Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!

Vierailija
09.10.2006 |

Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ilmeisesti kaasuvuoto tai jokin, äiti haistoi tuon hajun möys ja kellarist löytyi kaksi pulloa. kannettiin ne pihalle ja odotan että saan ukon kiinni että kertoo mitä ne on ja mihin menossa. ei lötyn ketään hiipparia onneksi :) lähden nyt äidille yöksi, ei uskalla jäädä tänne jos tuo kaasu on vaarallista. on tosi tosi huono olo. ap

Vierailija
82/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap lähtee äitinsä luo. Toiovttavasti palaa kertomaan jutun loppuun huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit voinut kuolla kaasumyrkytykseen! Se saattoi tehdä sulle sekavuutta ja harhoja. Huh! Nyt ulos siitä kämpästä ja kunnon tuuletus päälle.

Vierailija
84/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleeni, että onkohan miehesi jättänyt nuo pullot tarkoituksella kellariin auki ja lähtenyt itse lapsesi kanssa pois? Onko teillä miehesi kanssa ihan hyvät välit...?

Vierailija
85/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli vain mieleeni, että onkohan miehesi jättänyt nuo pullot tarkoituksella kellariin auki ja lähtenyt itse lapsesi kanssa pois? Onko teillä miehesi kanssa ihan hyvät välit...?

Vierailija
86/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tosi huono olo. Oikeesti.

Vierailija
87/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua alkoi itseäni hurjasti naurattamaan, mun äitini ei ikinä tulis pelastamaan mua jos kuulisin yksin kotona ääniä :-) Mutta sen ilme ois kyllä kiva nähdä, jos siltä tuollaista apua pyytäisin, varmaan pyörtyis hämmästyksestä, se kun on itse aika säikky ja minä sellanen rämäpää.

Vierailija
88/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavia ääniä ja oireita voi aiheuttaa tulipalo alakerrassa. Siinäpä sitten kökkii yläkerrassa pää pyörällä piironki oven edessä.

Ei vain, sympatiat ap:lle, olen asunut maalla ja joskus yksin öisin oli hieman kumma olo kun lähimetsässä liikkui joku.

Vierailija
89/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outoa tosiaan....

Vierailija
90/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jos on paha olla. Vaikutat sekavalta kaikkine kirjoitusvirheinesi. (ei todellakaan pahalla, olen huolissani) Älkää jääkö sisälle taloon, palokunta tarvittaessa tarkistamaan tilanteen.

Vierailija
91/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis ap vielä kertomaan lisää...joko ap lähdit?!

Vierailija
92/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnon puolelle...

Vierailija
93/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

118

Vierailija
94/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onkohan ihan kaukaa haettua että jonkun mies voisi tehdä noin? Ainakin ap:n aiemmasta viestistä ymmärsin ettei ap:n mies ole mikään symppis...:-/

Vierailija
95/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasupulloja....hmm...jos mies hitsailee kotonaan...

Sillä tarvitsee olla tulityölupa!!

Jos lupaa ei ole on ap:n mies toiminut laittomasti.

Murhayritys. Aika ovelaa!!

Vierailija
96/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meilläkin kaasugrilliä varten. JOs ne pullot on kellarissa talvisäilytyksessä, esim jotain grilliä tai muuta pihajuttua varten. TAi vaikka mökille menossa...

Oli miten oli, ois jännä kuulla tarinan loppu.

Vierailija
97/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana morkataan ap:ta siitä, että kuvittelee turhia ja nyt sitten ite epäillään jo murhayritystä ;D Ehkä on aika mennä nukkumaan...

Vierailija
98/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten rupesi oikein kunnolla vainottamaan..Talossa on hiirenhiljaista,kone vain hurisee ja nyt sitten pitäisi mennä vielä parvekkeelle,ei kiitos.. hurraa,väsyneen mielikuvitus..

Vierailija
99/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka menee kaupasta suoraan makuuhuoneeseen yläkertaan, pitäisikö ensin käydä keittiössä laittamassa ostokset kaappiin? Samalla jäisi ne avaimetkin sinne alakertaan...

Vierailija
100/126 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekin katselleeni Hiidenvirtaa pienenä ja se oli tosi jännittävä tv-sarja. (Joku tässä ketjussa sitä muisteli). Toivoin sitä uusintana mielessäni..

Vähän aikaa sitten se tuli olikohan Yle-Teemalla uusintana. Sattumalta huomasin. Olis ollu kiva seurata se uudestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi