea ja läheisyyttä. Pitäkää tunkkinne en jaksa.
Lopeta tuo valitus. Pidät naisia vain esineenä, luuletko että kukaan haluaa olla vain joku hyödyke?
Alkaa pää hajoamaan ku ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen massikeisari kyllä saa olla, jos 50 tuhatta BMW:tä omistaa🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo valitus. Pidät naisia vain esineenä, luuletko että kukaan haluaa olla vain joku hyödyke?
En pidä. Vaan ihmisenä joka kaipaa läheisyyttä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen massikeisari kyllä saa olla, jos 50 tuhatta BMW:tä omistaa🤪
Miten näillä hienoilla naisilla hki varaa 20-30 tuhatta bmw? Mä oon 37 ja ajan 2000 autolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa naiset sanoo olen söpö ja tavallisen komea mies. Mitä hittoa. Miksei voi ehdottaa treffejä ja haluta nähdä??
Mikset kysy niiltä naisilta jotka noin on sanonut? Ehkä ne oli vaan kohteliaita, pelkäsivät että käyt päälle.
Ei mulla ole velaksi rahaa ottaa hienoa bmw.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa naiset sanoo olen söpö ja tavallisen komea mies. Mitä hittoa. Miksei voi ehdottaa treffejä ja haluta nähdä??
Mikset kysy niiltä naisilta jotka noin on sanonut? Ehkä ne oli vaan kohteliaita, pelkäsivät että käyt päälle.
Joo no ei tässä ole mitää järkeä. Ei ne naiset ole kiinnostuneita.
Onko tää palstalla ruikuttaminen parantanu sun oloa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö Allu mitä tarkoittaa kohteliaisuudet toiselle ihmiselle? Ne ovat mukavia, kivoja sanoja toisesta, mutta ne eivät tarkoita treffejä, kohteliaisuuden sanominen ei velvoita sanojaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää palstalla ruikuttaminen parantanu sun oloa?
Pakko olla joku alzheimer ja muisti pyyhkiytyy unien aikana, koska sama ralli alkaa joka jumalan päivä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pää hajoamaan ku ei saa naista.
Miten niin alkaa? Oot ollu sekasin päästäs jo pidemmän aikaa.
Oon pettynyt itseeni ku en kelpaa naisille
Eikö olis jo tän illan itsarikortin aika?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olis jo tän illan itsarikortin aika?
Alkaa olla jo raiskausuhkailujen aika. Oot Allu aikataulusta jäljessä.
Että ihan "voin huolia"? Tässä on yksi syy miksi naiset eivät halua seuraasi.