Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!

Vierailija
09.10.2006 |

Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö muualta ulos talosta, onko sulla autoa? Ulos sieltä pitäisi mennä sen hajun takia, ottamatta kantaa siihen mistä se voi johtua. Pääsetkö ulos muualta kuin alakerrasta?

Vierailija
42/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui hitto että osasikin pelottaa. ja siis pelottaa mua vieläkin mutta eipä kukaan täänne lyläkertaan pääse kun pnin pojan jäkismailan " ansaksi" portaiden yläpäähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmissä on kokoajan tuntunu oudolta. eipä muuta oi sanoa, on vähän sellainen olo kuin olis juonu pari laisa viiniä. ap

Vierailija
44/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haiseeko esimerkiksi käryäville johdoille? Kannattaa ihan oikeasti käydä katsomassa, ettei siellä käryä vaikka pakastimen johdot tai vastaavat... Nyt unohda se pelko ja ajattele niin päin, että sinun pitää pelastaa koti ;) Ja ole rohkeana ;)

Vierailija
45/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hui hitto että osasikin pelottaa. ja siis pelottaa mua vieläkin mutta eipä kukaan täänne lyläkertaan pääse kun pnin pojan jäkismailan " ansaksi" portaiden yläpäähän...

Luuletko ihan oikeasti, että joku siihen mailaan kompuroisi :DDD

Vierailija
46/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

silmissä on kokoajan tuntunu oudolta. eipä muuta oi sanoa, on vähän sellainen olo kuin olis juonu pari laisa viiniä. ap

Vierailija
47/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dhdghfghfghftghgdhg

Vierailija
48/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yksi mieskin vaimonsa silmien edessä eikä edes kovin pitkä aika sitten. Eli kyllä näitä juttuja vain piisaa. Mutta tää taitaa olla eka, joka raportoidaan suorana vauvapalstalle. ;DD

En siis ole uskonut koko juttua sekuntiakaan.

Vierailija
49/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se yksi mieskin vaimonsa silmien edessä eikä edes kovin pitkä aika sitten. Eli kyllä näitä juttuja vain piisaa. Mutta tää taitaa olla eka, joka raportoidaan suorana vauvapalstalle. ;DD

En siis ole uskonut koko juttua sekuntiakaan.

Vierailija
50/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

58

Vierailija
51/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas muutkin jotain juttuja ettei käy aika pitkäksi ap:n äitiä odotellessa;)

Vierailija
52/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen monta viestiä tähän kirjoittanut... :DD

Mutta nyt tosissaan lähden nukkumaan. Luen huomenna kauppareissulla lööpeistä, mitä ap:lle on tapahtunut... :D

58

Vierailija
53/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku juoksee ulkona kun ikkunasta katson :O ap.

Vierailija
54/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelin tänne aikanaan samankaltaisesta asiasta ja totta oli. Jollekin piti vaan " puhua" ja netti oli kätevästi auki....

Vierailija
55/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällainen rintamamiestalo. äitin pitäis olla täällä ihan puolen tunnin sisään joten mä tarkistelen sitten sen kanssa paikat. pitää pudottaa sille avain vaan ikkunasta kun ei pääse muuten sisälle . ap

Vierailija
56/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei oikeesti jos ette " usko" minua niin miksi sitten kirjoitatte tänne???? Ettekö ole itse koskaan pelänny yksin kotona??? Vittu rohkeita ootte. ap

Vierailija
57/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just istuin tässä koneella ja tuli sellainen pelottava fiilis, mikä aina välillä tulee. Sitten alkoi yht' äkkiä takaa kuulumaan sellaista outoa säksätystä. Säikähdin ihan sikana, kun luulin, että vauva tekee sitä ääntä jotenkin (karmaiseva ajatus, että vauva olisi jotenkin pelottava) :O

Mutta poika vain heilutteli jalkojaan pinnasänkyä vasten.

:D

Soitin miehelle, että tulisi äkkiä kotiin, mutta sillä on puhelin kiinni :O, kun lähti 2h sitten hakemaan kahvia vanhemmiltaan 5min päästä. Hehe joojoo, akku loppunut ja jäi suustaan kiinni tiedän. :)

Tsemppiä ap ;)

Nyt mullakin on ihan karmiva olo.

Vierailija
59/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on tällainen rintamamiestalo. äitin pitäis olla täällä ihan puolen tunnin sisään joten mä tarkistelen sitten sen kanssa paikat. pitää pudottaa sille avain vaan ikkunasta kun ei pääse muuten sisälle . ap

kuinkas sulla on avaimet siellä yläkerran makkarissa ? ja mistä tiedät että ulko-ovi on lukossa ?

Vierailija
60/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme