Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen paljastuminen

Vierailija
06.05.2022 |

Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.

Kommentit (312)

Vierailija
41/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Jumala sä olet mitään kertomaan ? Jos oma miehesi oli osasyyllinen keskittyisin nyt vain omaan elämään.

Mutku yksin on hankala pettää.

Vierailija
42/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne tietää kun ihmisillä voi olla avoin suhde..

Aloituksessa ei ollut puhe mistään avoimesta suhteesta, joka on sovittu asia. Vaan oli puhe pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun se ei ole sinun päätettävissä eikä puututtavissa tuo asia. Narsisti käyttäytyy noin.

Vierailija
44/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä EI VOI kukaan ulkopuolinen tietää eikä se kuulu kellekkään. Avoin suhde on usein ihan puolisoiden välinen asia ja muutenkaan, muiden asiat ei kuulu ulkopuoliselle.

Vierailija
45/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on noin hullu että menee puuttumaan muiden elämään ja suhteisiin? Siis se vaatii jo diagnoosin tuollainen.

Vierailija
46/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on noin hullu että menee puuttumaan muiden elämään ja suhteisiin? Siis se vaatii jo diagnoosin tuollainen.

Ihan samalla laillahan se nainenkin yritti puuttua meidän elämään ja rikkoa meidän suhteen 😂

Vierailija
47/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

46, eihän, hänellä oli suhde mieheesi, siis seksiä. Ei hän halunnut sinun elämääsi.... Et vain tajua eroa. Ja olet näemmä noin yksinkertainen että luulet että kosto auttaa, vaikka kuinka kostat, tässä naisessa on silti jotain mitä miehesi halusi ja mitä sinä et pysty hänelle tarjoamaan. Kosta toki, ei se silti sua sen haluttavammaksi tee.

Vierailija
48/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin. AP on se vähän pullea rumahko mamma jonka mies halusi vähän parempaa kun oli tarjolla ja nyt raivotaan kostonliekeissä kun ei nähdä mikä mättää siellä omassa kotikolossa.

Vierailija
49/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sun miehesi olisi lähtenyt jo tuon naisen kanssa jos se nainen olisi halunnut miehesi, mutta kun ei halunnut. Oletko siis siitä katkera kun ukkosi jäi sinulle vai siitä että olekaan se koko maailma ukkollesi?

Vierailija
50/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi pettänyt ja tuollainen sekopää tulisi siitä avautumaan mulle niin en helvetti alkaisi omaa elämääni pilaamaan tuollaisen takia vaan tekisin kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen jo ihan siksi kun tuollainen asia ei kuulu kenellekään. Vaikka mieheni olisi pettänyt, se on hänen asia kertoa jos kertoo.

Vierailija
51/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sun miehesi olisi lähtenyt jo tuon naisen kanssa jos se nainen olisi halunnut miehesi, mutta kun ei halunnut. Oletko siis siitä katkera kun ukkosi jäi sinulle vai siitä että olekaan se koko maailma ukkollesi?

En ole katkera muusta kuin siitä, että tuo nainen piti minua pilkkanaan ja kielsi kaiken tapahtumeen, vaikka kaikki paljastui.

Mies itse asiassa lopetti tuon jo aiemmin, tämä nainen olisi halunnut jatkaa, olisi jopa ollut valmis eroamaan puolisostaan.

Mies kertoi minulle,kun oli päätöksen tehnyt ja haluaisi jatkaa kanssani. Ja olen itse nähnyt,mitä ovat tästä kirjoitelleet.

Vielä ei ole päätetty,miten jatketaan meidän liittoa,vai jatketaanko, katsellaan nyt päivä kerrallaan.

Vierailija
52/312 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan kun hyvältä tuntuu, ei ne värkit siitä kulu. Ja kotona tuoksuu taas pulla :)

Vierailija
53/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannaan kun hyvältä tuntuu, ei ne värkit siitä kulu. Ja kotona tuoksuu taas pulla :)

Samaa mieltä, se itse pettäminen ei ole mikään maailmanloppu, vaan tämän naisen asenne minua kohtaan. Saa nähdä,tuoksuuko tuon toisen pariskunnan kotona huomenna pulla ja onko kuinka ihana äitienpäivä 😂

Vierailija
54/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse suhteenkaltaisessa tilassa toisen miehen kanssa. Molemmat olimme varattuja. Kävi vanhanaikaisesti ja minä rakastuin, tuo mies ei. Olen katkera. Oma miehenikin jopa tietää mitä tapahtui. Yhdessä mieheni kanssa kuitenkin päätimme, ettemme aio rikkoa toista perhettä, vain koska voisimme. Mitä se muka auttaisi. Ei olisi kivaa aiheuttaa kärsimystä vieraille lapsille.

Vierailija
55/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun pitäisi kysyä itseltäsi, että miksi pettäminen tapahtui. Mikä oli sinun roolisi kaikessa? Onko mahdollista, että todellisuudessa olet itsellesi vihainen, mutta et uskalla myöntää sitä.

Vierailija
56/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi kontrolloivalta. Jos nämä toisen naisen haukkumiset perustuu siihen, mitä miehesi on sinulle sanonut, niin eihän noihin puheisiin ole luottamista. Miehesihän on sinua pettänytkin. Mitä saat siitä jos kostat? Keskittyisit nyt siihen omaan elämääsi ja perheeseesi ja tilanteen korjaamiseen.

Vierailija
57/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kerrot sen naisen miehelle joka petti sinua miehesi kanssa. Ja äitienpäivänä. Heti aamusta muahhhhhhaaaa

Vierailija
58/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä sille petetylle puoliskolle kertoa, mutta älä lisää siihen mitään ekstraloukkauksia kylkeen tai tee muitakaan typeriä kostotemppuja. Siitä tulee helposti kierre, jossa saat olla sitten aina varpaillaan, että milloin tulee vastapuolen seuraava isku... Tai toki jos haluat oikein draamarikkaan elämän, niin kerro vaan oikein ikävimmällä mahdollisella tavalla, mutta älä sitten itke jos osuukin omaan nilkkaan.

Vierailija
59/312 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroit? Päivitä sit tilannretta

Vierailija
60/312 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on äitienpäivä. Oliko pokkaa toteuttaa uhkaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän