Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen paljastuminen

Vierailija
06.05.2022 |

Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.

Kommentit (312)

Vierailija
81/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai AP:n pitää ilmoittaa luntun aviomiehelle, että lunttu yrittää varastaa AP:n elämän. Luntun aviomiehen on hyvä tiedostaa, että mikäli vaimonsa pyrkii AP:n lasten äitipuoleksi vielä sekuntiakaan, tehdään luntun ja hänen aviomihensä perheestä lasensuojeluilmoitus. Jos luntun aviomies sallii moisen käytöksen perheessää, on vaarana, että myös lapsia myydään jatkossa seksuaalisiin tarkoituksiin kunten luntuua. 

Jos tilanne on luntun aviomiehelle kauhistus ja hän suuttuu luntulle, ei lastensuojeluilmoitusta tehdä. Lunttu ei ansaitse enää ikinä normaalia elämää. Ei ikinä. 

Myöskin AP:n aviomies saa lopun elämäänsä miettiä tekoaan ja kaivata lapsiaa, joita ei tule ikinä enää tapaamaan, jollei vanno kiroavansa luntun alimpaan helvettiin.

Kiitti lunttu, hajoitit aika monen ihmisen elämän.

Aivan. Ja pettävä mies on vain tahdoton uhri, jolla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtuneeseen. Saattaapa olla jopa ra iskauksen uhri. Kannattais varmaan tehdä rikosilmoituskin.

Vierailija
82/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä tuolla heidän avioliittoaan pelasta. Voi olla vaan hyvä, että kaikki paljastuu ja kaikki voivat jatkaa ehkä onnellisempana eteenpäin, pettämiseen on yleensä joku syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käsitän tästä jutusta nyt niin, että aapee on suuttunut jostain naisen sanomisista ja siksi haluaa kertoa tämän miehelle pettämisestä?

Ja että nämä sanomiset aapee on kuullut pettäjämieheltään? Jos aapeen mies pystyy pettämään, on myös näin ollen valehtelija ja voi vääristellä hoitonsa sanoja saadakseen aapeen kimpustaan pois ja suuntaamaan vihansa tuohon naiseen. Kuten on nyt käynytkin. Ovela mies😂

Ap kertoi kylläkin nähneensä viestit,joita tämä nainen oli hänestä kirjoittanut.

Vierailija
84/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

No et sinä tuolla heidän avioliittoaan pelasta. Voi olla vaan hyvä, että kaikki paljastuu ja kaikki voivat jatkaa ehkä onnellisempana eteenpäin, pettämiseen on yleensä joku syy.

No eikö silloin ole hyvä,jos pettäminen tulee ilmi kaikille osapuolille?

Vierailija
85/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han ei ajattele tätä näin, että hän tekisi palvelusta kenellekään. On vain kostonhaluinen.

Vierailija
86/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan luonnollista olla myös kostonhaluinen, jos on kohdeltu huonosti. Mutta eiköhän tämän petturin miehellä kuitenkin olisi oikeus tietää asiasta? Ja jos ei välitä siitä,niin kuitenkin tietäisi totuuden, eikä joutuisi elämään valheellisessa liitossa.

Vierailija
87/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kyse pettävästä naisesta ja viattomasta miehestä, niin ei muka sais kertoa? Jos kuviossa ois ollut vaan 1 mies ja 2 naista niin täällä hurrattaisiin että "jätä se sika". Mutta kun nainen pettää niin elää harhakäsitys että se ois miehen vika, syyt ovat syvemmällä bliblaablaa sun muuta sheistia. Ihan oikein että kerrot, Ap. Ja hyvä jos on vedenpitävät todisteet, esim kuvakaappaus keskustelusta tai muu tallenne, sillä veikkaan että tuo nainen käyttää nyt aikaansa mustamaalataksen sua Ap, "toi nainen on mt-ongelmainen ja se on aikasemmin yrittänyt rikkoa muitten parisuhteita, saa siitä kiksejä". Varaudu siihen. 

-mies

Vierailija
88/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuvakaappaukset ja muut todisteet tallella pettävästä miehestä. Voisin tuhota tuon miehen, hänen vaimonsa ja lastensa elämät nanosekunnissa. Miksi ihmeessä tekisin niin? Olkoot jumala täällä tuomari.

Vierailija
89/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuvakaappaukset ja muut todisteet tallella pettävästä miehestä. Voisin tuhota tuon miehen, hänen vaimonsa ja lastensa elämät nanosekunnissa. Miksi ihmeessä tekisin niin? Olkoot jumala täällä tuomari.

Entäpä jos asia selviää myöhemmin ja vaimo kokee monta vuotta elämästään menneen hukkaan? Sinä olisit voinut pelastaa häneltä osan elämästä.

Vierailija
90/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä mielestäni tämän eukon miehelläkin on oikeus tietää,mitä hänen selkänsä takana on tehty. Voi sitten tehdä itse ratkaisunsa,haluaako jatkaa avioliittoaan.

Olet oikeassa.

Mutta sitä en ymmärrä miksi et sääli tuo pettäjän perhettä?! Eivätkö he ole tasan samassa asemassa kuin sinäkin? Samat kärsimykset, samat valheet?? Sinun jos jonkun pitäisi ymmärtää ja sääliä.

Vierailija
91/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin uskon että totuus voittaa aina valeen. Lopulta ainakin. Se perhe elää valheessa nyt.

Vierailija
92/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen, aion kostaa tuolle eukolle 🙂.

