Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita kiinnosta tavallinen amis kouluttamaton kaljamaha.. hoikkia naisia tommosta se on... ei oo rahaa eikä mitää hienoa autoa.. sun muuta en jaksa tollasia naisia.
Aikaisemmin olet sanonut, etteivät hoikat naiset ole makuusi. Miksi siis sinua liikuttattaa, ovatko he kiinnostuneet sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita kiinnosta tavallinen amis kouluttamaton kaljamaha.. hoikkia naisia tommosta se on... ei oo rahaa eikä mitää hienoa autoa.. sun muuta en jaksa tollasia naisia.
Aikaisemmin olet sanonut, etteivät hoikat naiset ole makuusi. Miksi siis sinua liikuttattaa, ovatko he kiinnostuneet sinusta?
Ei ole, mutta eivät ne tavis pullukatkaa ole musta kiinnostunut ja tuntuu tosi pahalta koska mulla menee hyvin ja sekää ei auta.
Nytki on yli 1000 €rahaa ja ai että ostin uudet housut ja siistin paidan ja hyvin menee. Mutta ei ei olen ilmaa edelleen naisille.. mikää ei riitä.. pitäs olla komeampi naama ja hoikempi.
Pitäkööt tunkkinsa kun ei kelpaa. Ihan sama.
Ei se auta ku väkipakolla jatkaa tätä sinkkuutta ei tälle nyt vaan voi mitään.
Joo o en ole trolli olen ihan ihminen. Mutta joo en nyt jaksa enää mitähän sitä tänää tekisi.
Ihmeen hiljasta tääläki ihmiset on outoja.
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin olin Hki äitini kanssa, niin tuli taas vastaan näitä koulutettuja missejä kalliit laukuat. tommosta se on, ite niin tavis ja kouluttamaton. Ei mitää saumaa saada tollaista naista, pahalta se tuntuu.
Sä haluat niitä koulutettuja, laukullisia missejä. Olet pinnallinen.
Tietenkin tuntuu pahalta, jos ei saa naista. Niin meistä kaikista muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Allu valehtelee. Niitä noikkia se haluaa ja on menossa kourimaan.
On ehkä tajunnut ettei tasonsa riitä, ja väittää haluavansa pullukoita.
En halua-. mieluiten amis kouluttamaton duunari. Mutta en vain kelpaa heille koska olen itse lihava kaljuuntunut velkaantunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkää riitä taso koska olen velkaantunut köyhä vanha romu auto. ja palkka huono. enkä ole koulutettu.. mulle kelpais samanlainen nainen omenahamalla.
Täällä on hiljaista, koska sulla ei ole mitään uutta sanottavaa. Olet ruikuttanut tuota samaa jo vuosia.
Ja hekin, jotka sua empaattisesti yrittävät auttaa sua, sä ohitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kouri naisia ja koske väkisin. Mitä ihmettä te meinaatte?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hiljaista, koska sulla ei ole mitään uutta sanottavaa. Olet ruikuttanut tuota samaa jo vuosia.
Ja hekin, jotka sua empaattisesti yrittävät auttaa sua, sä ohitat.
Ehkä olen asperger autismin kirjo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Et osaa keskutella. Mene jonnekin chattiin. Siellä sulle vastataan reaaliaikaisesti.
No ruikutan netissä mutta töissä olen erilainen ja osaan jutella ja naisille myös juttelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Et osaa keskutella. Mene jonnekin chattiin. Siellä sulle vastataan reaaliaikaisesti.
Ei naiset mulle kirjota sielä eikä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin olin Hki äitini kanssa, niin tuli taas vastaan näitä koulutettuja missejä kalliit laukuat. tommosta se on, ite niin tavis ja kouluttamaton. Ei mitää saumaa saada tollaista naista, pahalta se tuntuu.
Sä haluat niitä koulutettuja, laukullisia missejä. Olet pinnallinen.
Tietenkin tuntuu pahalta, jos ei saa naista. Niin meistä kaikista muistakin.
haluan naisen jolla mahaa tai muotoja. muodokas.. ihan nätti omaa silmääni mä en vaa riitä ja kelpaa vaikka mulle menee paljo paremmin ku koskaan ennen. mitä ihmettä tää on joku karma.. olen vielä kivan näkönen pitkä mies.