Näkeekö vauvat ja koirat henkiolentoja, joita me emme?
Olen nähnyt useamman kerran kun eri vauvat jokeltavat selvästi katsoen jotain, missä ei näy ketään. Viimeksi lapsenlapseni seurasi katseellaan jotain liikkuvaa makuuhuoneessa, pää kääntyi ja tuijotti jotain, oli aika pelokkaan näköinen ja painautui syliini ihan littanaksi niin ettei enää nähnyt mitään, toisella kertaa seurasi taas jotain liikkuvaa katseellaan nurkkaan ja päästi naurahduksen. Samoin tuntuu koirat tekevän, näkevän enemmän mitä aikuisihminen.
Kommentit (41)
On kuule sinun korviesi välissä tuo. Ei ole mitään henkiolentoja. Älä tartuta lapsin harhojasi ja uskomuksiasi, vaikka sinut onkin jo lapsena niihin saastutettu.
Ei, mutta sulla tuntuu olevan jotain ongelmia psyyken kanssa.
Äitini luuli että lapsena näin jotain ja varmaan en nähnyt mitään. Ehkä muuta haamuenergiaa eri kertana.
Kissani näkevät selvästi jotain mitä minä en näe.
No ei vauvat mitään näe. Eläimet aistivat kyllä.
Mun koira ruukasi nähdä ja kissa myös.
Hevoset ainakin näkee... Lähes joka tunnilla joku hepo näkee henkiolentoja, säpsyy ja säikähtää, minkä seurauksena kaikki hermostuvat varmuuden vuoksi. Monesti myös taluttaessa yhtäkkiä pysähdytään ja tuijotetaan jonnekin valppaana säntäämään karkuun.
Ne näkee varmuudella. Kaikki.
N54
Meillä mies tuijottaa usein tyhjyyteen. Humalassa ilmeisesti näkee jotain haamuja...
Ehkä tulevaisuudessa tiedetään näistä asioista enempi.
Ehkä on olemassa toinen rinnakkaisulottovuus. Jossa menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus paiskaavat kättä.
Vierailija kirjoitti:
Kissani näkevät selvästi jotain mitä minä en näe.
Ihan sama kokemus, minulla on ollut viisi kissaa ja jokainen niistä on seurannut olematonta, jota minä en näe.
Minunkin lapsen lapsi näki, tuijotti nurkkaan ja hymyili, vähän vanhempana osasi jo muutaman sanan ja kadulla ei tullut ketään vastaan ja tervehti iloisesti pappaa!
Näkevät tai oikeammin asitivat. Näkeminenkin on aistimista.
Aikuiset eivät usko mihinkään satuolentoihin, kai sen tiedät??
Vierailija kirjoitti:
Minunkin lapsen lapsi näki, tuijotti nurkkaan ja hymyili, vähän vanhempana osasi jo muutaman sanan ja kadulla ei tullut ketään vastaan ja tervehti iloisesti pappaa!
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ! Sinä et päätä onko henkimaailma olemassa.
Lapsilla varmaan on vaistot vielä tallella kun aikuisllta useimmilta jostain syystä kadonneet. Luulisin että eläimilläkin ne vaistot toimii ihan luonnollisesti. Ja kun maailmankakkeus on aika tuntematon merkityksineen mistä sitä tietää jos onkin henkiolentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ! Sinä et päätä onko henkimaailma olemassa.
Ei tuo päätösasia olekaan. Jonkun pitäisi asia todistaa. Ei ole konkreettisia todisteita näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hevoset ainakin näkee... Lähes joka tunnilla joku hepo näkee henkiolentoja, säpsyy ja säikähtää, minkä seurauksena kaikki hermostuvat varmuuden vuoksi. Monesti myös taluttaessa yhtäkkiä pysähdytään ja tuijotetaan jonnekin valppaana säntäämään karkuun.
Ne näkee varmuudella. Kaikki.
N54
Se varmaan kuulee herkemmin ja aistii tärinöitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei vauvat mitään näe. Eläimet aistivat kyllä.
Juuri televisiossa taas vauva, joka huutaa pää punaisena. Vauva itkee toki kylmää ja nälkää, kipua tietysti. Mutta paljon parkuvat, olin joskus hädissäni mitä ihmettä minun pilttini huutaa👶
Koirathan on sieluttomia olentoja.
Haistavat!