hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!
Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!
Kommentit (126)
ja lähden OLETUKSESTA ETTÄ ULKO-OVI ON LUKOSSA. ap
Pelkään tosissani jos joudun olemaan yksin yötä kotona!
Vieläkö niitä ääniä kuuluu?
Mitä äitisi sanoi puhelimessa?
Saako makkarin oven lukittua?
tuskin se koko aikaa alakerrassa alkaa olemaan.
siis oikeasti ystävällisesti kyselen, etteivät jotkin kaasut olisi sotkeneet aivojasi. Kirjoitusvirheitä on sinulla aika paljon..
Tää lässähtää jos kohta ei tapahdu jotain. Puol tuntia enää aikaa.
äitini tuntee minut ja tietää miten säikky oon joten eipä tuo sanonut muuta kuin että tulee. mä oon pönkänny piirongin tohon oven eteen ei kai se mitää auta mutta onpahan siinä. ap
mutta kun oon niin kiihtynessä mielentilassa etten jsaksa oikolukea, siis anteeksi mahd. virheet. ap
päälle jäänyt kahvinkeitin tms) voi pitää ihmeellistä ääntä kun on täysi hiljaisuus talossa, pimeää ja vilkas mielikuvitus. Itseä alkaa aina jännittämään kun menen yksin (vauvan kanssa) nukkumaan. Pelottaa että takaovesta tulee joku sisään.
Ja voitte kuvitella että kaiken moisia kolinoita ja naksahduksia kuuluu kun on ihan hiljaista. Esim. juuri sammutetun tv:n muovikuoret jäähtyessään naksuu jne. Ja minä säikyn. Joka ilta kun menen yksin nukkumaan.
Ei tähän yksinäisyyteen totu vuodessakaan. Kun on toinen aikuinen lähellä, noita tavallisia ääniä ei kuule kun niitä ei tarvitse kuunnella. Kun on yksin ja jännittää, silloin kuuntelee kaikki naksahdukset ja tavallisistakin äänistä tulee pelottavia kun ei tiedä äänen lähdettä.
Toivottavasti äiti tulee pian. Itse en voisi asua maaseudulla tässä elämäntilanteessa yksin. Kerrostalo on ainoa turvallisen tuntuinen paikka... vaikka siinäkin on tuo ovi jonka takaa joku voi tulla...
arvaa huvittaako hankkia hullun mainetta täällä pikkuklässä soittelemalla kttiä hätiin ihan turhaan! ja kun ekrran äiti aikoi tulla niin se jo autta mua paniikissani. ap
ap on jo pukannut sitä piironkia kahteen otteeseen eestaas kun kävi portaissa ja laittamassa mailan sinne :D ketään ei siltikään ole vielä näkynyt tai kuulunut :DDD
Ap:n äiti soittaa, ettei voikaan tulla, kun koira on vetänyt hänet kumoon ja lonkka on murtunut. Kuinka ollakaan, kun ambulanssi saapuu paikalle, ap:n talosta ulos hiippaillut murtovarasmurhaajaraiskaaja nuijii ampparin miehet ja varastaa ambulanssin, jossa ap:n äiti makaa koirineen. Koirat tuupertui, kun jäivät ap:n äidin alle, tämän kaatuessa. VArkaat päättävät korjata kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja vaatia ap:n äidistä lunnaita, joiden maksamisesta ap:n mies kieltäytyy, on vain onnellinen, kun saa anopista hetken rauhan. Ap vaeltelee pilkkopimeässä talossaan keskellä ulkona raivoavaa syysmyrskyä puhelimen akku loppuneena. Ap:n miehellä onkin toinen nainen 600km:n päässä ja hän päättää jäädä tämän luokse. Hyvittelyksi ap:lle hän maksaa tulevan ex-anoppinsa lunnaat, anoppi vapautuu ja juoksee ap:n luokse. Ap on kuitenkin jo iskenyt itselleen seuraa eikä pelkää enää, kun ympärillä pyörii kolme karvaista urosta -äitinsä koirat. Eikä aikaakaan, kun ap on raskaana, isävaihtoehtoja onneksi riittää, vaikkei isästä varmuutta olekaan. Pitkätukkaisena vauva varmasti syntyy, kun ap:n äidit on jokainen pitkäkarvaista rotua. Tällä välin ap:n äiti on jo ehtinyt rakastua yhteen sieppaajista ja muuttaa ulkomaille, ap yh:na aloittaa kiihkeän lomaromanssin toisen sieppaajan kanssa, kolmas pyöriin koko ajan samassa porukassa ja pian paljastuu, että kyseessä onkin nainen, johon ap rakastuu tulisesti. Heille syntyy 6 koiran pentue, jota kaikki kehuvat isänsä näköisiksi, vaikka sieppaaja ei ennättänyt koirista nähdä vilaustakaan. Kaljuna miehenä hän kuitenkin on vain tyytyväinen, kun sai niiiiiin pitkätukkaisen pojan. Tällä välin appi on kyllästynyt odottamaan anoppia kotiin ja ottanyt filippiiniläisen 16-vuotiaan vaimon ja koko ajan se varas vain polttaa jotain ja hiissaa tavaroita ja rosmoaa ja pelottelee ap:tä, joka on edelleen vaeltelemassa pilkkopimeässä talossaan keskellä ulkona raivoavaa syysmyrskyä puhelimen akku loppuneena. Tällä välin ap:n lähikauppias on tehnyt ratkaisevan virheen ja korottanut tarjouslaunataimakkaran hintaa...
eipä tuota pironkia ole hankala siirtää kun ei paljoa mitään paina ja on puolityhjä. Liukuu vaikka hdellä kädellä paikalleen! ap
antakaapa sitten olla, äiti soitti että on täällä.
äippä kusettamaan koiria ja tulemaan heti mut ei viel kuulu :D Matkaakin kun on hurjat 11 km
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Nuori nainen oli yksin kotonaan maanantai-iltana. Hän oli erään internetin keskustelupalstan mukaan kuullut ääniä kaksikerroksisen omakotitalon alakerrasta ja kirjoitellut hädästään keskustelupalstalla. Osa otti hänet tosissaan ja osa huuteli provoa eli eivät uskoneet AP:n eli naisen tarinaa. AP:ksi kutsuttu nainen soitti äitinsä hätiin koska ei kehdannut soittaa poliisille leimautumisen pelossa. Äiti tuli hätiin koirien kusetuksen jälkeen ja astui sisään pimeään taloon AP:n ollessa edelleen yläkerrassa netin äärellä. Keskustelupalstan ihmiset seurasivat livenä AP:n talon tapahtumia. AP:n viimeistä tekstiä todisti myös hänen aviomiehensä koska AP:n kännykästä oli loppunut akku. He pitivät yhteyttä ko. keskustelupalstan sivuilla. AP kirjoitti näin: " Äidin auto tuli pihaan. Huh. Nyt en ole enää yksin. Alhaalta kuuluu taas hiisaavaa ääntä. Onneksi äiti on täällä. Hän on juuri avaamassa ovea." " Voi ei, alhaalla on joku. Äiti kirkaisi kerran!" " Apua, Soittakaa poliisille, rappusista kuuluu ääntä!" " Nyt piironk siirty, jok avaa ovea"
Itseäkin pelottaa mennä nukkumaan yksin...
Toivottavasti talo on tyhjä ja äiti tulee pian.
Hyviä unia. Ja mene äidin mukana. Älä jää yksin enää!
Älä noista kiusaajista välitä!
Kerro meille miten kävi.
Tulee pahaa jälkeä, jos kompastuu ja vierii portaat...
alakerrasta kuulen kokoajan hiissaavaa ääntä, mutta se voi tulla keittiön ikkunasta joka on muistaaksnei auki. ap