Pettämisen paljastuminen
Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.
Kommentit (312)
Ap:n mies on todennäköisesti esittänyt asioita niin, että se on saanut ap:n näyttämään huonolta tämän toisen naisen mielessä. Oli asiassa totuutta tai ei. Näinhän se menee. Siksi niihin haukkumisviesteihinkään ei voi sokeasti luottaa tai niitä ei pidä tarkastella ainoastaan niin, että onpa kauhea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tosi kontrolloivalta. Jos nämä toisen naisen haukkumiset perustuu siihen, mitä miehesi on sinulle sanonut, niin eihän noihin puheisiin ole luottamista. Miehesihän on sinua pettänytkin. Mitä saat siitä jos kostat? Keskittyisit nyt siihen omaan elämääsi ja perheeseesi ja tilanteen korjaamiseen.
No nimenomaan tämä! Mies joka petti kanssani naisystäväänsä, jonka kanssa oli tietenkin "käytännössä eronnut" selitti naiselle mitä ihmeellisimpiä valheita kun jäi kiinni ja panikoitui sen riehumisesta. Kuulema suhde kesti kolmanneksen siitä ajasta kun oikeasti; yheydenpitomme oli jo täysin ohi; mulla oli ties miten paljon muitakin; rakkaudesta tai tulevaisuudesta ei oltu puhuttu; minä olin aloitteentekijä; minä soittaisin virkavallalle mikäli ko nainen ottaisi minuun yhteyttä; koskaan ei ollut tarkoituskaan erota jne. Sitten kun uskalsi lopulta lähteä niin selitti mulle nuo kaikki asiat parhain päin, kuinka oli pakko valehdella, ettei se nainen tekisi mitään peruuttamatonta. Selkärangatonta kiemurtelua, ap mies koittaa tehdä ap:sta ja ihastuksen kohteestaan toistensa viholliset, jotta he toimisi kuten hän tahtoo ihan silkasta keskinäisestä kilpailusta. Ja näemmä onnistuu siinä. Kumpikaan ei halua laskea irti, ei siksi, että saisi tämän ihanan miehen, vaan siksi, ettei se toinen voita :'D
😂 ap:han on nähnyt nämä viestit,joita nainen on hänestä kirjoittanut. Eikä ole mistään kilpailusta kyse, mies on ollut ihan täysin vapaa lähtemään tämän naisen mukaan halutessaan.
Aivan varmasti mies on auliisti näyttänyt kaikki raskauttavat todisteet. Jotain 'saattanut' sit unohtua mainita siitä omasta osallisuudesta.. Uskokaa pois, miehen etu on tässä se, että eukot keskittyy kyyläämään ja kyräilemään toisiaan :D Ja ap pelaa suoraan tähän pussiin, hyödyllinen i*iootti
Aivan. Ap:n mies kätevästi yrittää kääntää huomiota pois omasta osallisuudestaan. On siinä onnistunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tosi kontrolloivalta. Jos nämä toisen naisen haukkumiset perustuu siihen, mitä miehesi on sinulle sanonut, niin eihän noihin puheisiin ole luottamista. Miehesihän on sinua pettänytkin. Mitä saat siitä jos kostat? Keskittyisit nyt siihen omaan elämääsi ja perheeseesi ja tilanteen korjaamiseen.
No nimenomaan tämä! Mies joka petti kanssani naisystäväänsä, jonka kanssa oli tietenkin "käytännössä eronnut" selitti naiselle mitä ihmeellisimpiä valheita kun jäi kiinni ja panikoitui sen riehumisesta. Kuulema suhde kesti kolmanneksen siitä ajasta kun oikeasti; yheydenpitomme oli jo täysin ohi; mulla oli ties miten paljon muitakin; rakkaudesta tai tulevaisuudesta ei oltu puhuttu; minä olin aloitteentekijä; minä soittaisin virkavallalle mikäli ko nainen ottaisi minuun yhteyttä; koskaan ei ollut tarkoituskaan erota jne. Sitten kun uskalsi lopulta lähteä niin selitti mulle nuo kaikki asiat parhain päin, kuinka oli pakko valehdella, ettei se nainen tekisi mitään peruuttamatonta. Selkärangatonta kiemurtelua, ap mies koittaa tehdä ap:sta ja ihastuksen kohteestaan toistensa viholliset, jotta he toimisi kuten hän tahtoo ihan silkasta keskinäisestä kilpailusta. Ja näemmä onnistuu siinä. Kumpikaan ei halua laskea irti, ei siksi, että saisi tämän ihanan miehen, vaan siksi, ettei se toinen voita :'D
😂 ap:han on nähnyt nämä viestit,joita nainen on hänestä kirjoittanut. Eikä ole mistään kilpailusta kyse, mies on ollut ihan täysin vapaa lähtemään tämän naisen mukaan halutessaan.
Aivan varmasti mies on auliisti näyttänyt kaikki raskauttavat todisteet. Jotain 'saattanut' sit unohtua mainita siitä omasta osallisuudesta.. Uskokaa pois, miehen etu on tässä se, että eukot keskittyy kyyläämään ja kyräilemään toisiaan :D Ja ap pelaa suoraan tähän pussiin, hyödyllinen i*iootti
Miksi ap kyräilisi naista? Hänhän käräyttää naisen. Kyräilkööt pettäjänainen sen jälkeen miehensä kanssa. Hyödyllinen idiootti tekee pettäjän miehelle palveluksen, koska nainen on luuseri eikä uskalla tunnustaa.
Pahimmassa tapauksessa käy näin, että käräyttämisen jälkeen nämä kaksi suhteilijaa taas löytävät toisensa. Löytävät yhteisen maaperän ja ymmärryksen, kun puolisot ovat niin kauheita ja haukkuvat kaiken aikaa. Suhteilijat eivät tuomitse toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa käy näin, että käräyttämisen jälkeen nämä kaksi suhteilijaa taas löytävät toisensa. Löytävät yhteisen maaperän ja ymmärryksen, kun puolisot ovat niin kauheita ja haukkuvat kaiken aikaa. Suhteilijat eivät tuomitse toisiaan.
Entä sitten? Eronneina voivat tehdä mitä huvittaa. Nyt ainakaan nainen ei ole eronnut ja siitähän tässä on kyse, naisen käräyttämisestä ja totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies on todennäköisesti esittänyt asioita niin, että se on saanut ap:n näyttämään huonolta tämän toisen naisen mielessä. Oli asiassa totuutta tai ei. Näinhän se menee. Siksi niihin haukkumisviesteihinkään ei voi sokeasti luottaa tai niitä ei pidä tarkastella ainoastaan niin, että onpa kauhea nainen.
Ap pelaa korttejaan huonoimmalla mahdollisella tavalla.
Jos ap ei halua jatkaa miehensä kanssa niin mahdollisimman nopeasti lasten huoltoasiat, asumisasiat ja omaisuuden jako käyntiin. Eli käytännössä suunnitelma ja esivalmistellut sopimukset ukon eteen nyt kun hänellä on paniikki päällä, eikä sitten kun hän on ehtinyt jo keksiä itselleen oman pään sisäisen kertomuksen, jonka mukaan hän ei itseasiassa lopulta ole edes syyllinen koko eroon tai pettämiseen vaan ap tai se toinen nainen -tai molemmat. Muista, hyökkäys on paras puolustus, se on mieheltäsi vielä odotettavissa.
Yhtään korttia ei kannata antaa miehelle nyt mihin hän voi myöhemmin vedota tai puolustella itselleen omia /seilyjään.
Jos taas haluaa jatkaa niin ei taida olla mitään muuta reittiä kuin keskittyä selvittämään mikä siinä omassa suhteessa on mennyt pieleen, että tähän on tultu. Ja kuinka sitä lähdetään korjaamaan. Se on katkeraa, että tuossa prosessissa ei ole vain syyllisiä ja uhreja, vaan joutuu arvioimaan myös omaa toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Eronneina voivat tehdä mitä huvittaa. Nyt ainakaan nainen ei ole eronnut ja siitähän tässä on kyse, naisen käräyttämisestä ja totuudesta.
Oletan, että ap haluaisi jatkaa liittoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kai kukaan ole salaparilta yhteiselämää kieltämässäkään. Vaan estämässä muiden ihmisten loputtoman vedättämisen. Jos haluaa vielä omien parisuhteiden päätyttyä olla yhdessä, niin siinähän on, ei se muille enää kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han sanoi että asiat ovat täysin auki, ei ole tehneet päätöstä suhteen jatkosta tai lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat? Ap voi myös päättää liiton ilman pettäjämiehensä suostumusta/lupaa.
Niin ehkä kannattaisi miettiä ensin sitä omaa tahtotilaansa myös. Että mitä lopputulosta toivoisi omalle elämälleen. Ja että edesauttaako käräyttäminen sitä tavoitetta. Joskus on hyvä olla terveellä tavalla itsekäs.
Ap on tarinan luuseri.
Hiukan säälittää että se selvenee ap:lle sitten myöhemmin jos silloinkaan.
Pettäjämies sellainen viaton luuseri myös. Sopii ollakin kun on toinen luuseri puolisona. Vastuuta ei tarvi kantaa mistään ku ap sen kierrätää hänen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Paljastit ap taas itsesi, että motiivisi on kostonhalu eikä vilpittömyys. Siksi on vaikea hyväksyä suunnitelmiasi. Haluat nöyryyttää, kuten sinuakin nöyryytettiin. Siitähäm tässä on kyse. Inhimillistä, mutta myös ongelmallista.
Jos minua petettäisiin, niin kyllä minä haluaisin tietää ja kertojan motiivit olisi tässä sivuseikka. Kyllä vituttaisi jälkeenpäin kuulla, että minut on pidetty pimennossa siksi että mahdollinen kertominen olisi muka tehty vääristä syistä. P*skaako ne syyt sitä petettyä kiinnostaa? Vaan se, onko hänellä mahdollisuus tehdä informoituja ratkaisuja vai ei. Miksi tässä ylipäänsä keskitytään miettimään Ap:ta. Sitä petettyä tässä pitäisi miettiä, mikä on häntä kohtaan oikein ja reilua.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät pelkää, että totuus tulee ilmi ja siksi kehottavat ap:ta olemaan "rikkomatta" muiden perheitä. Ap ei riko mitään, se pettävä kumppani rikkoo ihan itse ja rikkoi jo siinä vaiheessa, kun laski housunsa toisen edessä. Minä olen kertonut tällaisessa tilanteessa ja ainoa keneltä sain vihat niskaani oli tuo pettäjä! Ei kukaan muu suuttunut minulle mitenkään. Petetty osapuoli kiitteli minua.
nojaa. Oltiin exän kanssa jo erottu, mutta asuttiin vielä samassa talossa. Uuden miesystävän seurustelukumppani, jolla oli hieman vaikeuksia hyväksyä miehen erotoive, laittoi ex kumppanilleni messengerissä vuodatuksen meistä "pettäjistä". Oikein mahdollisimman satuttavan, kertoi kuinka me kuulemma rakastamme toisiamme ja aiomme aloittaa yhteisen elämän. Sattui vaan olemaan niin, että exäni tiesi, että tapailen tätä miestä ja näytti mulle tämän viestin, jonka luonnollisesti välitin uudelle miehelleni. Sen jälkeen heidän erostaan ei tarvinnut enää vääntää eikä neuvotella. Se oli viimeinen pisara miehelle, että tämä nainen laittaa tuntemattomalle miehelle, koululaisen isälle, mahdollisimman satuttavan viestin, jossa kuvittelee tekevänsä suuren paljastuksen ja jää odottamaan toiveikkaana seurauksia. Oli miehelle sanonutkin, ettei hän halua olla ainoa, jota sattuu. Eli siis hänelle tuntematon mies perheineen sai tulla kanssakärsijäksi.
Tämä nainen on todellakin narsisti. Onnistunut katkomaan välinsä lähes kaikkien läheistensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tarinan luuseri.
Hiukan säälittää että se selvenee ap:lle sitten myöhemmin jos silloinkaan.Pettäjämies sellainen viaton luuseri myös. Sopii ollakin kun on toinen luuseri puolisona. Vastuuta ei tarvi kantaa mistään ku ap sen kierrätää hänen puolesta.
Ai petetty vaimo on luuseri ja pettäjämies on luuseri, mutta pettäjävaimo ja petetty mies on sitten suuriakin sankareita? Selvä.
Emme voi mitenkään tietää mikä olisi petettyä kohtaan oikein tai väärin. Koska toiset haluavat tietää ja toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä haluat varta vasten tuhota niin oman kuin toisen perheen ja lasten perheen ? Aikuinen ajattelee pidemmälle eikä ole kostonhimoinen. Jos mieheni pettäisi minua, en todellakaan alkaisi rikkoa toisen osapuolen perhettä, siinä on tarpeeksi kun se toinen joutuu elämään asian kanssa.
Kyllä se pettäjä on ihan itse syyllinen perheensä rikkomiseen, ei hänen puolisolleen kertonut osapuoli. Vain pikkulapsen tasolla oleva ei ymmärrä, että vastuu on pettäjällä vaan yrittää sälyttää vastuun kertoneelle osapuolelle.
Petetty vaimo ei kyllä ole lähtökohtaisesti luuseri. Ja näin sanon jopa siitä lähtökohdasta, että olin se toinen nainen. Enemmän inhoan miestä, jonka vedätyksiä uskoin.
Molemmat salasuhteilijat saa tuosta draamasta syyn erota. Trust me, tuollainen tilanne vain odottaa sitä oikeaa syytä, jolla eroa ehkä jo tovin harkinnut antaa itselleen "luvan" viedä ero loppuun. Kun ei enää pysty korjaamaan mitään tällaisen hirveän draaman jälkeen, josta jo lähipiiri ja puoli kylääkin on kuullut, niin sama on luovuttaa. He alkavat pölyn laskeuduttua seurustella keskenään ja heidän välinen suhteensa saa vahvan liiman heidän jakamastaan kokemuksesta syyllisyydestä, paheksunnasta ja kulissien romahtamisesta. Lapset maksavat sen suurimman hinnan kun seuraavat vanhempien välistä riitaa ja huonoja suhteita.