hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!
Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!
Kommentit (126)
Kaasupullojen ulkonäöstä joku kyseli, eipä niissä meidän mielestä ollut mitään tarroja, ihan sellaiset harmaat kulunet pullot oli. En ole vielä käyny kotona niihin tutustumassa sen lähemmin. Mulla on edelleen fyysisiä oireita, kurkku on ihan hirveän kipeä, päätä särkee ja silmiä samoten. mut ei niin pahasti enää. Mietin vielä lääkäriin menoa, ei oireet ole niin suuret että tarvisin mitään hoitoa kai. Äiti jutteli tutun sairaanhoitajan kanssa. ap
Tuossa aikaisemmin arveltiin, että miehesi olisi tahallaan jättänyt vuotamaan. Mitä olet tuosta mieltä?
meillä on ero vireillä :( Eipä tuo ole puhelimeenkaan vastannut vaikka olen melkein tauotta yrittänyt soittaa sille sieltä puoliltaöin :(
ap
Olisin kyllä oikeesti tosi huolissani :( nimittäin tästä miehestä!!!! En kyllä uskaltaisi jäädä enää samaan taloon tuollaisen ihmisen kanssa. Ja mitä se voi tehdä lapsillekkin :( Kaikki on mahdollista!
me asutaan osittain asumuserossa. Meillä on 5-vuotias poika ei enempää lapsia. Mies ei ole mitenkään väkivaltainen mutta ollut viime aikoina vähän sellainen ettei siihen saa kontaktia. Voi johtua siitäkin kun mies jäi työttämäks. nt en ehdin enempää palailen taas illalla. ap
Paljonko saat erossa itsellesi, entäs mitä mies saisi vakuutuksesta jos kuolisit tapaturmaisesti? Kamala ajatus varmasti :/
Eli onhan noita hulluja liikkeellä. Tiedä vaikka olisi ap:nkin mies yksi niistä.
Kerrotko ap kuulumisia... Vai onko ap:n mies päässyt tavoitteeseensa..? Hrrrrrrrrrrrrrrrr...
Kerrankin voi sanoa, että av:sta on hyötyä kun joku keksi epäillä kaasua ;) Vaikka jotkut sinua pelottelikin..
minulla ja pojalle jää talo. Eipä meillä muuta omaisuutta olekaan. Miehellä ei mene kovin lujaa, vaikka uusi muijahan sillä ilmeisesti on vaikkei sitä ole möntänyt. Aika hyvin mielikuvitus teillä laukkaa, alkoi minuakin vähän mietitttämään kieltämättä. Vaikea kuitenkaan uskoa miehest että yrittäisi mua " tappaa" , heh..
Ei vastaa puhelimeen, anoppi laittoi viestiä että oli tuonut pojan sinne. Siis siellä samalla suunnalla on anoppila. Mies kai siis juomassa. Soittelen pojalle jahka tulee ulkoa. Olen kahteentoista asti töissä ja sieltä suoraan äidin luo, en halua mennä enää yksin kotiin, jäi kammo siitä eilisestä. Mä ihan oikeasti olin kuulevinani niitä askelia. Nolottaa näin jälkeenpäin...ap
sisään?
Kamalaa, mutta mistäs sitä tietää... Nyt kerrot äidillesi, mitä me täällä epäillään ja pohditte yhdessä voisiko tämä olla mahdollista! :)
tää oli aika jännäri kun livenä seurasin :))
Kannattaa se asunto tuulettaa todella hyvin, eikä olisi pahitteeksi jos arvot mittaisi joku ammattilainen, ettei uutta vahinkoa pääse tapahtumaan... Oli hyvä, että olit hereillä, koska jos olisit nukkunut, tilanne voisi olla ihan toinen..
Nestekaasupullot ovat myös " tanakampia" kuin muut kaasupullot.
mun veli on käynyt siellä tänään tuulettamassa. Miehen sai kiinni, yksin pulloista. Säilyttää kuulemma kaverille niitä eikä tiedä mitä niissä on. Sanoin että saaa kaveri hakea ne heti pihalta pois.
Mun olo on ihan ok. Ei mitään oireita paitsi silmän " takaa" on kipeä. ap
Se selittäisi, että pullo on jäänyt vuotamaan. Mutta jos ei myönnä käsitelleensä, tuntuu kyllä oudolta. Ei kai ne nyt itsestään yhtäkkiä ala vuotamaan.
jänskättää tietää mitä ap:lle kuuluu!?