Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
441/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNTUU TODELLA TODELLA PAHALTA KUN EI KETÄÄ KIINNOSTU. oLIS KIVA OTTAA KÄDESTÄ KIINNI NAISTA.

Vierailija
442/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin olin Hki äitini kanssa, niin tuli taas vastaan näitä koulutettuja missejä kalliit laukuat. tommosta se on, ite niin tavis ja kouluttamaton. Ei mitää saumaa saada tollaista naista, pahalta se tuntuu.

Sä haluat niitä koulutettuja, laukullisia missejä. Olet pinnallinen.

Tietenkin tuntuu pahalta, jos ei saa naista. Niin meistä kaikista muistakin.

haluan naisen jolla mahaa tai muotoja. muodokas.. ihan nätti omaa silmääni mä en vaa riitä ja kelpaa vaikka mulle menee paljo paremmin ku koskaan ennen. mitä ihmettä tää on joku karma.. olen vielä kivan näkönen pitkä mies.

MINULLAKI ON YLIPAINOA JA KALJAMAHA. ei ne missit koulutetut kiinnostu kaljahamaisesta velkaantuneesta miehestä.. rahaa pitäs olla tuhansia ja säästös ainaski 2000 €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hiljasta tääläki ihmiset on outoja.

Tämä on keskustelupalsta. Et osaa keskutella. Mene jonnekin chattiin. Siellä sulle vastataan reaaliaikaisesti.

Ei naiset mulle kirjota sielä eikä vastaa.

Chatissa sulle jutellaan, jos juttelet muille ja olet ystävällinen. Ja jos naiset ei puhu sulle, voit puhua miesten kanssa.

Äläkä ala heti kuiskimaan. Se on ärsyttävää.

Vierailija
444/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin olin Hki äitini kanssa, niin tuli taas vastaan näitä koulutettuja missejä kalliit laukuat. tommosta se on, ite niin tavis ja kouluttamaton. Ei mitää saumaa saada tollaista naista, pahalta se tuntuu.

Sä haluat niitä koulutettuja, laukullisia missejä. Olet pinnallinen.

Tietenkin tuntuu pahalta, jos ei saa naista. Niin meistä kaikista muistakin.

haluan naisen jolla mahaa tai muotoja. muodokas.. ihan nätti omaa silmääni mä en vaa riitä ja kelpaa vaikka mulle menee paljo paremmin ku koskaan ennen. mitä ihmettä tää on joku karma.. olen vielä kivan näkönen pitkä mies.

MINULLAKI ON YLIPAINOA JA KALJAMAHA. ei ne missit koulutetut kiinnostu kaljahamaisesta velkaantuneesta miehestä.. rahaa pitäs olla tuhansia ja säästös ainaski 2000 €

Ja taas sulla on mielessä ne koulutetut missit!! Miksi valehtelet, ettet halua sellaisia?

Vierailija
445/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta, missit on harvoin koulutettuja. he pärjäävät ulkonäöllään.

Vierailija
446/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään.

Vaikka tämä tyyppi on erittäin rasittava ja jopa raivostuttava niin silti minä kyllä säälin sitä.

Mies on pian 40 mutta vaikuttaa lapselta. eihän tuo varmaan itse edes tajua, voiko tuolta vaatia mitään?

Miksi ei hakeudu jonnekin mistä löytää saman kaltaisia, kai niitä nyt jotain keskustelupalstoja aj muita heillekin on?

Vierailija
447/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä löydän heikkolahjaisen naisen.. en mistään?

Vierailija
448/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin mistä löydän?

Vierailija
449/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku yhdistys tai sopetutumisvalmennuskurssi asseille tai vastaaville. Mene vaikka klubitalolle (siis se mielenterveystalo).

Vierailija
450/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku yhdistys tai sopetutumisvalmennuskurssi asseille tai vastaaville. Mene vaikka klubitalolle (siis se mielenterveystalo).

Näissä ketjuissa on joskus ollut joku linkki semmosille sivuille, mutten nyt muista enää että mikä ja missä ketjussa.

Vierailija
451/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se siitä tinder naisesta hän tavis pyöree ja ilmotti että etsitään eri juttuja. No harrastan liikuntaa ja käyn töissä. En kelpaa naisille.

Vierailija
452/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ku ne mistä minä kiinnostun ei kiinnostu musta.

Vierailija
453/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos ostaa vaatteita käy töissä . Naiset niin vastivia ettei mikään riitä.

Vierailija
454/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä ains yksin ja käydä maksullisissa tavalliset mua lihavemmat naiset antaa jatkuvasti pakkeja tai ilmottaa et kiinnosta tai etitään eri juttuja ei ole yhteistä.

Vierailija
455/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kelpasin lihaville naisille työttömänä. Enää en kelpaa ja rahaa on.

Vierailija
456/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan todellakaan ymmärrä naisia.

Vierailija
457/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kelpasin lihaville naisille työttömänä. Enää en kelpaa ja rahaa on.

Tämän jatkuva sanominen tekee jo itsestäni jankkaajan, mutta ei se miehen työ tai tahaton työttömyys, vatsa tai kaljuuskaan ole syynä parisuhteettomuudelle. Sen sijaan tuo uhkaava käyttäytyminen, r a s i t t a v a jankkaaminen ja pelottava tuijottelu on oikein selkeä syy naisten karttamiselle.

Vierailija
458/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai oon rupsahtanut ja musta tullut lihava ku en kelpaa.

Vierailija
459/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea fiksu hoitanu asiansa vuosia vakityö oleva mies aina kelpaa.

Vierailija
460/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tää Allu-hahmo voi olla oikea henkilö :D ei vaan voi olla, ei kukaan ole tollanen. Nää on aivan uskomattomia nämä sen ketjut ja jankutukset. En oikeasti suostu uskomaan että tämä Allu on mitään muuta kuin todella taidokkaasti räätälöity trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä