Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!

Vierailija
09.10.2006 |

Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän että olen aika pelokas mutta olen aivan varma että kuulin kuinka joku kävelee raskailla kengillä alakerrassa! mä en muista että olisin koko aikuisiällä pelänny näin, kävin pönkkäämässä piirongin tohon oven eteen, olen makkarissa. ap

Vierailija
2/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin aina kuulen kaikkea mutta kauhusta kankeana menen aina katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko naapureita lähellä? tiedän tunteen, pelkään itse aina tuommoisia...

Vierailija
4/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko esim ovet/ovi lukossa?

Vierailija
5/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään aivan liikaa. Koitin soittaa äidille joka asuu 11 km päässä että tulee tänne mutta kun ei vastaa, pelkään et on jo nukkumassa :(((

Mä tunne itseni ja oon tän huoneen vankina aamuun asti muuten ((( Ja kun metsän keskellä asutaan niin ei oo naapuriakaan kuin 200 m päässä :(( ap

Vierailija
6/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ulko-ovi lukossa niin ei se sit mikään varasta/haamua ihmeempi ole.

Vierailija
7/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyt siellä makkarissa ja puh yhteys mieheen koko ajan.

Vierailija
8/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittele, niin voit soittaa poliisi tarkastamaan tilanteen.

Jos sinulla on epäilys, että mielikuvitus saattaa temppuilla, niin mene katsomaan tilanne kovaan ääneen puhelimeen puhuen, vaikka " Joo menen juuri katsomaan että mikäs siellä alakerrassa metelöi, onneksi soitin jo poliisit paikalle" tms, että mahdollinen varas tms pelästyy ja lähtee karkuun.

Itse aina jos pelottaa, vaikkapa kävellessä yksin pimeällä jossain, niin teeskentelen puhuvani puhelimeen :)

Vierailija
9/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmä tuntuu ihan hiton oudoilta, vaikea kuvailla mutta mun olo on ihan epätodellinen, irrallinen. Johtuuko tää pelosta vai mistä??ap

Vierailija
10/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii kyl se tän 10 minuutin aikana olis käyny sut jo kolkkaamassa

Vierailija
11/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla joskus tuntuu että oikeen leijailen ku niin pelottaa, sydän meinaa tulla ulos rinnasta.

Vierailija:

silmä tuntuu ihan hiton oudoilta, vaikea kuvailla mutta mun olo on ihan epätodellinen, irrallinen. Johtuuko tää pelosta vai mistä??ap

Vierailija
12/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos joudun soittamaan poliisille tai jonnekin, ei täällä huoneessa ole laturia. Mua inhottaa että olen tällainen, mutta olen varma että mä kuulin niitä askelia ja mä ihan tätisen :(( ap

Vierailija
13/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta välillä tuntuu, että näen näköharhoja ja kuulen ääniä, kun alan tarpeeksi kuvitella kaikkea väsyneenä. Kamala mielikuvitus.

Vierailija
15/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä en ole varma etuovesta, en ikinä ole, ja käyn tarkistelemassa sitä aina jatkuvasti. nyt ei ollu tarkotus jäädä yläkertaan kuin äkkiä maksaa yksi lasku, kun tulin kaupasta vasta vähän ennen yhdeksää. Ntkin mä kuulen sellaista hiissaavaa ääntä alakerrasta, voinko tosiaan kuvittella sen? En kehtaa soittaa taas miehelle. Se varmaan nauraa mulle siellä tälläkin hetkellä:((( ap

Vierailija
16/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosi huono olo, ja täällä haisee kummalata. ap

Vierailija
17/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa näin päin että jos siellä alakerrassa todella on joku, niin eiköhän se sinut löydä ja tuskin olisit turvassa siellä makkarissa... Eli nyt valot päälle ja käymään siellä alakerrassa ;)Ei ole mitään menetettävää.. Saat asiasta mielenrauhan ja voit mennä rauhassa nukkumaan.. Ja jos ovi kerta on lukossa niin kai sinä olisit kuullu jos joku tulee ikkunan läpi sisälle ;)

Eli nyt mielikuvituksesi on tehnyt tepposet ja nuo sinun fyysiset oireet johtuvat varmasti tuosta panikoinnista...

Vierailija
18/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tykkää kun saa olla " pelastajina" :))

Onkohan tää taas provo...

Vierailija
19/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin on moni kuollu joten muistellaan ap sit sua ku luetaan lehdestä et ylihysteerinen mamma kuoli kotiinsa pelon aiheuttamaan sydänkohtaukseen.

Kyl sielt olis jo joku yläkertaan tullu jos siel joku liikkuis. Näitä juttuja on tääl niin usein et joko koko palsta on täynnä vainoharhasia pelkureita tai provoilijoita

Vierailija
20/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen varma että mä kuulin niitä askelia

Vai pitääkö meidän hokea, ettei siellä ketään ole, niin kauan, että uskot sen, tai tyyppi alakerrasta katoaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan