PAS luonnolliseen kiertoon
Mitä käytännössä tarkoittaa? Käydäänkö ultrassa alkukierrosta? Tikutetaanko ovis? Milloin siirto tehdään? Voiko viikonloput sekoittaa siirron aikataulua jos ovistesti olisi perjantaina plussaa?
Paljon kysymyksiä :-) Toivottavasti joku jaksaa vastata tietämättömälle
Kommentit (126)
Testasin tänään uudestaan ja nyt ei testissä näkynyt enää mitään. Mutta ei ole menkatkaan vielä alkaneet. Hyvä kuitenkin, että hcg näyttää laskevan. Kohdunulkoisessa arvo kaiketi nousee vähitellen? Huomenna sitten viisaampi, kun käyn vielä veritestissä.
Jatkoa miettinyt myös, meillä yhdessä oljessa vielä kaksi alkiota eli vähiin käy. Ivf on sitten taas edessä... huoh...
Muille tsempityksiä! Triina, mulla tuli tuhrua ja jonkin verran vuotoakin keväisessä plussakierrossa. Eli ei välttämättä tarkoita huonoa. Tsemppiä!
tänään kaikki oli ok, nyt taas ovulaatiota tikutetaan.
Ensi viikko on tosi huono siirron kannalta, kun on tuo pyhä joka voi sekoittaa pakkaa. Määkin olen jo vähän luovuttanut tän passin suhteen, koska viimeksi oli jo 7 soluinen eikä mitään.....
Helmikuussa tähdätään kokonaan uuteen IVF hoitoon ja toivotaan parasta tuoresiirrosta, mistä tyttö sai alkunsa...
Hienoa Mi@, että olet uudessa yrityksessä. Vaikka minulla on kyllä vähän sama tunteet kuin sinulla, jos ei paremmalla alkiolla onnistunut, niin miten sitten huonommalla.
Eli testasin puhtaan negan ja ruskean tuhrun lisäksi on ekan kerran tänään pikkasen vaaleanpunaistakin, eli menkat on ihan nurkan takana, luget on vaan jarrutellu niitä. Mutta toisaalta tiesin jo tuloksen, eli ei ollut hirveä pettymys. Aion kyllä mennä huomenna verikokeeseen ihan sen takia, että ruskea tuhru on palauttanut mieleen kohdunulkoiset ja haluan varmistaa, että hcg on varmasti alle 1.
Minä aion seuraavan kierron pitää taukoa, kun joulut ja muut kuitenkin sotkevat homman, mutta sitten heti tammikuussa olisi tarkoitus yrittää vikaa PASia. Ja jos ei se onnistu, niin sitten alan vain keskittyä nauttimaan siitä mitä minulla jo on, juteltiin jo siitä miehen kanssa lomalla. Se muuten sattui hyvään saumaan, pääsi jotenkin jaloilleen tästä masennuksesta ja oli muutenkin hauskaa.
Kuinkas Siili, oliko HCG laskenut? Mikäs on henkinen vointi? Tuo, mitä olet käynyt läpi on kyllä tosi rankkaa.
Dellia, olet varmaan testannut jo? Miltäs tulos näyttää? Pidän sinulle peukkuja! Ja kiitos ihanista tsempityksistä!
Pitäisiköhän aloittaa joku uusi pino nyt kun minä ja Delliakin ollaan lppusuoralla, toivottavasti Dellia tosin paremmin uutisin?
Palaillaan asiaan!
Triina pp13 tai kp1
Triina, pahoittelut ja lohtuhalit negasta :( Hcg on varmasti hyvä käydä tarkistuttamassa. Perjantaina olin itse testissä ja arvo oli vähän laskenut, onneksi. Ehdin jo säikähtää kohdunulkoista.. Menkatkin alkoi eilen. Meilläkin on tämä kierto taukoa ja sitten on viimeisen passin aika tammikuussa. Sitten on pakkanen tyhjä tältä erää. Eli mennään Triina aika samoissa.
Mitä kuuluu Dellialle? Entä Mi@lle?
Mulle sopii, että tehdään uusi pino. Mikäs sille laitetaan nimeksi?
Että se sivu on nyt käännetty ja katse eteenpäin. Oletko Dellia sinä käynyt verikokeessa?
Meillä taitaa Siili olla sitten aika sama aikataulu vikaan PASiin, kunhan nyt eka näkee miten kierto menee joulukuussa, kun luget vähän sitä lykkäsi. Milloin sinä odottelet seuraavia menkkoja, minä tuossa joskus vuodenvaihteessa?
Mi@, miten sinulla etenee? Toivottavasti nyt olisi vähän parempi tulos tästä siirrosta ja pyhät ei sotke aikatauluja!
Ehdottakaapas uutta listanimeä, taitaa tämä paisua jo turhan pitkäksi!
Triina
ja soitin jo klinikallekin, että kannattako noita lugeja enää jatkaa. Olivat sitä mieltä, että ehdottomasti jatkan siihen asti kun runsas vuoto alkaa, ja jos näin, niin sitten ei tarvi jatkaa. Ja plussa ei kuulemma edes voi vielä näkyä testissä. Mutta odotellaan, toista kertaa en enää vaivaudu testaamaan, ja vuodosta riippuu viitsinkö mennä verikokeeseen maanantaina. Seuraavaa hoitoakin jo suunnittelin, eli pidetään joulu taukoa kun on reissu lämpimään tiedossa välipäivinä ja sitten siitä tammikuun ekoista menkoista jatketaan. Vaikka ei näillä meidän rupusilla 2 soluisilla varmaankaan onnistu, kun nelisoluinenkin näyttää tältä. Se olisi sitten viimeinen yritys, sitten menee pillit pussiin ja yritän nauttia nykyhetkestä.
Toivon Dellia todellakin, että sinulla olisi parempia uutisia, katson jos pääsen kurkkimaan reissun aikana, muussa tapauksessa sitten sunnuntaina. Onneksi yrjötautikin meidän huushollissa näytti yhden yön jutulta, että päästään pikkulomasta nauttimaan. Luulin että olisin masentuneempi, mutta jotenkin olo on parempi, sillä minulla oli aivan kauhea päänsärky ja selkäsärky eilen ja muutenkin olin ihan räjähdyspisteessä (kuten aina ennen menkkoja). Ja onneksi on tämä ihana 1v. pikkumussukka jota saa helliä oikein olan takaa, on oikea päivänsäde.
Tsemppiä kaikille!