Voi voi on mahdollista, että itse yllätyt. Niin yllättyi minullekin kerran soittanut nainen, kun kuuli, ettei ollutkaan ainoa mieheni suhde. Luuli raasu itseään jotenkin erikoiseksi. No ei tiennyt siitä, että meillä avoin suhde. Vähän kävi sääliksi. Naurettiin miehen kanssa yhdessä asialle. Kuinka tyhmä voi olla

Vierailija
93/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos asia selviää myöhemmin ja vaimo kokee monta vuotta elämästään menneen hukkaan? Sinä olisit voinut pelastaa häneltä osan elämästä.

Tunnen tuon vaimon etäisesti. Ovat olleet miehensä kanssa yli 10 vuotta yhdessä. Olisi naiivia ajatella, ettei vaimo jo tuntisi miehensä taipumuksia. On heidän asiansa elää miten elävät. Lisäksi kumma kyllä koen suojelevani jotenkin tätä naista. Tiedän, ettei hän ole paha ihminen. En halua romahduttaa sitä, mitä ovat vuosia rakentaneet. Omat vanhempani erosivat aikoinaan riitaisasti ja pettämisiä ruodittiin liian avoimesti. Lapset kärsivät tilanteesta pahoin. Siksi haluan suojella myös lapsia. Jokainen voi täällä tehdä virheitä. Pitää nähdä metsä puilta. No kullakin on oma näkemyksenä. Näin vain henkilökohtaisesti ajattelen.

Vierailija
94/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuon vaimon etäisesti. Ovat olleet miehensä kanssa yli 10 vuotta yhdessä. Olisi naiivia ajatella, ettei vaimo jo tuntisi miehensä taipumuksia. On heidän asiansa elää miten elävät. Lisäksi kumma kyllä koen suojelevani jotenkin tätä naista. Tiedän, ettei hän ole paha ihminen. En halua romahduttaa sitä, mitä ovat vuosia rakentaneet. Omat vanhempani erosivat aikoinaan riitaisasti ja pettämisiä ruodittiin liian avoimesti. Lapset kärsivät tilanteesta pahoin. Siksi haluan suojella myös lapsia. Jokainen voi täällä tehdä virheitä. Pitää nähdä metsä puilta. No kullakin on oma näkemyksenä. Näin vain henkilökohtaisesti ajattelen.

Niin, minä taas voisin olla tuo vaimo ja olisin kyllä ikionnellinen, jos joku olisi minulle kertonut. Ei olisi tarvinnut hukata elämästä vuosikausia valheessa.

Vierailija
95/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin uskon että totuus voittaa aina valeen. Lopulta ainakin. Se perhe elää valheessa nyt.

Elävät todennäköisesti ainakin osittain valheessa. Mutta onko ulkopuolisen asia olla se totuudentorvi.

Vierailija
96/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen, aion kostaa tuolle eukolle 🙂.

Voi voi on mahdollista, että itse yllätyt. Niin yllättyi minullekin kerran soittanut nainen, kun kuuli, ettei ollutkaan ainoa mieheni suhde. Luuli raasu itseään jotenkin erikoiseksi. No ei tiennyt siitä, että meillä avoin suhde. Vähän kävi sääliksi. Naurettiin miehen kanssa yhdessä asialle. Kuinka tyhmä voi olla

Minä en ymmärrä miksi tuollaisessa tilanteessa tarvitsee toista haukkua ja pilkata? Onko sulla joku ongelma? Itse olisin selittänyt tilanteen ihan rauhallisesti sun asemassasi. Ymmärtäisin, miksi joku haluaisi kertoa asiasta, vaikka oma tilanne poikkeuksellinen onkin

Ohis

Vierailija
97/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä taas voisin olla tuo vaimo ja olisin kyllä ikionnellinen, jos joku olisi minulle kertonut. Ei olisi tarvinnut hukata elämästä vuosikausia valheessa.

Ehkä tässä vaikuttaa se, että tunnen vaimon. Olen melko varma siitä, ettei hän haluaisi tietää. Joku toinen voisi haluta.

Vierailija
98/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävät todennäköisesti ainakin osittain valheessa. Mutta onko ulkopuolisen asia olla se totuudentorvi.

Vaikea kysymys. Riippuu kuinka kiinteästi on tekemisissä parin kanssa ym. En ketään kaukaisia tuttavia lähestyisi tällaisella asialla, mutta en voisi katsoa esim ystävää silmiin, jos tietäisin jotain tuollaista.

Vierailija
99/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä mielestäni tämän eukon miehelläkin on oikeus tietää,mitä hänen selkänsä takana on tehty. Voi sitten tehdä itse ratkaisunsa,haluaako jatkaa avioliittoaan.

Olet oikeassa.

Mutta sitä en ymmärrä miksi et sääli tuo pettäjän perhettä?! Eivätkö he ole tasan samassa asemassa kuin sinäkin? Samat kärsimykset, samat valheet?? Sinun jos jonkun pitäisi ymmärtää ja sääliä.

Kirjoitin jo aiemmin, että säälin kyllä tätä perhettä ja lapsia,mutta ajattelen myös, että miehellä on oikeus tietää pettämisestä. Ja jos kyseessä on jonkinlainen avoin suhde, niin en minä siinä mitään menetä,vaikka kertoisinkin. En ole heidän kanssaan tekemisissä muutoin millään tavoin. Tätä naista en vain suostu säälimään, hän on itse tämän vihanpidon ja minun pilkkaamisen aloittanut.

Vierailija
100/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastit ap taas itsesi, että motiivisi on kostonhalu eikä vilpittömyys. Siksi on vaikea hyväksyä suunnitelmiasi. Haluat nöyryyttää, kuten sinuakin nöyryytettiin. Siitähäm tässä on kyse. Inhimillistä, mutta myös ongelmallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä