Mitä olette mieltä nimestä Lydia Madeleine?
Kommentit (21)
Miksi kysyt. Kerropa nyt miksi kysyt?!!!!
Ihana nimi, mutta laittaisin kahdella yyllä Lyydia. Niinhän se kuitenkin lausutaan?
Edelleenkin olen sitä mieltä, että näissä vähämielisen nimimielipidekyselyspämmiviesteissä ei ole mitään mieltä.
Mikset kysy mitä mieltä olette vaan tuolla tavalla typerästi mitä olette mieltä?
Toisaalta nämä nimikyselyt antavat hyvin typerän kuvan itse kysyjästä muutenkin että en ihmettele.
Lyyli Matleena olisi suomalaisempi ja parempi.
Hyviä ovat molemmat. Sekaannuksia tulevaisuudessa voisi hieman vähentää Lyydia kahdella y:llä, mutta aika pieni seikka.
Lydia on suosikkini ollut kauan, näin tv-sarjan jossa päähenkilö oli Lydia, siis nuori britti.
Yksi aikuisviihdenäyttelijä on nimeltään Lydia McLane, kuulostaa hieman samalle...
Vierailija kirjoitti:
Lyyli Matleena olisi suomalaisempi ja parempi.
Vielä suomalaisempi olisi Lyyti Mataleena.
Kaunis nimi.
Tuo Madeleine ei vaan jotenkin istu suomalaiseen suuhun. Itse en ainakaan osaa lausua sitä oikein.
Ei hyvä. Lydia ei kuulosta hyvältä lausuttuna ja sehän tietenkin lausutaan vielä lyyydia, mikä kuulostaa lypsylehmän nimeltä.
Madeleinea joku yrittää vääntää englannin lausunnalla, toinen sanoo Mateline. Eli kannattaa varautua siihen että hän on ihan vaan Madde tai Matte lopunikäänsä.
Kaveripariskuntani noin vuosi sitten esikoistyttärelleen antamat etunimet. - Ihan on likka "nimensä näköinen" Etunimi Lydia "peri" kuulemma iso-iso äidiltään.
Kunhan sukunimenne on Tuppurainen, niin etunimet ovat täydelliset. Tanssitanko ja "Silikonityrkyt juoksevat pitkin metsiä" -tosi-tv-ohjelma odottaa aikanaan.
Kaunis nimi, mutta Madeleinen ääntämisestä tulee ongelma. Lausutaanko se suomeksi Madeleine kuten kirjoitetaan vai Mädlein, Mädelein, Mädeleine. Joku lausuu sen aina väärin.
.